Artikelen 161 - 170 in de rubriek ZakelijkZakelijk (Zakelijk)
Een MBA opleiding is nog steeds een prima manier om je waarde te verhogen op de arbeidsmarkt. Maar wie is er nog in staat om een goede keuze te maken, kijkend naar die enorme brij van aanbieders en mo…
Sterretje999, 18-09-2009
Arbeidsongeschiktheid is een breed begrip. De kern bestaat eruit dat u, als gevolg van ziekte, ongeval of andere oorzaak, in z’n geheel of gedeeltelijk niet meer kunt meedoen aan het arbeidsproces. Vo…
Enformatie, 04-08-2009
Tweedehands boeken verkopen via Bol.com. Via de website www.bol.com/nl/2ehands biedt internetwinkel Bol.com sinds 2007 de mogelijkheid aan particulieren om tweedehandsboeken te verkopen. Het is een wi…
Tartuffel, 13-07-2009
Het bestrijden c.q. ontzenuwen van tegenwerpingen en bezwaren van de klant, is in wezen de kern van het verkopen. Tegenargumenten en sceptische bedenkingen van de afnemer vormen eigenlijk het bestaans…
Robbie, 19-06-2009
Wie freelance aan de slag wil, heeft te maken met flink wat regels. Voor dezelfde baas iedere week veel uren draaien en verder geen klanten hebben zit er niet meer in. Als freelancer moet je namelijk…
Singalees, 21-05-2009
Karakters kunnen we naar eigenschappen indelen. Klanten kunnen we dus ook globaal indelen op basis van karaktereigenschappen. Elk karaktertype reageert namelijk op een bepaalde manier en moet op de ju…
Robbie, 07-03-2009
Mensen zijn meer gemotiveerd en presteren beter wanneer er een deadline is. Het presteren betreft dan korstondige prestaties en de spanning moet niet te hoog zijn. Wanneer spanning omslaat in stress d…
Ssandra3108, 04-03-2009
Luisteren tijdens het verkoopgesprek is belangrijker dan zelf praten. Wil je iemand overtuigen dat jouw aanbieding het wint van je concurrent, dan moet een groot deel van het praten bestaan uit het st…
Robbie, 27-02-2009
Ook in zaken gaat het om mensen die elkaar moeten en willen begrijpen. Je kunt wel de goedkoopste zijn, maar als de klant jou de order niet gunt krijg je die opdracht echt niet, en toont hij jouw sche…
Robbie, 24-02-2009
Sommige klanten vinden het prettig dat je ze regelmatig bezoekt voor een verkoopgesprek. Andere afnemers vinden het juist vervelend en nemen liever zelf het initiatief voor een afspraak. Scheer dus ni…
Robbie, 23-02-2009