InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > H&M webshop: informatie en beoordeling

H&M webshop: informatie en beoordeling

De fashionketen H&M is online actief met een H&M webshop. Wat heeft deze H&M webshop u te bieden? En wat moet u echt weten over bestellen bij de H&M webshop?

Artikelindeling

H&M Algemeen

H&M is een kledingwarenhuis dat zich toelegt op het ontwerpen en maken van trendy kleding voor een schappelijke prijs. H&M is een afkorting van Hennes & Mauritz, twee Zweedse ondernemers die in 1960 samen deze mode keten hebben opgericht als product van een fusie. Inmiddels is deze keten van modewinkels in vele landen vertegenwoordigd en kan dit bedrijf rekenen op de steun van een grote schare modeliefhebbers. Ook online heeft H&M zich goed ontwikkeld met een zeer overzichtelijke H&M webshop waarin de kleding uit het gehele H&M assortiment in een handomdraai te vinden is aan de hand van het duidelijke navigatie menu. Deze H&M webshop blinkt uit in klantvriendelijkheid en is dus zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

H&M Online aanbod

Het H&M online aanbod komt overeen met het aanbod van de offline winkels met als uitzondering dat de kleding in de H&M webshop nooit is uitverkocht. De H&M webshop voorziet klanten met een groot aantal foto’s van de kleding samen met een uitgebreide beschrijving die een adequaat beeld geven van het kledingstuk in kwestie. In het assortiment van de H&M webshop zijn verschillende stijlen en soorten kleding vertegenwoordigd. De hoofdcategorieën zijn de volgende:
  • Dameskleding: een groot aanbod van modieuze kleding voor de echte fashionista.
  • Herenkleding: stoere en stijlvolle mode voor de zelfbewuste man.
  • Kinderkleding: leuke en uitbundige kleding voor jongens en meisjes.

H&M Aanbiedingen

H&M aanbiedingen is iets waar de klanten van de H&M webshop geregeld mee worden verwend. Deze acties gelden overigens vaak alleen voor online klanten en kunnen hoog oplopen. De H&M aanbiedingen bij een H&M uitverkoop kunnen soms wel oplopen tot maar liefst 70%. Vaste klanten van de H&M webshop worden vaak uitgenodigd voor leuke acties en exclusieve inzichten in de collecties en alles wat er mee te maken heeft.

H&M Betaling

Het betalen van uw bestelling van de H&M webshop kan op verschillende betrouwbare en officieel erkende manieren. U kunt in eerste plaats contant betalen bij aflevering. Dit brengt wel 6 euro rembourskosten met zich mee. Daarnaast kunt u betalen met een creditcard van Visa of Mastercard. Daarnaast is het ook mogelijk om via een acceptgiro te betalen. Deze betaling dient binnen 14 dagen vanaf de levering te geschieden. Verder kun je ook betalen via een maandfactuur. Op deze manier heb je een ruime tijd om te passen en te beslissen of de bestelling naar uw zin is. Hiervoor wordt 1 euro administratiekosten in rekening gebracht. Betalen in termijnen is, ten slotte, ook nog mogelijk. Dit geeft u de mogelijkheid om de betaling te spreiden. Over de openstaande rekening wordt jaarlijks 15% rente geheven. Elke maand betaalt u een vast bedrag.

H&M Verzending en retour

Bij de H&M webshop worden zeer korte levertijden gehanteerd van 3 tot 5 werkdagen. De verzendkosten die in rekening worden gebracht bedragen momenteel 4,90. U kunt uw bestelling ook bij een Kialapunt af laten leveren. Als u een bestelling wilt retourneren gebruikt u hiervoor het bijgeleverde retourformulier. Retourneren kan via PostNL en via een Kialapunt en kost 1 euro. Het product dient in goede staat te worden afgeleverd. Na ontvangst wordt het door u betaalde bedrag direct teruggestort op uw rekening. Retourneren kan ook in een H&M winkel. Daar kun je ook het product ruilen als u dat graag wil.

Lees verder

© 2013 - 2019 Mitchxl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "H&M webshop: informatie en beoordeling"

Reactie

Doris, 16-06-2016 16:32 #1

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Reacties: 1
Schrijf mee!