InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Kruidvat webshop: informatie en beoordeling

Kruidvat webshop: informatie en beoordeling

De Kruidvat webshop is een van de grootste online drogisterijen van Nederland. Bent u benieuwd naar het assortiment van deze Kruidvat webshop? En bent u benieuwd of de Kruidvat webshop aanbiedingen heeft waar u van mee kunt profiteren?

Artikelindeling

Kruidvat Algemeen

Het Kruidvat is een van de grootste drogisterijketens van Nederland en legt zich toe op de verkoop van hoogwaardige producten voor lage prijzen. Ondanks dat het Kruidvat in eerste instantie een drogisterijketen is, is het assortiment van het Kruidvat over de jaren erg uitgebreid. Het Kruidvat werd bijvoorbeeld bekend door de goedkope verkoop van boeken en cd’s. Hoewel het Kruidvat de meeste klanten via de vele filialen bereikt is deze winkelketen ook het internet en haar mogelijkheden gaan onderzoeken met een betrouwbare Kruidvat webshop als gevolg.

Kruidvat Online aanbod

Het online aanbod in de Kruidvat webshop is groot en divers en valt samen met de producten die in de offline winkels ook te koop zijn. Zoals eerder gezegd is deze Kruidvat webshop betrouwbaar, omdat zij voldoet aan de eisen van het thuiswinkel waarborg keurmerk. Bovendien heeft het Kruidvat een goed imago hoog te houden. Derhalve kenmerkt de Kruidvat webshop zich door transparantie, omdat alle informatie over producten en uw bestelling uitgebreid beschreven worden. De Kruidvat webshop kenmerkt zich echter ook door overzichtelijkheid en gemakkelijk navigatie via een accurate zoekfunctie en een logische indeling van de Kruidvat webshop. Het assortiment van de Kruidvat webshop loopt sterk uiteen, maar de volgende hoofdcategorieën zijn te onderscheiden:
  • Fotoservice
  • Mooi & verzorgd
  • Gezond & intiem
  • Baby & gezin
  • Cartridges & elektronica
  • Geld & verzekeren
  • Speelgoed

De bovenstaande categorieën spreken voor zich. Het is duidelijk dat u voor een verscheidenheid van producten bij de Kruidvat webshop terecht kan. Naast het online aanbod kunt u ook de folder downloaden waar de Kruidvat aanbiedingen van de week in staan.

Kruidvat Aanbiedingen

Het Kruidvat staat bekend om zijn hoge kortingen, zijn leuke acties en de Kruidvat uitverkoop. Deze Kruidvat aanbiedingen worden u onder ogen gebracht via de downloadbare folder waar alle Kruidvat aanbiedingen en Kruidvat reclame in staat. In de Kruidvat webshop is ook een actie categorie opgenomen die u kunt aanklikken om te bekijken of er leuke acties worden gehouden waar u graag aan mee wilt doen.

Kruidvat Betaling

De Kruidvat webshop heeft het thuiswinkel waarborg keurmerk en voldoet derhalve aan de hoge eisen voor online winkel betalingsverkeer. Dit geeft nog maar eens aan hoe veilig u winkelt bij de Kruidvat webshop. U kunt betalen met veel officieel erkende betalingsmethodes zoals iDeal, Visa en Mastercard.

Kruidvat verzending en retour

De verzending van uw bestelling bij de Kruidvat webshop vindt direct plaats waardoor u binnen enkele werkdagen uw bestelling in huis heeft. Als u voor 19:00 uur bestelt en betaalt met iDeal of een creditcard dan kunt u uw bestelling zelfs de volgende dag al verwachten. Er wordt gebruik gemaakt van de betrouwbare en erkende PostNL bezorgservice. De verzendkosten bedragen 2,99 euro als de bestelling door de brievenbus past en 4,99 euro als de bestelling via pakketpost moet worden afgeleverd. Dit zijn de algemeen geldende bepalingen voor uitzonderingen specificaties raadpleegt u de Kruidvat webshop voorwaarden. Als uw bestelling niet voldoet aan uw eisen en voorwaarden dan kunt u gebruik maken van uw retourrecht. De Kruidvat webshop hanteert een retour periode van 14 dagen. Ook deze retourregeling kent uitzonderingen. Kijk hiervoor bij de klantvoorwaarden van de Kruidvat webshop.

Lees verder

© 2013 - 2019 Mitchxl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Kruidvat webshop: informatie en beoordeling"

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Schrijf mee!