InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Bershka Den Haag: adres, openingstijden, parkeren

Bershka Den Haag: adres, openingstijden, parkeren

Bershka Den Haag: adres, openingstijden, parkeren In maart 2014 heeft de grootste Bershka vestiging van Nederland in Den Haag zijn deuren geopend. Meer over dit bedrijf, en over het adres en de openingstijden van deze Bershka vestiging lees je hieronder. In 1998 werd de eerste Bershka winkel geopend in Spanje. Bershka is het jongere zusje van de ook in Nederland zeer bekende modeketen Zara. Het aantal vestigingen wereldwijd groeit snel, iedere week wordt er wel ergens een vestiging geopend. Zestien jaar na de opening van de eerste vestiging heeft de keten meer dan 920 winkels in 64 landen. Bershka heeft een afzetgebied van meer dan 338.000 m2. Het bedrijf verkoopt niet alleen kleding en accessoires, maar zorgt zelf ook voor het ontwerp en de productie ervan. Per jaar worden er meer dan 4000 verschillende producten in de winkels aangeboden.

Dameskleding, herenkleding en accessoires

Bershka heeft een uitgebreide collectie dameskleding, jongerenkleding herenkleding en accessoires. De doelgroep kenmerkt zich als jong en gewaagd, en op de hoogte van de nieuwste trends. De producten worden voor relatief vriendelijke prijzen aangeboden.

Shopping Experience

Bershka streeft naar een unieke ervaring voor haar klanten door de winkel in te richten met designermeubels en door het gebruik van muziek, beeldschermen, video’s, en de nieuwste trends in verlichting. De designafdeling van Bershka ontwerpt deze items speciaal voor ieder seizoen. Ook de kleuren die gebruikt worden voor de inrichting worden gericht op de laatste trends, en past goed bij de collectie.

Bershka Den Haag

In Den Haag bevond zich al een Bershka vestiging in de Spuistraat. Nu is hier een extra vestiging bijgekomen in de Grote Marktstraat. Deze Bershka vestiging is met een vloeroppervlak van zo'n 1500 vierkante meter de grootste Nederlandse vestiging. De winkel bestaat uit drie zones, één voor de lijn Bershka, één voor de lijn BSK, voor de jongere doelgroep, en één voor de lijn Man. In het pand zat voorheen een winkel van Zara. Deze winkel zal verhuizen naar een groter pand in de Grote Marktstraat, om daar verbouwd te worden tot de grootste Zara vestiging ter wereld.

Adres

Grote Marktstraat 109
2511 BJ Den Haag

Winkelen in de Grote Marktstraat

Wanneer je wilt gaan winkelen in Den Haag mag je de Grote Marktstraat niet overslaan. De straat, die loopt van de Grote Markt tot aan het stadhuis, en die bekend staat als een van de bekendste winkelgebieden in Den Haag, is zo'n 500 meter lang. Er zijn bekende winkelketens gevestigd zoals de Marks & Spencer, de MediaMarkt, de Bijenkorf en de V&D. Tevens bevindt zich er, zoals gezegd, de grootste Zara vestiging ter wereld (5.500 vierkante meter) en zal er in het najaar van 2014 een Primark vestiging worden geopend. De straat wordt komende jaren opnieuw ingericht in het kader van Binnenstadsplan Den Haag 2010-2020, met onder andere de bouw van winkelcentra en de komst van nieuwe winkels, om zo de Haagse binnenstad nog aantrekkelijker te maken voor bezoekers, inwoners, ondernemers en investeerders.

Openingstijden

Waarschijnlijk zullen de openingstijden van Bershka Den Haag conform de gangbare openingstijden van winkels in de Grote Marktstraat in Den Haag zijn.
  • Maandag: 13.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Woensdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Donderdag: 9.30 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 9.30 - 18.00 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

Aan bovenstaand overzicht kunnen geen rechten worden ontleend.

Parkeren

In de buurt van Bershka Den Haag bevinden zich meerdere parkeergarages, zoals Parking Stadhuis (Schedeldoekshaven 90), Parkeerterrein De Bijenkorf (Gedempte gracht 28), Parking Spui Centre (Schedeldoekshaven 90), Parkings Markthof (Gedempte gracht 605) en Parking Muzenplein (Fluwele Burgwal 46).

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Zowel treinstation Den Haag Centraal als Station Den Haag HS liggen op zo'n elf minuten loopafstand. Ga je met de bus of tram? Dan kun je uitstappen bij Tramhalte Spui (een minuten loopafstand). Vanaf Station Den Haag Centraal kun je met de tramlijnen 3 en 5 in vijf minuten naar Tramhalte Spui reizen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.bershka.com
  • www.maps.google.nl
  • http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Project-de-Grote-Marktstraat.htm

Reageer op het artikel "Bershka Den Haag: adres, openingstijden, parkeren"

Infoteur: Marrie123
Gepubliceerd: 24-03-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!