InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Fashioncheque: de leukste bestedingstips

Fashioncheque: de leukste bestedingstips

Fashioncheque: de leukste bestedingstips De Fashioncheque is de cadeaubon waarmee je de ontvanger iemand mode cadeau doet. Met een Fashioncheque kan je namelijk kleding, schoenen of mode accessoires kopen bij duizenden deelnemende winkels en winkelketens in heel Nederland. Maar de Fashioncheque kan ook worden gebruikt voor minder alledaagse aankopen die niet met mode of fashion te maken hebben. Heb je een Fashioncheque ontvangen en weet je niet goed wat ermee te doen? Wellicht helpen deze tips dan bij het uitzoeken van een leuk modecadeau.

Koop huishoudelijke producten

Misschien heb je wel helemaal geen kleding of schoenen nodig. In dat geval kan je je Fashioncheque toch nuttig besteden. Koop er bijvoorbeeld inrichting mee voor in huis. Er zijn winkels aangesloten bij Fashioncheque die ook andere artikelen dan mode verkopen. Denk bijvoorbeeld aan warenhuis De Bijenkorf of de HEMA. Tot het assortiment van De Bijenkorf behoren onder andere artikelen voor in de badkamer, boeken, kantoorartikelen, meubels, verlichting, producten voor in de tuin, artikelen voor de slaapkamer zoals bedtextiel, enzovoorts. HEMA is uiteraard bekend vanwege de vele huishoudelijke producten voor in de keuken, woonkamer, slaapkamer of kantoor.

Besteden aan juwelen

Juwelen doen het goed bij iedereen. In plaats van schoenen of kleding kan je ervoor kiezen om met je Fashioncheque te kiezen voor nieuwe oorbellen of een mooie armband. In bijna elke stad en dorp doet wel een juwelier mee aan de Fashioncheque, waaronder bijvoorbeeld de keten Lucardi. Uiteraard doen juwelen het ook altijd goed om weer cadeau te doen aan iemand anders. Op deze manier kan je jouw cadeau weer omzetten in een cadeau voor iemand anders.

Batavia Stad Fashion Outlet

Een originele bestedingsoptie is om je Fashioncheque in te wisselen voor een Batavia Stad Fashion Outlet Cadeaucheque. Met een cadeaubon van Batavia Stad Fashion Outlet kan je shoppen bij één van de 100 winkels binnen het outletcenter. Bijna alle grote modemerken ter wereld zijn vertegenwoordigd binnen de muren van Batavia Stad te Lelystad. Je hebt hier altijd genoeg keuze om je Fashioncheque op indirecte wijze goed te kunnen verzilveren.

Koop lingerie

Mooie lingerie geeft een vrouw veel zelfvertrouwen. Beloon jezelf daarom eens met lingerie. Of geef je vriendin een mooi setje lingerie cadeau. Er zijn diverse grote modeketens aangesloten bij Fashioncheque die ook een lingerieafdeling hebben. Daarnaast zijn er nog verschillende deelnemers die alleen maar lingerie verkopen en er geheel in gespecialiseerd zijn.

Besteed online

Wanneer je niet zo van winkelen en shoppen houdt kan je gelukkig ook de Fashioncheque online besteden. Bij Fashioncheque zijn namelijk tientallen webwinkels aangesloten waaronder bijvoorbeeld een modetoppers als Zalando. Wanneer je een bestelling plaatst op één van de aangesloten webshops kan je afrekenen met je Fashioncheque.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Fashioncheque: de leukste bestedingstips"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 25-01-2017
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Fashioncheque
Schrijf mee!