InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > GAMMA webshop: informatie en beoordeling

GAMMA webshop: informatie en beoordeling

De GAMMA webshop is een grote en betrouwbare online bouwmarkt. Wat heeft de GAMMA webshop u eigenlijk te bieden? En hoe gaat het online bestellen bij de GAMMA webshop in zijn werk?

Artikelindeling

GAMMA Algemeen

De GAMMA is een van de grootste en meest bekende bouwmarkten van Nederland. Deze keten van bouwmarkten werd opgericht in 1971 toen de eerste winkel in Breda zijn deuren opende. Sindsdien is deze bouwmarkt uitermate succesvol, mede dankzij het grote en diverse assortiment waarin voor iedereen wel wat te vinden is. De collectie van de bouwmarktketen GAMMA legt zich voornamelijk toe op de verkoop van doe-het-zelf artikelen, klusartikelen, gereedschappen en tuinartikelen. Inmiddels heeft de GAMMA een groot aantal vestigingen en begint deze winkelketen zich ook toe te leggen op de verkoop van zijn assortiment via internet met een overzichtelijke GAMMA webshop die volledig in de eigen betrouwbare huisstijl is ontworpen. De GAMMA webshop heeft het thuiswinkel waarborg keurmerk.

GAMMA Online aanbod

De GAMMA webshop biedt u de mogelijkheid om in een handomdraai de door u gewenste producten te vinden door middel van een overzichtelijk GAMMA webshop waar u gemakkelijk kunt navigeren en gebruik kunt maken van de adequate zoekfunctie. In principe biedt de GAMMA webshop het gehele assortiment, dat normaal gesproken ook in de winkels ligt, aan. De producten die zijn opgenomen in het assortiment van de GAMMA webshop zijn van hoogwaardige kwaliteit. Deze kwaliteit blijft gewaarborgd door de strenge screening van producten, merken en leveranciers die aan hoge eisen en voorwaarden moeten voldoen om onderdeel te worden van het assortiment. De producten in dit assortiment lopen zeer uiteen, maar de volgende hoofdcategorieën zijn te onderscheiden:
  • Gereedschappen: werktuigen die u kunnen helpen bij het klussen.
  • Doe-het-zelf artikelen: artikelen die u nodig heeft bij het klussen binnen en buiten het huis.
  • Tuinartikelen: verschillende soorten tuinartikelen voor de inrichting en bewerking van de tuin.

GAMMA Aanbiedingen

De GAMMA webshop heeft wat over voor zijn klanten, zeker voor zijn vaste klanten. Derhalve heeft de GAMMA aanbiedingen die u zeker aan zullen staan. Daarnaast organiseert de GAMMA webshop altijd leuke acties en GAMMA uitverkoop waar u als klant aan kunt deelnemen. In de GAMMA webshop kunt u deze acties gemakkelijk vinden door in het menu te kijken. De GAMMA webshop geeft een uitgebreide beschrijving van de GAMMA aanbiedingen en de lopende acties geeft weer welke eisen en voorwaarden in acht dienen te worden genomen.

GAMMA Betaling

De GAMMA webshop maakt gebruik van erkende en officiële betalingsmethodes zoals iDeal en creditcard zoals Mastercard en Visa. Het is ook mogelijk om in de GAMMA webshop met uw cadeaupas te betalen. Daarnaast is het ook mogelijk om uw voordeelpascoupons te verzilveren.

GAMMA Verzending en retour

De GAMMA webshop biedt verschillende manieren voor het verzenden van uw bestelling, de keus is aan u. U kunt uw bestelling ophalen in de dichtstbijzijnde Gamma bouwmarkt. Hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als u uw bestelling van de GAMMA webshop thuis laat bezorgen dient voor bestellingen met een waarde lager dan 30,- euro 2,95 euro verzendkosten te betalen. Boven de 30,- euro worden er geen verzendkosten gerekend. De bestelling van de GAMMA webshop wordt geleverd door de erkende en betrouwbare bezorgservice PostNL. Als u bestelt voor 17:00 uur kunt u de bestelling de volgende dag verwachten, zo geldt voor de meeste bestellingen via de GAMMA webshop. Als u wilt retourneren heeft u daar een periode van 30 dagen voor. De producten die worden geretourneerd dienen onbewerkt en onbeschadigd te zijn.

Lees verder

© 2013 - 2019 Mitchxl, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "GAMMA webshop: informatie en beoordeling"

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Schrijf mee!