Artikelen 231 - 240 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Wanneer men aan mensen zou vragen om een aantal reclametechnieken op te sommen, komen als snel TV - en radiospot uit hun mond gerold. Terwijl net die reclametechnieken niet meer hét medium van vandaag…
Pops, 05-12-2009
Men heeft een goed product, levert een schitterende service en men verwacht een grote omzet. Dat is de filosofie van nogal wat beginnende en ook wel geroutineerde ondernemers. Maar hoe goed het produc…
Pops, 04-12-2009
Een logo geeft de identiteit weer van een bedrijf. Omdat net dit zo belangrijk is gaan bedrijven dan ook beroep doen op grafische ontwerpers om de juiste vorm, de perfecte kleuren en de nodige creativ…
Pops, 02-12-2009
Professionele communicatie begint met een goed communicatieplan. Het Werkboek Communicatieplanning van Peter 't Lam geeft een duidelijk stappenplan weer om een communicatieplan te ontwikkelen. Hier ee…
Noelerd, 01-12-2009
De marketingmix, een combinatie van instrumenten voor het invullen van een marketingstrategie, bestond tot nu toe altijd uit 4, 5, 6 of 7 P's. Deze invulling van marketinginstrumenten is niet meer van…
Mgirly, 27-11-2009
Je werkt tot nu toe bij een fabrikant of groothandel, en weet alles van de markt en de producten. Op een dag komt je baan in gevaar, maar je kent wel een buitenlandse fabrikant, die nog geen afzet hee…
Robbie, 10-11-2009
Zakelijke foto's voor op uw website of bedrijf nodig? Bij het starten van een onderneming wordt vrijwel altijd een website gebouwd waarbij u zakelijke foto’s nodig heeft. Royalty free. Ook worden er m…
Kisses, 06-11-2009
Je wenst zoveel mogelijk bezoekers naar je website te lokken? Hiervoor heb je een grondige marketing nodig. Je zou willen dat je potentiële klanten gemakkelijk je website terugvinden? Ook hiervoor zij…
Raphaella, 02-11-2009
Artikel over het 5 krachtenmodel van Porter, veel gebruikt model op scholen. Informatie over het toepassen van het 5 krachtenmodel van Porter op school. Je bekijkt de aantrekkelijkheid van bedrijfstak…
Flix, 08-10-2009
Waarom is business to business marketing (B2B) anders dan consumenten marketing? Waar zitten de verschillen en waar moet je op letten bij B2B-marketing?
Flix, 06-10-2009