InfoNu.nl > Zakelijk > Marketing
Artikelen 1 - 10 in de rubriek Marketing

Marketing (Zakelijk)

Het AIDA-model en het koopbeslissingsproces

Het AIDA-model en het koopbeslissingsproces

Een constante factor in het zakenleven is het feit dat consumenten een bepaald proces doorlopen wanneer ze iets gaan kopen. Dit proces begint met het leren kennen van een product en een merk en eindig… Mikebouman, 15-09-2017
Klim in de zoekresultaten van Google met SEO!

Klim in de zoekresultaten van Google met SEO!

SEO, oftewel Search Engine Optimization, is de term gebruikt om uw ranking in Google te verbeteren. In een digitaal tijdperk is het belangrijk om u als bedrijf online te profileren. Maar daar blijft h… Legacyaalst, 14-09-2017
Amstel bier en vriendschap: een briljante merkpositionering

Amstel bier en vriendschap: een briljante merkpositionering

‘Bier is bier’, ‘bier verkoopt zichzelf’ en ‘ieder biermerk is hetzelfde’. Wellicht is bier inderdaad wel gewoon bier in de ogen van sommige niet al te kritische consumenten en misschien verkoopt bier… Mikebouman, 12-09-2017
Arbeidsmarktcommunicatie: werven, branding en binding

Arbeidsmarktcommunicatie: werven, branding en binding

Een heel beleid rondom communicatie anders dan naar klanten is gemiddeld genomen niet een veelbesproken onderwerp bij bedrijven. Neem nou het communiceren naar en met huidige, oud- en potentiële medew… Mikebouman, 08-09-2017
Belangrijke geefmomenten voor relatiegeschenken

Belangrijke geefmomenten voor relatiegeschenken

Het uitdelen van relatiegeschenken is een zinvolle en leuke manier om partners en relaties aan u te herinneren. Geschenken vormen een middel om een zakelijke band die ontstaan is verder te onderhouden… Willem85, 31-08-2017
Jouw doelgroep in beeld met de Customer Journey-analyse

Jouw doelgroep in beeld met de Customer Journey-analyse

Hoe kunnen ‘wij’ meer omzet genereren? Hoe komen ‘wij’ aan meer klanten? Hoe zorgen ‘wij’ voor betere resultaten? Natuurlijk is iedere organisatie op zoek naar de beste resultaten en zoekt iedereen al… Mikebouman, 31-08-2017
Virale marketing: organiseer een geslaagde reclamecampagne

Virale marketing: organiseer een geslaagde reclamecampagne

Het verdelen van folders, het uitsturen van mails en het sponsoren van advertenties heeft zijn verdiensten, doch vormt mond-tot-mondreclame een zoveel krachtiger, geloofwaardiger, efficiënter én goedk… Andresvdb, 22-08-2017
Het schrijven van een strategisch businessplan

Het schrijven van een strategisch businessplan

Heb je een fantastisch idee voor een nieuwe onderneming? Of wil je je huidige bedrijf naar een hoger niveau tillen? Ben je op zoek naar externe financiering? Dan is het noodzakelijk om een strategisch… Rvdz, 07-08-2017
Waardedisciplines: Geef richting aan je organisatie

Waardedisciplines: Geef richting aan je organisatie

Voor veel organisaties is het moeilijk om een duidelijke richting te kiezen waar de organisatie zich in haar communicatie en interne processen op richt. Organisaties willen vaak alles voor iedereen zi… Lfritz, 13-06-2017
Growth hacking: een onderneming hard laten groeien

Growth hacking: een onderneming hard laten groeien

Growth hacking is anno 2017 een bekende marketingterm. Met growth hacking is het de bedoeling om een beginnende onderneming (startup) of een bestaande onderneming enorm hard te laten groeien. Growth h… Schrijversblock, Moderne marketing, 17-03-2017
Schrijf mee!