Artikelen 181 - 190 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Op internet is het een relatief nieuwe manier van marketen om een bedrijf bekend te maken bij de consument door vouchers en kortingscouppons te verkopen. Kortingen worden al gegeven zolang de detailha…
Tom008, 21-08-2011
Steeds vaker krijg je eerst een voicemail of antwoordapparaat om in te spreken. Maar een boodschap inspreken of een WhatsApp sturen heeft het risico dat je de gewenste persoon nooit van je leven te sp…
Robbie, 18-08-2011
Een evenement organiseren vergt veel tijd en organisatietalent. Na zoveel moeite wil je ook dat je evenement een succe wordt en er veel mensen komen. Hiervoor is goede marketing nodig
Esthercita79, 17-08-2011
Een goede advertentie opzetten is nog niet zo gemakkelijk, wat moet er allemaal instaan? Hoe spreek ik eventuele kopers aan? Lees er alles over in dit artikel.
Petteflet, 15-08-2011
De prioriteitenstelling zorgt ervoor dat u niet met uw handen in het haar hoeft te zitten. Na de SWOT-analyse kan het zijn dat u zoveel uitkomsten heeft, dat u niet meer weet wat u er mee aan moet. Me…
Dobel, 01-08-2011
De keuze aan communicatiemiddelen die je als (non-profit) organisatie in kunt zetten om een bepaald doel te bereiken is enorm. Middelen die gebruikt worden om de organisatie of haar activiteiten te pr…
Tamira, 28-07-2011
U bent bezig met een marketingplan voor uw bedrijf, een moeilijke maar ook leuke klus. U wilt graag een zo goed mogelijk plan voor uw bedrijf, aangezien dit u geld oplevert. In dit artikel wordt een d…
Dobel, 24-07-2011
Tegenwoordig wordt er veel gewerkt met de SWOT-analyse. Dit model geeft duidelijke sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen weer. Maar hoe deelt u deze sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen nu op…
Dobel, 16-07-2011
De kernvaardigheden van Hamel en Prahalad vinden dat het kiezen van een strategie vooral gebaseerd moet zijn op wat het bedrijf kan. In dit model staat daarom het eigen kunnen centraal. Welke competen…
Aron, 12-07-2011
Het model van Kim en Mauborgne is gemaakt om als organisatie te onderscheiden van de rest. Het gaat er vanuit dat er niet wordt gekeken naar de concurrentie maar dat een organisatie vanuit zichzelf ki…
Aron, 11-07-2011