InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Rituals waar te koop? Overzicht winkels

Rituals waar te koop? Overzicht winkels

De winkelketen Rituals is gespecialiseerd in luxueuze cosmetica. Onderstaand lees je alles over de winkelketen Rituals en haar winkels en andere verkooppunten, waaronder de adressen en openingstijden. Ook lees je alles over de online webwinkel van Rituals, de Rituals Giftcard en over de cadeaupakketen.

Rituals

De winkelketen Rituals is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het straatbeeld van Nederland. Toch bestaat Rituals pas sinds het jaar 2000. De producten die Rituals verkoopt zijn luxueuze cosmetica en producten voor in huis. De producten hebben een natuurlijke basis. Momenteel heeft Rituals meer dan 200 winkels wereldwijd.

Producten Rituals

De productlijn van Rituals richt zich op verzorgingsproducten, cosmetica en geurproducten voor zowel mannen en vrouwen. De producten zijn onder andere te verdelen in:
  • Producten voor bad en lichaam
  • Producten 'voor in huis'
  • Gezichtsproducten
  • Make-up en cosmetica
  • Kleding
  • Parfum voor mannen, vrouwen en voor in de auto
  • Babyproducten
  • Enzovoorts

Populaire lijnen die Rituals voert zijn Hamman, Zensation, T'ai Chi, Blue Dragon, Magic Touch, Yogi Flow, Ancient Beauty, Cherry Blossom en Time Out.

Adressen en openingstijden Rituals winkels

Rituals heeft een snelgroeiend aantal winkels in geheel Nederland. De winkels zijn vaak gesitueerd op A-locaties in de binnensteden. Rituals winkels zijn onder te verdelen in meerdere soorten winkels. Een eerste groep winkels zijn de normale Rituals winkels. Deze winkels zijn winkelpanden die geheel zijn gericht op Rituals. Een andere soort winkels zijn de shop-in-shop winkels. met dit concept huurt Rituals een deel van het winkelpand van andere winkelketens. Voorbeelden van winkelketens waar Rituals een deel van de winkelpanden uitbaat zijn V&D, De Bijenkorf en MOOI. Tenslotte heeft Rituals ook enkele zogenoemde City Spa's. In deze filialen kan je massages krijgen en zodoende de Rituals producten leren kennen. In Nederland zijn er City Spa's te vinden in Almere, Amstelveen, Heemstede en Zwolle. Een actueel overzicht van de adressen en openingstijden van de Rituals winkels is hier te vinden. In het overzicht zijn ook de koopavonden en eventuele openingstijden op zondag geopend. Meestal worden gangbare openingstijden gevolgd van de gemeente waar de winkel is gevestigd.

Webwinkel Rituals

Naast de normale Rituals winkels en de shop-in-shop winkels beschikt Rituals over een webwinkel. in deze webwinkel kunnen de producten van Rituals online worden besteld waarna de producten thuis worden bezorgd. Uiteraard is de webwinkel 24 uur per dag geopend. De verzendkosten bedragen 4,50. Vanaf bestellingen van 65,- geldt gratis verzending.

Rituals Giftcard

Rituals heeft een eigen Giftcard die te besteden is bij de Rituals winkels en de City Spa's. De Giftcard is niet online via de Rituals webwinkel te gebruiken. Ook kan de kaart niet worden gebruikt bij de shop-in-shop winkels. De Giftcard kan online op de website van Rituals worden geactiveerd.

Cadeaupakketen

Rituals is misschien wel het meest bekend vanwege de cadeaupakketen die ze verkopen. Rituals heeft cadeaupakketen in drie prijsklassen:
  • Klein cadeaupakket: 16,50
  • Middelgroot cadeaupakket: 26,50
  • Groot cadeaupakket: 36,50

Verder zijn er nog speciale cadeaupakketen zoals gevulde toilettassen. De cadeaupakketen zijn ook via de webwinkel te bestellen. Wanneer een cadeaupakket online voor 22 uur online wordt besteld, wordt deze de volgende dag al bezorgd.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Tao of Dao, rustgevende rituelen uit het oude ChinaTao of Dao, rustgevende rituelen uit het oude ChinaYour body, your soul, your rituals aldus Rituals Home & Body cosmetics. Het bedrijf, dat producten maakt die geïnspireer…
De producten van RitualsDe producten van RitualsIn 1998 werd het bedrijf Rituals opgericht. Een bedrijf dat zich begon te richten op home&body rituelen die het dagelijk…
Rituals en AyurvedaRituals en AyurvedaRituals Home & Body Cosmetics heeft een filosofie: geluk zit in kleine dingen, het is hun passie om van de dagelijkse ro…
Een goede nachtrust met natuurlijke middelenEen goede nachtrust met natuurlijke middelenLekker slapen willen we allemaal. Helaas lukt dat niet bij iedereen. Toch heeft moeder natuur een aantal middelen in pet…
Onweerstaanbare geuren voor mannenOnweerstaanbare geuren voor mannenDe The Smell and Taste Treatment and Research Foundation heeft onderzocht welke geuren echt onweerstaanbaar zijn voor ma…
Bronnen en referenties
  • www.rituals.com

Reageer op het artikel "Rituals waar te koop? Overzicht winkels"

Reacties

Wendy Harms, 25-04-2017 14:12 #7
Beste, ik ben schoonheidsspecialiste in Leopoldsburg mijn vraag is of ik Rituals producten in mijn salon kan verkopen?
Grietjes Wendy

A,besems, 06-04-2017 08:36 #6
Waar kan ik mijn Geurstokjes het dichtbij zijnde ophalen
Ik woon in Oosterhout noord brabant

Anja Simons, 03-12-2016 07:33 #5
Hallo ik woon in Vierlingsbeek. Mijn vraag is waar is voor mij een winkel bij mij in de buurt waar ze Rituals producten verkopen. Voor verjaardagen is dit een prachtig product om als cadeau te geven. Gaarne spoedig bericht van u. Bij voorbaat dank. Anja Simons, Vierlingsbeek. Dit ligt tussen Venray en Boxmeer in.

Wil, 16-05-2016 16:48 #4
Is Rituals ook in Spanje te koop? Reactie infoteur, 30-05-2016
Jazeker, zie hiervoor https://eu.rituals.com/nl-nl/stores
Selecteer daar Spanje en je ziet alle verkooppunten

Leen van den Berg, 15-03-2016 11:33 #3
Kan ik nog Rituals producten kopen op het Keurenplein in Amsterdam? Reactie infoteur, 21-03-2016
Op https://eu.rituals.com/nl-nl/stores?dwcont=C178063698 kunt u de verkooppunten vinden

Nel Schenk, 04-03-2016 10:20 #2
Waar kan ik mijn cadeaubon voor Rituals Geursticks In Emmeloord (Noordoostpolder) inleveren?

C. van Reeuwijk, 01-02-2016 10:20 #1
Mijn bus ritual shower Tao Taichi is niet te gebruiken. Er is iets mis met de spuitknop. Erg jammer.
Weet u er iets op?
C. van Reeuwijk Reactie infoteur, 16-02-2016
Ik ben niet werkzaam bij Rituals. Ik raad u aan om contact op te nemen met Rituals en uw probleem voor te leggen. Ze zullen ongetwijfeld een oplossing verzinnen.

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 04-06-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Beauty
Reacties: 7
Schrijf mee!