InfoNu.nl > Zakelijk > Marketing > Marketing: Pagina 8
Artikelen 71 - 80 in de rubriek Marketing

Marketing (Zakelijk)

Experiential marketing & Fast Moving Consumer Goods

Experiential marketing & Fast Moving Consumer Goods

In een tijdperk van informatie-overload en een gevoel van verminderde privacy verliezen de meeste traditionele communicatiemiddelen hun impact op de consumenten. De drukke en geldbewuste consumenten t… Deesziej, 17-10-2014
Google Analytics voor beginners

Google Analytics voor beginners

Na maanden zweten is je website eindelijk klaar om live te gaan in productie. Eindelijk! En nu maar hopen dat er veel mensen interesse tonen en dat je veel bezoekers mag lokken op je website. En als m… Auteurjr, E-marketing, 16-10-2014
Social Media zakelijk: Facebook fanpage maken

Social Media zakelijk: Facebook fanpage maken

Facebook is ook voor bedrijven een onmisbare plek om aanwezig te zijn. Heeft je organisatie nog geen Facebook pagina dan is een campagne een uitstekend moment om een Facebook pagina te starten. De cam… Drie, 14-10-2014
Marketingplan voor een Facebook-bedrijfspagina

Marketingplan voor een Facebook-bedrijfspagina

Bijna ieder bedrijf heeft vandaag een Facebook-pagina waar men over zichzelf communiceert of een product of productlijn deelt met haar Facebook-fans. Een belangrijke zet, want het social mediakanaal i… Auteurjr, E-marketing, 14-10-2014
Online marketingactiviteiten binnen E-Commerce

Online marketingactiviteiten binnen E-Commerce

Online marketing is een manier om online een bepaalde website te positioneren via e-marketingtechnologieën. Er bestaan vele online marketingmiddelen die voor de ene onderneming beter werken dan andere… Auteurjr, E-marketing, 14-10-2014

PESTEL-analyse: Definitie en voorbeelden

De PESTEL-analyse is een bedrijfskundig model dat wordt gebruikt voor het identificeren van de invloed van externe factoren op een organisatie. Meer bekend is de PEST-analyse maar deze wordt vaak uitg… Robin990, 06-10-2014
Boerderijmini’s bij Albert Heijn - uitgekiende marketing

Boerderijmini’s bij Albert Heijn - uitgekiende marketing

Grootgrutter Albert Heijn bedacht een campagne met boerderijdieren die gespaard konden worden bij de boodschappen in de supermarkt. De presentjes binden klanten aan de winkel, niet alleen de volwassen… Sjaanfanameland, Nederlands bedrijf, 23-09-2014
Slimme reclame van Ikea: levenslange geld-terug-garantie

Slimme reclame van Ikea: levenslange geld-terug-garantie

Handelaren lokken klanten met onbeperkt terugnemen van artikelen. Ook Ikea-klanten kunnen nu hun al vele jaren gebruikte boekenkast weer teruggeven. Dat klinkt genereus maar is niets anders dan slimme… Serkozy, 09-09-2014
Marketing voor horeca: hoe klanten gelukkig maken?

Marketing voor horeca: hoe klanten gelukkig maken?

Het uitbaten van een horecazaak is een zelfstandige hoofdactiviteit die voor een groot stuk gebaseerd is op het invullen van een verwachtingspatroon. Hoe meer een klant spendeert, hoe hoger zijn of ha… Libra, 02-09-2014
Marketing voor horeca: hoe meer klanten aanspreken?

Marketing voor horeca: hoe meer klanten aanspreken?

Het aantal starters in de horeca is reeds enkele jaren bedroevend laag en diegene die dapper volhouden, zien soms door het bos de bomen niet meer. Strengere controles inzake (voedsel)veiligheid, klant… Libra, 30-08-2014