InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > C&A webshop: informatie en beoordeling

C&A webshop: informatie en beoordeling

De C&A webshop is een van de grootse online warenhuizen van Nederland op het gebied van kleding. Bij de C&A webshop is een breed assortiment aan verscheidene soorten kleding te vinden.

Artikelindeling

C&A Algemeen

De winkelketen C&A begon werd in 1841 opgericht door de gebroeders Brenninkmeijer. C&A is een van grootste kledingwarenhuizen van Nederland. De naam C&A is afkomstig van de afkorting Clemens & August. De C&A ketens beperken zich echter niet tot enkel Nederlands grondgebied aangezien de keten zich ook heeft gevestigd in België, Duitsland en andere landen op het Europese continent. C&A was tot het eind van de 20e eeuw ook actief in het Verenigd Koninkrijk, maar men besloot zich terug te trekken om strategische redenen. Inmiddels ontwikkelt het C&A concept zich ook online met een zeer overzichtelijke webshop die zich kenmerkt door een goede navigatie en klantvriendelijke service.

C&A Online aanbod

Het aanbod in de C&A webshop beslaat het gehele assortiment van C&A. Het assortiment is dus uitermate gevarieerd en divers, waardoor er voor iedereen wel wat moois te vinden is. Het kenmerk van het C&A assortiment voor zowel online als offline confectie is de hoge kwaliteit voor de lage prijs. De kwaliteit van het C&A assortiment wordt gewaarborgd door strenge kwaliteitscontroles op de kleding en de hoge eisen waaraan leveranciers dienen te voldoen. Op deze manier creëert C&A een onberispelijk imago met een vaste klantenkern met tevreden klanten. De belangrijkste productcategorieën die te vinden zijn binnen de C&A webshop zijn:

  • Dameskleding: Stijl- en smaakvolle (zwangerschaps)mode voor alle vrouwen.
  • Herenkleding: Stoere kleding en accessoires voor echte mannen.
  • Kinderkleding: Jongens- en meisjeskleding van baby tot tiener.

C&A Aanbiedingen

In de C&A webshop zijn er net zoals in de gewone winkels geregeld C&A aanbiedingen bovenop de toch zeer schappelijke prijzen. Dit maakt het online winkelen bij de C&A webshop alleen maar aantrekkelijker.

C&A Betaling

In de webshop van C&A zijn verscheidene manieren van betaling toegestaan. Deze betalingsmogelijkheden zijn stuk voor stuk officieel erkend en zeer betrouwbaar. Bij het betalen in de C&A webshop hebt u de keuze uit een aantal verschillende betalingsmogelijkheden zoals Visa, Mastercard. American Express, Paypal en iDeal.

C&A Verzending en retour

Als u een bestelling plaatst in de webshop krijgt u uw bestelling binnen korte tijd aangeleverd via de erkende PostNL bezorgservice. De verzendkosten bedragen slechts 3,95 euro. U kunt de bestelling zowel thuis als bij een Kialapunt laten bezorgen. Als u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen dan biedt C&A u de mogelijkheid om de bestelling te retourneren. De retourperiode die wordt gehanteerd is 14 dagen. Er worden geen retourkosten gerekend. De geretourneerd artikelen moeten in goede staat worden teruggestuurd met een origineel C&A etiket. Vergeet niet uw betalingsgegevens te vermelden ten behoeve van de terugstorting van het bedrag. Bij het retourneren maakt u gebruik van het retourformulier dat met de bestelling wordt meegeleverd.

Lees verder

© 2013 - 2019 Mitchxl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "C&A webshop: informatie en beoordeling"

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Schrijf mee!