Artikelen 61 - 70 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Hoe kun je zo communiceren dat mensen uiteindelijk doen wat jij voor ogen hebt, zonder dat ze dat zelf door hebben? Door gebruik te maken van persuasieve communicatie is dit mogelijk, je moet hierbij…
Kebo, 17-12-2014
Affiliate marketing is een vorm van marketing die heel belangrijk is geworden voor de bedrijfswereld. Via affiliates of publishers kan immers de verkoop gestimuleerd worden van de website van de adver…
Auteurjr, 19-11-2014
Marketing is niet alleen maar een reclamespotje of een krantenartikel, die tijd zijn wij allang voorbij. Marketing is veel meer dan dat. Nog belangrijker is de vraag waarom marketing zo belangrijk is.…
Cemarketing, 05-11-2014
Het bepalen van een centraal probleem is belangrijk voor het maken van een ondernemingsplan. Hiervoor moet een SWOT-analyse gemaakt worden, een confrontatiematrix en een strategie keuze. Er wordt geke…
Cemarketing, 03-11-2014
Marketing heeft vele definities. In dit artikel kunt u lezen wat de huidige definitie is van marketing, maar ook wat in de voorgaande jaren de definitie hiervan was. De marketingmix speelt een central…
Cemarketing, 29-10-2014
Je Facebook fanpage is in de lucht, maar dan begint het echte werk pas: waar ga je regelmatig berichten over schrijven? Een fanpagina voor je organisatie die niet minstens enkele keren per week een ni…
Drie, 29-10-2014
Als zzp-er moet je jezelf verkopen: je hebt immers geen werkgever die zorgt dat er nieuwe opdrachten binnenkomen. Als je werk wilt houden, zul je op pad moeten en bewust reclame voor jezelf moeten mak…
Brempie, 20-10-2014
Als je zelf ondernemer bent, dan weet je hoe veelzijdig en intensief je werk is. Je bent goed en gedreven bezig om je doelen te bereiken, om van jouw onderneming een succes te maken. Dat betekent hard…
Hansvg, 19-10-2014
Elke dag worden we belaagd met advertenties en commercials. Thuis, op straat of op het werk komen we altijd wel in contact met de communicatie uitingen van verschillende merken. Elk merk heeft een eig…
Deesziej, 17-10-2014
In een tijdperk van informatie-overload en een gevoel van verminderde privacy verliezen de meeste traditionele communicatiemiddelen hun impact op de consumenten. De drukke en geldbewuste consumenten t…
Deesziej, 17-10-2014