Artikelen 271 - 280 in de rubriek MarketingMarketing (Zakelijk)
De value chain van Porter ook wel waardeketen genoemd, beschrijft de activiteiten die nodig zijn om het product uiteindelijk bij de klant te brengen. De activiteiten zijn onder te verdelen in primaire…
Aron, 10-09-2008
De destep, destiep, destemp of pest analyse zijn bijna hetzelfde. Ze hebben hetzelfde doel, het is bedoeld om een beeld te geven van externe invloeden, ook wel externe analyse genoemd. Externe analyse…
Aron, 10-09-2008
Een managementsamenvatting zit voorin een groot ondernemingsplan om het managementboard alvast in het klein te vertellen wat er allemaal in het hele plan beschreven en behandeld wordt. Hieronder een d…
Flix, 10-09-2008
Het marketing plan van McDonald's, wat doet McDonald's ten opzichte van promotie, verpakking, merk, product, concurrenten, communicatie ect. Alles wat te maken heeft om goed in de markt te blijven. Ho…
Aron, 05-09-2008
Een duidelijk, uitgebreid en goed voorbeeld van een marketingcommunicatieplan. Handig voor uw onderneming en u kunt hier meerdere handige informatie uit te weten komen. Dit communicatieplan is vast ge…
Flix, 22-08-2008
Wat is een marketing audit? Een marketing audit is een onderzoek naar de omgeving, doelen, strategien en activiteiten van een onderneming.Bij elke onderneming moeten deze punten duidelijk zijn en naar…
Flix, 22-08-2008
Het 7s model is een marketing model dat de kwaliteit van de prestaties van een onderneming meet. Hierdoor krijg je een goede blik van een bedrijf of onderneming. Hieronder een duidelijk en goed uitgew…
Flix, 13-08-2008
Wij kregen de opdracht om een bedrijfstakanalyse te maken voor Grolsch. Het ging er voornamelijk om hoe Grolsch het in deze markt deed qua prestaties en hoe deze markt in elkaar steekt. Er was van te…
Flix, 09-08-2008
Marketing audit is een (te) weinig gebruikt instrument voor marketing management-evaluatie. Wat houdt het precies in en wat kun je er mee? Evaluatie van het gevoerde beleid (mogelijk met de strategisc…
Victorho, 29-03-2008
Het beleid dat commerciële organisaties op het gebied van marketing voeren, houdt alle activiteiten in van een organisatie die gericht zijn op de maximale behoeftebevrediging van de consumenten. Daarn…
Victorho, 13-01-2008