InfoNu.nl > Zakelijk > Management > Management: Pagina 12
Artikelen 111 - 120 in de rubriek Management

Management (Zakelijk)

Timemanagement; e-mail beheren

Timemanagement; e-mail beheren

Niet alleen zakelijk, maar ook privé ontvangen mensen soms enorme hoeveelheden e-mails per dag. Deze e-mails en het beheer hiervan, slokken steeds meer van beschikbare en kostbare tijd op. Hoe blijf j… Opgroeien, Management, 23-04-2013
Het imago van een organisatie sturen met de CI-mix

Het imago van een organisatie sturen met de CI-mix

Voor een sterk imago van een organisatie moet eerst de identiteit van de organisatie op orde zijn. Dit is wat de corporate identity mix (CI-mix) zegt. Het is een model waarin elementen worden weergege… Shiny, 11-04-2013
Het STIP-model door Vos & Schoemaker

Het STIP-model door Vos & Schoemaker

Het STIP-model is een model ontwikkeld door Vos & Schoemaker in 2006. Het model geeft vier randvoorwaarden die gelden voor het communicatiebeleid ten aanzien van het imago dat er bestaat van een organ… Shiny, 10-04-2013
Communicatie in een organisatie

Communicatie in een organisatie

In een organisatie wordt communicatie steeds belangrijker. Dit komt door een aantal factoren die ervoor zorgen dat organisaties steeds afhankelijker worden; zo worden organisaties steeds meer zichtbaa… Shiny, 02-04-2013
Waarom zijn topverkopers zo succesvol?

Waarom zijn topverkopers zo succesvol?

Ambitieuze verkopers streven ernaar een topverkoper te worden. Weinigen zijn echter uitverkoren. Elk bedrijf hunkert naar die ‘witte raven’. Wat maakt de topverkoper zo anders? Waarin verschilt hij of… Orion, Topverkopers, 29-03-2013
Organisatiestructuur binnen een bedrijf

Organisatiestructuur binnen een bedrijf

Binnen een organisatie zullen door middel van het uitvoeren van activiteiten de vastgestelde doelstellingen gerealiseerd moeten worden. Wat gebeurt er als deze activiteiten niet door één persoon uitge… Roeland123, 18-02-2013
Timemanagment: het model van Eisenhower

Timemanagment: het model van Eisenhower

In de moderne samenleving waarin we momenteel leven is tijd een steeds belangrijker begrip. Mensen hebben het druk en voor vele zaken zoals hobby's, uitjes met vrienden of ontspanning is geen of weini… Dobel, 18-02-2013
Tips om goed te delegeren

Tips om goed te delegeren

Delegeren is een onderdeel van het takenpakket van elke leidinggevende. Elk bedrijf met meerdere medewerkers zal moeten delegeren, ook wel leidinggeven genoemd. Delegeren is niet meteen voor iedereen… Martinq79, 31-01-2013
CEO zijn we allemaal

CEO zijn we allemaal

Traditionele bedrijven worden vaak geleid volgens hiërarchische structuren met de CEO als hoogst verantwoordelijke. Het succes van bedrijven hangt er echter in belangrijke mate af van de vraag hoe ond… Grosso_Modo, 27-12-2012
Kwaliteit meten middels INK en BSC-model

Kwaliteit meten middels INK en BSC-model

Het INK-model en het BSC-model zijn modellen om kwaliteit te meten, te analyseren en te concluderen om zodoende de kwaliteit binnen de organisatie op elk denkbaar vlak te controleren, consolideren en… Erudio, 07-12-2012