Artikelen 111 - 120 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Een rustige homepagina van uw bedrijfswebsite nodigt klanten uit tot rondkijken. Veel websites openen echter met een pagina die vol staat met foto’s, kleurtjes, bewegende beelden, enzovoort. Het lijkt…
Cornelissens, 12-03-2013
Ontdek het GOM-effect. Deze slogan wordt veel gehanteerd door het bedrijf in haar reclame-uitingen. GOM staat voor Gebouwen Onderhoud Maatschappij. Het bedrijf is opgericht in 1966 en opereert interna…
Roeland123, 12-03-2013
Ondernemingen associëren zich graag met collega-ondernemingen, als die ander tenminste kwaliteit heeft. Dat is de achterliggende gedachte achter joint promotion. De bedoeling is dat beide (soms zijn h…
Kempes, 05-03-2013
Wat komt er in je op wanneer je de zin ‘Just do it’ tegenkomt? En aan welk merk denk je meteen wanneer je een swoosh-symbool ziet? Dit zijn geen moeilijke vragen. Je denkt hierbij natuurlijk meteen aa…
Roeland123, 16-02-2013
Kranten-, tijdschrift- en internetartikelen kunnen belangeloos worden geschreven, worden gesponsord, of worden gelardeerd met reclame-uitingen. Tussen deze werkwijzen zit een groot verschil. De meeste…
Tom008, 11-02-2013
Met een webshop kunt u relatief eenvoudig geld verdienen op het internet. Het probleem is dat u klanten moet trekken en moet vasthouden, en u moet opvallen in de massa.
Juul, 25-01-2013
Naamsbekendheid is een van de belangrijkste onderdelen van het reclame maken. Jaarlijks worden vele miljarden uitgegeven met dat hoofddoel. Ook al zijn merken wereldwijd alom bekend blijven de firma’s…
Rickandie, 13-01-2013
Nooit eerder waren klanten zo vluchtig als nu. Onvoorwaardelijke loyaliteit bestaat nog nauwelijks. Maar nooit eerder hadden ondernemers ook zoveel middelen om klanten aan zich te binden.
Serkozy, 12-12-2012
In tijden van crisis komen er heel wat bedrijven in de problemen. Er moeten nieuwigheden bedacht worden om het hoofd boven water te houden. Daarom is er de laatste jaren een boost van nieuwe verkooptr…
Gietje711, 10-10-2012
‘Weer een deuk in imago’ en ‘Imago krijgt knauw’ is vaak één van de titels in de dagelijkse kranten en roddelbladen. Imago is een zeer belangrijk aspect voor zowel een persoon als een bedrijf. Eén ver…
Roeland123, 09-10-2012