Designer Outlet Roosendaal: adres, openingstijden & parkeren

In het Brabantse Roosendaal kunnen modeliefhebbers naar hartenlust shoppen bij één van de grootste outletcenters van Nederland, namelijk Designer Outlet Roosendaal (voorheen Rosada Fashion Outlet). Met de aanwezigheid van meer dan 85 merkwinkels zijn alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Omdat het een outlet is worden de mode-artikelen verkocht met flinke kortingen. Designer Outlet Roosendaal bezoeken is heel eenvoudig.

Inhoud

Designer Outlet Roosendaal

Het shopping center Designer Outlet Roosendaal behoort sinds de opening in 2006 tot de grootste en bekendste outlets in Nederland. Designer Outlet Roosendaal heeft een gunstige ligging ten opzichte van steden als Rotterdam, Antwerpen en Breda. De kortingen die op de artikelen worden gegeven variëren tussen de 30 en 70%.

Modemerken

Tientallen merken baten een eigen winkel uit in het shopping center. Enkele voorbeelden van merken die aanwezig zijn bij Designer Outlet Roosendaal zijn Esprit, Levi's, Nike en Guess. De verkochte mode is zowel voor mannen, vrouwen en kinderen geschikt. Ook wanneer je lingerie, tassen, sportkleding, schoenen en modeaccessoires zoekt kan je hier terecht. Behalve de merkwinkels zijn er ook diverse eet- en drinkgelegenheden aanwezig in het shopping center.

Adres en contactgegevens

Het adres en de contactgegevens van Designer Outlet Roosendaal zijn als volgt:
  • Adres: Rosada 70
  • Postcode: 4703 TB Roosendaal
  • Telefoonnummer: +31(0)165-524888
  • E-mailadres: info@designeroutletroosendaal.nl

Ligging Rosada Fashion Outlet

Bereikbaarheid met auto en parkeren

Designer Outlet Roosendaal is gelegen aan de westzijde van Roosendaal nabij knooppunt De Stok. Dit knooppunt verbindt de snelwegen A58 en A17. Wanneer je via de snelweg aankomt kan je via de A17 (afslag 19, Roosendaal-West) de outlet bereiken. Indien je navigatiesysteem niet de straatnaam Rosada kent kan er ook worden genavigeerd op de Wouwbaan te Roosendaal. Parkeren is mogelijk bij het complex. Een hele dag parkeren kost 3,-.

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Wanneer je Designer Outlet Roosendaal met het openbaar vervoer wilt bezoeken kan je gebruik maken van treinstation Roosendaal. Vanuit dit treinstation rijden er bussen naar het Designer Outlet. Je kunt gebruik maken van de buslijnen 112 en 104.

Openingstijden Designer Outlet Roosendaal

Designer Outlet Roosendaal is zeven dagen per week geopend, dus ook op zondag is de winkel open. De openingstijden zijn iedere dag hetzelfde. Designer Outlet Roosendaal heeft in 2020 de volgende openingstijden:
  • Maandag: 10.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Zondag: 10.00 - 20.00 uur

Openingstijden kunnen in uitzonderlijke situaties afwijken. Controleer daarom voor de zekerheid de website.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • www.rosada.nl

Reageer op het artikel "Designer Outlet Roosendaal: adres, openingstijden & parkeren"

Reactie

Eric Furr, 19-12-2017 17:45 #1
Beste,
Zijn puppies toegelaten?
Mvg.

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 07-12-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Shopping centers
Reacties: 1
Schrijf mee!