InfoNu.nl > Zakelijk > Marketing > Marketing: Pagina 4
Artikelen 31 - 40 in de rubriek Marketing

Marketing (Zakelijk)

Unity, het zevende beïnvloedingsprincipe van Cialdini

Unity, het zevende beïnvloedingsprincipe van Cialdini

In de wereld van de marketingpsychologie staat één naam al decennia lang aan de top. Het is die van Robert Cialdini. Hij is bekend geworden met de wereldberoemde zes beïnvloedingsprincipes. De hoogler… Mikebouman, 18-10-2016
Neuromarketing: technieken, toepassingen en ethisch bezwaar

Neuromarketing: technieken, toepassingen en ethisch bezwaar

Neuromarketing is een vorm van marketing waarbij neurologie gebruikt wordt om de marketing te optimaliseren. Met neuromarketing wordt vooral de onbewuste werking van de hersenen onderzocht. Er wordt d… Schrijversblock, Moderne marketing, 11-10-2016
Ontwerp je merk met het Brand Design-model

Ontwerp je merk met het Brand Design-model

Merkbekendheid bij de doelgroep komt niet uit de lucht vallen. Naast een goed product moet een organisatie ook een goed en relevant merk aanbieden. Dit merk moet zich onderscheiden van concurrenten en… Mikebouman, 09-09-2016
De extreme (merk)formule van Red Bull

De extreme (merk)formule van Red Bull

Iedereen kent de energiedrankjes van Red Bull. Je houdt van de drankjes of je vindt ze vreselijk. Ook de slogan ‘Red Bull geeft je vleugels’ met de bijbehorende cartooneske reclames is bij jong en oud… Mikebouman, 22-06-2016
De eerste likes van je Facebookpagina als bedrijf krijgen

De eerste likes van je Facebookpagina als bedrijf krijgen

Facebook is voor bedrijven niet meer weg te denken uit de online marketingstrategie. Het laagdrempelige contact dat met (potentiële) klanten gemaakt kan worden is één van de grootste voordelen die het… Lhuram, 24-02-2016
Waarom en hoe social media te gebruiken door bedrijven?

Waarom en hoe social media te gebruiken door bedrijven?

Social media biedt organisaties de mogelijkheid om op een ideale manier (goedkoop, snel, gebruiksvriendelijk, groot bereik, planmatig) de onderneming onder de aandacht te brengen bij verschillende doe… Fikretakin, 05-02-2016
Wat is luxe en hoe werkt de markt voor luxe?

Wat is luxe en hoe werkt de markt voor luxe?

De markt voor luxegoederen heeft een beweging doorgemaakt van wat men beschrijft als oude luxe naar nieuwe luxe. Voor de uitvinding van massamedia en het internet, werd luxe gezien als iets exclusiefs… Polkozic, Mode en commercie, 29-01-2016
Verscholen geheimen in beroemde logo's

Verscholen geheimen in beroemde logo's

Bedrijven optimaliseren hun logo's zodanig dat mensen ze niet snel meer vergeten. Bekende logo's van bedrijven als Google en Apple worden dan ook door bijna iedereen herkend en passen goed bij het bij… Storming, 23-09-2015
Inzicht in marketing: persoonlijke invloeden op koopgedrag

Inzicht in marketing: persoonlijke invloeden op koopgedrag

Consumentengedrag is zeer moeilijk te beschrijven. Dit komt doordat consumentengedrag afhankelijk is van persoonlijke factoren en invloeden. Deze factoren komen voort uit psychologische beweegredenen… Roeland123, 23-09-2015
Waarom uw e-commerce bedrijf actief moet zijn op Pinterest

Waarom uw e-commerce bedrijf actief moet zijn op Pinterest

Pinterest is een uitstekende medium voor e-commerce bedrijven om klanten te winnen en om de inkomsten te verhogen. Echter, het aantal Nederlandse of Belgische bedrijven dat zich op Pinterest begeeft i… Fenrir, 23-08-2015