InfoNu.nl > Zakelijk > Marketing > Marketing: Pagina 5
Artikelen 41 - 50 in de rubriek Marketing

Marketing (Zakelijk)

Sponsoring effectiever dan adverteren?

Sponsoring effectiever dan adverteren?

Wanneer potentiële klanten uw reclame zien, beseffen ze dat u hen iets probeert aan te smeren en zijn ze dus op hun hoede. Ze gaan op zoek naar kleine lettertjes en leugens in uw claims. Adverteren vi… Bonafide, 30-01-2015
Social media: het belang voor je bedrijf

Social media: het belang voor je bedrijf

De populariteit van social media is de laatste jaren enorm gestegen. Daarmee is ons gebruik van internet drastisch veranderd. Social media zijn blijvend onderdeel van onze samenleving geworden en dank… Ninaschrijft, 25-01-2015
E-mail marketing: zeven tips voor effectieve e-mails

E-mail marketing: zeven tips voor effectieve e-mails

E-mail marketing is een van de populairste digitale marketingmethoden. Dit is logisch, want het effect is groot en de kosten zijn laag. Toch blijkt het opzetten van een goede e-mail campagne een kunst… Ninaschrijft, 25-01-2015
Marketingplan: De interne analyse van een organisatie

Marketingplan: De interne analyse van een organisatie

De interne analyse is een analyse waarin de huidige, interne situatie van een bedrijf wordt beschreven. Met deze analyse kunnen de sterktes en zwaktes van een onderneming worden gevonden. De onderdele… Schrijversblock, Strategisch marketingplan, 13-01-2015
Marketingplan: SWOT-analyse en confrontatiematrix

Marketingplan: SWOT-analyse en confrontatiematrix

Als de sterktes en zwaktes bekend zijn geworden uit de interne analyse en de kansen en bedreigingen uit de externe analyse, is het mogelijk om een SWOT-analyse te maken. Hiermee worden alle onderdelen… Schrijversblock, Strategisch marketingplan, 11-01-2015
Marketingplan: Externe analyse van een bedrijf

Marketingplan: Externe analyse van een bedrijf

De externe analyse is bedoeld om een beeld te krijgen van de externe omgeving van een bedrijf. Op basis hiervan worden kansen en bedreigingen voor een bedrijf gevonden. Op de kansen kan dan worden ing… Schrijversblock, Strategisch marketingplan, 11-01-2015
Tips voor het schrijven van een goede folder

Tips voor het schrijven van een goede folder

De impact van een folder voor het verkopen van een product of dienst is groot, zelfs in dit digitale tijdperk. Het doel van een folder is om aandacht te trekken en nieuwsgierig te maken. Daarnaast die… Miske, 10-01-2015
Google Adwords coupon/voucher

Google Adwords coupon/voucher

Adverteren met Google AdWords is een doeltreffende manier om uw product of brand te promoten bij de juiste doelgroepen. Echter, veel beginnende internetondernemers vinden het te duur om direct aan de… Fenrir, 02-01-2015
Persuasieve communicatie

Persuasieve communicatie

Hoe kun je zo communiceren dat mensen uiteindelijk doen wat jij voor ogen hebt, zonder dat ze dat zelf door hebben? Door gebruik te maken van persuasieve communicatie is dit mogelijk, je moet hierbij… Kebo, 17-12-2014

Klantvriendelijkheid in een webwinkel

Met ruim 59.000 webwinkels enkel al in Nederland, is de online markt een grote belangrijke markt. Echter hoe onderscheid je je als webwinkel van deze enorme menigte? Evenals in fysieke winkels, telt o… Jukito, 28-11-2014