InfoNu.nl > Zakelijk > Marketing > Marketing: Pagina 7
Artikelen 61 - 70 in de rubriek Marketing

Marketing (Zakelijk)

Social Media zakelijk: Facebook fanpage maken

Social Media zakelijk: Facebook fanpage maken

Facebook is ook voor bedrijven een onmisbare plek om aanwezig te zijn. Heeft je organisatie nog geen Facebook pagina dan is een campagne een uitstekend moment om een Facebook pagina te starten. De cam… Drie, 14-10-2014
Marketingplan voor een Facebook-bedrijfspagina

Marketingplan voor een Facebook-bedrijfspagina

Bijna ieder bedrijf heeft vandaag een Facebook-pagina waar men over zichzelf communiceert of een product of productlijn deelt met haar Facebook-fans. Een belangrijke zet, want het social mediakanaal i… Auteurjr, E-marketing, 14-10-2014
Online marketingactiviteiten binnen E-Commerce

Online marketingactiviteiten binnen E-Commerce

Online marketing is een manier om online een bepaalde website te positioneren via e-marketingtechnologieën. Er bestaan vele online marketingmiddelen die voor de ene onderneming beter werken dan andere… Auteurjr, E-marketing, 14-10-2014

PESTEL-analyse: Definitie en voorbeelden

De PESTEL-analyse is een bedrijfskundig model dat wordt gebruikt voor het identificeren van de invloed van externe factoren op een organisatie. Meer bekend is de PEST-analyse maar deze wordt vaak uitg… Robin990, 06-10-2014
Boerderijmini’s bij Albert Heijn - uitgekiende marketing

Boerderijmini’s bij Albert Heijn - uitgekiende marketing

Grootgrutter Albert Heijn bedacht een campagne met boerderijdieren die gespaard konden worden bij de boodschappen in de supermarkt. De presentjes binden klanten aan de winkel, niet alleen de volwassen… Sjaanfanameland, Nederlands bedrijf, 23-09-2014
Slimme reclame van Ikea: levenslange geld-terug-garantie

Slimme reclame van Ikea: levenslange geld-terug-garantie

Handelaren lokken klanten met onbeperkt terugnemen van artikelen. Ook Ikea-klanten kunnen nu hun al vele jaren gebruikte boekenkast weer teruggeven. Dat klinkt genereus maar is niets anders dan slimme… Serkozy, 09-09-2014
Marketing voor horeca: hoe klanten gelukkig maken?

Marketing voor horeca: hoe klanten gelukkig maken?

Het uitbaten van een horecazaak is een zelfstandige hoofdactiviteit die voor een groot stuk gebaseerd is op het invullen van een verwachtingspatroon. Hoe meer een klant spendeert, hoe hoger zijn of ha… Libra, 02-09-2014
Marketing voor horeca: hoe meer klanten aanspreken?

Marketing voor horeca: hoe meer klanten aanspreken?

Het aantal starters in de horeca is reeds enkele jaren bedroevend laag en diegene die dapper volhouden, zien soms door het bos de bomen niet meer. Strengere controles inzake (voedsel)veiligheid, klant… Libra, 30-08-2014
Zo krijg je je persbericht geplaatst: do's en don'ts

Zo krijg je je persbericht geplaatst: do's en don'ts

Zo krijg je je persbericht geplaatst. De do's en don'ts om free publicity te genereren. Want een goed persbericht schrijven is zo eenvoudig nog niet. Niet alleen moet de juiste informatie er in staan,… Singalees, 27-08-2014
Verkooptechnieken: hoe verkopers jou kunnen overtuigen

Verkooptechnieken: hoe verkopers jou kunnen overtuigen

Iedereen kent het wel: je loopt door de stad en wordt aangesproken door meestal jonge mensen die je een goed doel ‘willen aansmeren.’ Of je loopt een winkel in, twijfelt over een bepaald product, en k… Kath-v, 22-08-2014