InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Subdued Amsterdam: adres, openingstijden, parkeren

Subdued Amsterdam: adres, openingstijden, parkeren

Subdued Amsterdam: adres, openingstijden, parkeren Op 12 april 2014 zal de Italiaanse jongerenmode keten Subdued zijn eerste twee vestigingen openen in Nederland. Beide winkels zullen worden gevestigd in Amsterdam en worden geopend met een groot openingsfeest. Meer informatie over het adres, de openingstijden en parkeren lees je hier.

Subdued

Het merk richt zich vooral op tienermeisjes, maar ook iets oudere vrouwen kunnen iets van hun gade vinden in de Subdued collectie. Het merk is opgericht in Italië en heeft daar 46 vestiging door het land heen. Buiten Italië zijn er Subdued vestigingen in Barcelona, Berlijn, Brussel en Antwerpen. Er wordt niet alleen kleding verkocht in de winkels, maar ook sieraden en andere accessoires, zoals hoeden en iPhone covers. De prijs van de producten is gericht op de doelgroep, tienervriendelijk dus.

Opening Amsterdamse vestigingen

De Subdued vestigingen in Amsterdam zullen op zaterdagmiddag 12 april 2014 feestelijk geopend worden met een tropical party in de vestiging aan de Van Baerlestraat. Bezoekers wordt onder andere gratis make-up en een goodiebag belooft bij bezoek aan de opening van Subdued Amsterdam.

Adressen

Van Baerlestraat 3
1071 AL Amsterdam

Leidsestraat 73 (flagshipstore)
1017 NX Amsterdam

Openingstijden

Naar verwachting zullen de openingstijden van Subdued conform de normale openingstijden in Amsterdam zijn:
  • Maandag: 11:00 - 18:00
  • Dinsdag: 10:00 - 18:00
  • Woensdag: 10:00 - 18:00
  • Donderdag: 10:00 - 21:00
  • Vrijdag: 10:00 - 18:00
  • Zaterdag: 10:00 - 18:00
  • Zondag: 12:00 - 18:00

Iedere donderdag is er koopavond en is de winkel geopend tot 21.00 uur. Normaal gesproken is de de winkel op zondag van 12.00 tot 18.00 uur geopend.

Parkeren

In de buurt van de Subdued Amsterdam vestigingen bevinden zich meerdere parkeergarages, zoals Parkeergarage Geelvinck (Singel 540), Q-Park Byzantium (Tesselschadestraat 1G) en Q-park Museumplein (Van Baerlestraat 33B). Tevens kun je op een van de P&R terreinen net buiten het centrum parkeren, zoals P&R Olympisch Stadion (Olymp.Stadion 44).

Openbaar vervoer

Naar de vestiging aan de Van Baerlestraat reis je vanaf Amsterdam Centraal met tram 1, 2 of 5 in 21 minuten naar tramhalte Van Baerlestraat. De flagshipstore aan de Leidsestraat kan met dezelfde tramlijnen in 13 minuten bereikt worden, of men kan er in 25 minuten heen lopen vanaf station Amsterdam Centraal.

Webshop

Wie niet kan wachten op de opening van de Amsterdamse vestigingen, kan terecht in de Subdued website. De bestelling wordt gratis verzonden naar Nederland. Naar België worden bestellingen boven de 25 euro verzonden zonder verzendkosten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.subdued.it/en/stores?tp=europe

Reageer op het artikel "Subdued Amsterdam: adres, openingstijden, parkeren"

Infoteur: Marrie123
Laatste update: 31-03-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!