Artikelen 241 - 250 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
Nederland is een echt land wat bekend staat om het feit dat de inwoners zuinig zijn en echte spaarders. Dat laatste is zeker waar, gezien de hoeveelheid spaaracties, of met een ander mooi woord loyalt…
Martinq79, 01-09-2009
Etnomarketing. Moet dat nou? Antwoord: 'de' allochtone klant bestaat niet, maar je kunt toch maar beter iets van etnomarketing afweten. Het betreft een doelgroep die veelal een specifieke achtergrond…
Mariawrites, 01-09-2009
Muchachomalo boxers zijn in 2017 minstens zo populair als kleding van Bjorn Borg. In 2008 werd het Spaanse kledingmerk Muchachomalo in Nederland gelanceerd en binnen 18 maanden groeide het succes van…
Kisses, 09-08-2009
Affiliate marketing is een vorm van marketing die de laatste tijd steeds populairder aan het worden is. Deze vorm van marketing wordt voornamelijk gebruikt via het internet, bij e-commerce. Deze marke…
Enformatie, 04-08-2009
Sommige bedrijven hebben enorme marketingbudgetten, bij andere ontbreekt het überhaupt aan een marketing afdeling. Dat wil niet zeggen dat hoe hoger het marketingbudget, hoe succesvoller het marketing…
Mabe, 18-06-2009
De kracht van netwerkmarketing ligt in 1 simpele zin: "Je wordt succesvol wanneer je voldoende anderen geholpen hebt succesvol te worden." Het succes van netwerkmarketing ligt in een combinatie van ee…
Kime, 07-06-2009
Evenementen hebben een grote economische betekenis voor zowel publieke als private betrokken van het gebied waarin een evenement wordt georganiseerd. In de loop der jaren wordt deze betekenis door mar…
Enroute, 30-05-2009
Stadsmarketing: de stad als marketingproduct Maastricht: dat gun je jezelf. Helemaal Hengelo. Er gaat niets boven Groningen en Deventer Gastvrije Hanzestad. In de stedenstrijd komt het steeds meer aan…
Enroute, 30-05-2009
In de huidige omgeving, te midden van een overvloed aan reclame, wordt het steeds lastiger om de consument te overtuigen om één bepaald merk te kopen. Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe men bij consu…
Paulien_l, 05-05-2009
In de huidige samenleving, waarin sprake is van een overvloed aan reclame en waarin bedrijven schreeuwen om de aandacht van de consument, is het steeds moeilijker om de aandacht van de consument daadw…
Paulien_l, 05-05-2009