Artikelen 271 - 280 in de rubriek DiversenDiversen (Zakelijk)
Een opgeruimde werkplek kan behoorlijk helpen om efficiënt te werken. Meer rust op je werkplek, betekent vaak ook meer rust in je hoofd. Deze rust kun je creëren door papieren weg te gooien en te arch…
Brempie, 23-07-2011
De omstandigheden op je werkplek kunnen zo zijn dat je er makkelijker last krijgt van hoofdpijn, vermoeidheid, rug- en nekklachten dan thuis. Dit bemoeilijkt effectief en efficiënt werken. Door goed t…
Brempie, 18-07-2011
Geconcentreerd werken valt niet altijd mee. Op je werkplek is eigenlijk altijd wel afleiding aanwezig die je uit je concentratie haalt. Als je je echt goed wilt concentreren - een bepaalde flow wilt b…
Brempie, 16-07-2011
De tijd dat meubelen alleen met de hand gemaakt werden ligt achter ons. Weliswaar is het vak meubelmaker niet geheel uitgestorven maar de betaalbaarheid van met de hand gemaakte meubels is niet voor i…
Rickandie, 16-07-2011
Het organiseren van een evenement veroorzaakt veel CO2 uitstoot, energieverbruik en papier verbruik. Met de verergende klimaatsverandering vindt men dit bezwarend. Tijd dus om maatschappelijk verantwo…
Esthercita79, 14-07-2011
Bedrijven die goede doelen steunen. Het zijn er steeds meer. Waarom eigenlijk? Is het goed voor je imago? Helpt het klanten werven? Of personeel behouden? Hoe zit het met belastingvoordelen? Stratus M…
Mariawrites, 12-07-2011
In 2002 maakte de Wet Verbetering Poortwachter de werkgevers verantwoordelijk voor hun zieke werknemers. Door de wet hadden bedrijven er alle belang bij om hun werknemers gezond te houden en bij arbei…
Emfkruyssen, 10-07-2011
Houdt uw bedrijf rekening met het klimaat? Klanten doen graag zaken met milieubewuste bedrijven. In dit artikel geef ik enkele tips en aandachtspunten om uw bedrijf een groen imago te geven.
Griffioen, 10-07-2011
In je studie of als opdracht voor je werk wordt je gevraagd een communicatieplan te schrijven. Om hier structuur aan te geven kun je kiezen om de molen van Royen toe te passen. In dit artikel staat be…
Dobel, 23-06-2011
Het Pine & Gilmore is een model waarbij de beleving centraal staat. In deze tijd is beleving een steeds belangrijker item geworden voor bedrijven. Beleving kan bijna bij elk bedrijf worden toegepast e…
Dobel, 18-06-2011