InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > HEMA webshop: informatie en beoordeling

HEMA webshop: informatie en beoordeling

De HEMA webshop is een online winkel met een groot en divers aanbod. Wat heeft de HEMA webshop u te bieden? Hoe ziet het assortiment van de HEMA webshop er uit? En welke voordelen heeft u van de HEMA webshop?

Artikelindeling

HEMA Algemeen

HEMA is een Nederlands warenhuis met een zeer breed assortiment. De HEMA warenhuisketen is niet alleen gevestigd in Nederland, maar ook in landen als België, Frankrijk, Duitsland en andere landen. HEMA is de afkorting van de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam. De producten die door de HEMA worden aangeboden staan bekend om hun hoge kwaliteit en hun lage prijzen. Veel van deze producten zijn exclusief voor de HEMA ontworpen en geproduceerd. De HEMA heeft ook een HEMA webshop waar u online uw inkopen kan doen.

HEMA Online aanbod

Het online aanbod in de HEMA webshop komt overeen met het assortiment dat ook in de offline winkels te vinden is. De producten in de HEMA webshop zijn divers, derhalve is er gekozen voor een duidelijk en overzichtelijk menu waarin gemakkelijk te navigeren is. De gehele HEMA webshop is natuurlijk vormgegeven naar de bekende huisstijl van de HEMA winkelketen. Er zijn veel artikelen terug te vinden in het grote en gevarieerde assortiment van de HEMA webshop, maar er zijn enkele hoofdcategorieën te onderscheiden:

  • Dames en heren: Betaalbare en stijlvolle kleding en accessoires voor mannen en vrouwen
  • Kind en baby: Al uw benodigdheden voor kinderen en baby’s onder handbereik
  • Foto: De foto service en aanverwante producten van de HEMA
  • Hobby en vrije tijd: Sport- en entertainment van zeer goede kwaliteit
  • Huis en tuin: Meubels en andere creatieve interieurdecoratie
  • Beauty: Alle soorten make-up, verzorgingsartikelen en andere cosmetische producten
  • Feest en cadeau: Bij de HEMA webshop is altijd wel een origineel cadeau- of feestidee te vinden
  • Eten en drinken: Voor heerlijke gerechten en dranken moet u bij de HEMA zijn
  • School en kantoor: Artikelen voor in de schoolbanken en voor op het kantoor
  • Verzekeringen: Ook de financiële kant van de HEMA is het onderzoeken waard

HEMA Aanbiedingen

Als u op zoek bent naar HEMA aanbiedingen, dan kunt ook goed terecht bij de HEMA webshop. Deze HEMA webshop heeft namelijk een speciale koopjescorner, waar u leuke en voordelige HEMA uitverkoop artikelen en tijdelijke HEMA aanbiedingen kunt vinden. In de koopjescorner is ook een overzicht van de lopende acties te vinden.

HEMA Betaling

Bij de HEMA webshop kunt u contant betalen in de winkel bij het afhalen van de bestelling. Daarnaast kunt u online betalen via Paypal, creditcard of iDeal. Bij de HEMA webshop worden betalingen dus altijd via erkende en zeer betrouwbare betaalmethodes geregeld.

HEMA Verzending en retour

U kunt uw HEMA webshop bestelling afhalen bij een HEMA winkel. Dit brengt geen extra verzendkosten met zich mee. U kunt er ook voor kiezen om uw producten thuis te laten bezorgen. Verzendkosten zijn in dat geval vanaf 4,95 euro. U kunt uw bestelling van de HEMA webshop ook bij een Kialapunt gaan afhalen. Er is sprake van gratis bezorging vanaf een bestelwaarde van 75,- euro. U heeft 30 dagen recht op retour als de door u bestelde HEMA producten niet bevallen. Er bestaan enkele uitzonderingen op deze regel, die expliciete gevallen kunt u vinden op de website van de HEMA.

Lees verder

© 2013 - 2019 Mitchxl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "HEMA webshop: informatie en beoordeling"

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Schrijf mee!