InfoNu.nl > Zakelijk > Onderneming > Grote paardenwinkels in Nederland

Grote paardenwinkels in Nederland

Grote paardenwinkels in Nederland In Nederland zijn veel paardenliefhebbers en er zijn ook heel wat paardenwinkels waar je inkopen kunt doen voor ruiter, paard en alles wat daarbij hoort. In dit artikelen worden de drie grootste ketens benoemd. Deze hebben een zeer ruim assortiment en daarnaast hebben ze vaak ook leuke aanbiedingen. Nederland is een land met vele paardenliefhebbers, paarden en pony's. Het aantal paarden wat gehouden wordt is geschat op 400.000 dieren. Als je een of meerdere paarden hebt dan heb je daar ook heel wat spullen voor nodig. Hieronder staan de drie bekendste en grootste paardenwinkels.

De drie bekendste paardenwinkels zijn Divoza, Epplejeck en Ooteman. Ze hebben allen een groot assortiment voor paard en ruiter en alles wat daar bij komt kijken. Daarnaast hebben ze vaak aantrekkelijke aanbiedingen en kortingen. Als je daarvan als eerste op de hoogte wilt zijn is het aan te raden je aan te melden voor de nieuwsbrief. Zo ontvang je de eerste nieuwtjes per e-mail.

Divoza

Divoza bestaat al ruim 80 jaar en is wereldwijd bekend. Divoza heeft naast een aantal winkels, deze heten megastores, ook een webwinkel. Hier kun je bijna alles bestellen wat je ook in de winkel kunt kopen. Je moet vaak wel even letten op de levertijd, want bij populaire producten kan die soms van langer zijn. Op de website van Divoza kun je een catalogus met de collectie aanvragen. Deze verschijnt twee keer per jaar met het wisselen van de seizoenen. De megastores van Divoza kun je vinden in Enschede, Heteren, Leek, Staphorst en Zoetermeer.
Divoza heeft ook een eigen merk, genaamd Mondini. Deze producten zijn vrij goedkoop en de kwaliteit is vaak ook goed. Op de Mondini collectie kun je redelijk wat geld besparen.

Epplejeck

Ook Epplejeck heeft een aantal winkels die je kunt bezoeken en er is ook een webwinkel met een groot en uitgebreid assortiment. Ook Epplejeck drie eigen merken, genaamd Epplejeck, Quur en Barato. De winkels zijn erg groot en er is een zadelpasservice en een zadelmakerij. Alles is heel modern en je vind er alle bekende merken. De winkels van Epplejeck worden superstores genoemd en deze kun je vinden in Heemskerk, Eindhoven, Zwolle, Groningen, Breda en er is ook een outletstore in Drachten.

Ooteman

Ruim 45 jaar geleden is deze winkel ontstaan. Toen de tijd was het een markthandel en de eigenaar reisde af met zijn artikelen langs markten en concoursen. Het is een echt familiebedrijf en mag zeker gerekend worden tot een van de grotere winkels van Nederland. Ooteman heeft een zadelpasservice, een borduurservice, zadelmakerij en de webshop staat bekend als een van de grootste ter wereld waar je paardenartikelen kunt kopen.
Ooteman heeft ook een groot assortiment en heeft ook altijd de nieuwste collectie. Je kan hier winkelen in de webwinkel of in de winkel gevestigd in Hoogkarspel.
Ieder jaar houdt Ooteman een Sensationele Uitverkoop. Dit is meestal als de collecties wisselen met de verschillende seizoenen. Je kan dan kortingen scoren van meer dan 50%.
Gerelateerde artikelen
H&M kortingscodesH&M kortingscodesH&M biedt regelmatig kortingscodes aan waarmee je korting krijgt op je aankopen in de winkel of in de webwinkel. Korting…
Cashback, korting op je internetaankopenCashback, korting op je internetaankopenWebshoppen is hot in Nederland, nu is er ook de mogelijkheid korting te sparen over je internetaankopen
Rituals waar te koop? Overzicht winkelsDe winkelketen Rituals is gespecialiseerd in luxueuze cosmetica. Onderstaand lees je alles over de winkelketen Rituals e…
Webshop keurmerken: welke is de juiste voor uw webwinkel?Webshop keurmerken: welke is de juiste voor uw webwinkel?Een webshop keurmerk kan iets zeggen over de service van een webwinkel. Een webwinkel zonder een keurmerk wordt door vee…
Doelgroepbepaling voor webwinkelsHet lijkt zo gemakkelijk, een huisstijl wordt bedacht, een webwinkel wordt ingericht en de webwinkel gaat online. Los va…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Grote paardenwinkels in Nederland"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 12-09-2012
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Onderneming
Schrijf mee!