Artikelen 211 - 220 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Goed bedachte en eenvoudig te onthouden reclameslogans kunnen een zeer goede reclame vormen voor een bedrijf. Jaren nadat adverteerders gestopt zijn met het adverteren met de slogan, weten de consumen…
Esmee, 05-11-2010
Ieder bedrijf moet investeren in het maken van reclame. Dat is van essentieel belang omdat het invloed heeft op het functioneren en de inkomsten van de organisatie. Van overheid tot eenmansbedrijf is…
Bertvdw, 04-11-2010
Getting the market, is waaruit de term marketing bestaat. Eigenlijk zegt dat het al. Het gaat er bij marketing om hoe je als ondernemer de 'vragers op de markt' naar je toe kunt trekken. De markt is d…
Erudio, 21-10-2010
De huisstijl is voor een bedrijf heel belangrijk. Een goede huisstijl straalt een bepaalde boodschap uit naar de buitenwereld. Een huisstijl ligt vaak voor minstens een aantal jaar vast. De kracht van…
Donkertje, 13-10-2010
Artiesten zijn afhankelijk van promotie. Zonder promotie krijgen zij geen bekendheid, zonder bekendheid geen fans, en zonder fans geen inkomsten. Door de 'download generatie' moesten platenmaatschappi…
VMusic, 03-10-2010
Verkopen via het internet is zo gemakkelijk nog niet. Iemand overhalen om via het internet iets te kopen gaat anders dan dat dit face-to-face gebeurt in een normale winkel. De tips en trucs om via int…
Singalees, 25-08-2010
De laatste jaren wordt de consument steeds beter beschermd tegen de telefoonterreur van telemarketingbedrijven. Toch blijven deze bedrijven ermee doorgaan. Dit doen zij niet voor niets, want het loont…
Esmee, 17-08-2010
Bent u ondernemer, zakenman, manager, verkoper… dan wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de nieuwste trends. Zelf de nieuwste trends volgen is nog altijd de beste manier. Als u niet overtuigd…
Vosje, 13-08-2010
Bouwmarkt Gamma had jarenlang de types Sjaak en Freek-Willem in hun reclames. Met de zin””Dat zeg ik. Gamma!” haalden ze de leukste stunts uit. De keurige Freek-Willem die eigenlijk niet wilde weten d…
Singalees, 13-07-2010
Alvorens aan een marktonderzoek te beginnen, is het verstandig het probleem te analyseren. Dit wordt gedaan in de probleemanalyse aan de hand van een relevantie, doelstelling, probleemstelling en vraa…
Anonie, 13-06-2010