InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > IKEA webshop: informatie en beoordeling

IKEA webshop: informatie en beoordeling

De IKEA webshop is een van de grootste online aanbieders van interieur artikelen. Wat heeft de IKEA webshop u te bieden? Waar moet u op letten bij de IKEA webshop?

Artikel indeling

IKEA Algemeen

IKEA staat bekend als een van de grootste interieurspecialisten van Nederland. De grote winkelketen IKEA is opgericht in Zweden en is nu internationaal gevestigd. Het assortiment van IKEA bestaat uit moderne en trendy meubelen en andere interieur gerelateerde producten voor een lage prijs. De kwaliteit van IKEA meubelen is degelijk. Derhalve scoren IKEA producten altijd hoog op het gebied van prijs-kwaliteit verhouding in product- en klantenonderzoek. Naast de honderden vestigingen van IKEA wereldwijd is IKEA ook een online strategie gaan ontwikkelen met een betrouwbare IKEA webshop als gevolg.

IKEA Online aanbod

Deze IKEA webshop is klantvriendelijk opgezet en is door middel van een duidelijk menu en gemakkelijke navigatie zeer overzichtelijk. De IKEA webshop staat bekend om zijn transparantie, omdat de IKEA webshop duidelijk laat weten wat de specificaties van de interieurartikelen zijn. Verder is men open over de klantvoorwaarden en de prijzen die overigens zeer schappelijk zijn. Het online aanbod in de IKEA webshop is hetzelfde als in de gewone winkels en bestaat uit een groot aantal verschillende soorten interieur artikelen voor elke kamer in het huis. Bij de IKEA webshop kunt u terecht voor de volgende soorten artikelen:
  • Slaapkamer meubelen voor kinderen en volwassenen
  • Woonkamer meubelen en decoratie
  • Keukenapparatuur en ameublement
  • Badkamer en sanitair producten
  • Hoogwaardige textielproducten

Het is duidelijk dat de IKEA webshop naast meubelen ook andere artikelen aanbiedt zoals interieurdecoratie, sanitair, textiel en keukenapparatuur. Bij de IKEA webshop bent u dus verzekerd van een breed en divers assortiment.

IKEA Aanbiedingen

De IKEA webshop staat bekend om de leuke acties en de voordelige IKEA aanbiedingen. Als u op de hoogte wil blijven van deze IKEA aanbiedingen en IKEA uitverkoop kunt u zich het beste kosteloos aanmelden voor de IKEA nieuwsbrief via de IKEA webshop. De IKEA webshop is zeer loyaal naar zijn klanten toe, zeker als het gaat om trouwe klanten. Wacht dus niet langer en profiteer van de IKEA aanbiedingen en de IKEA uitverkoop via de IKEA webshop.

IKEA Betaling

De betalingswijzen die worden gehanteerd bij de IKEA webshop zijn gebruikelijk en bovendien officieel erkend en betrouwbaar zoals iDeal, Visa en Mastercard. U kunt ook pinnen of contant betalen bij de bezorging van uw bestelling van de IKEA webshop.

IKEA Verzending en retour

Voor een bestelling van onder de 10 kilogram zijn de verzendkosten die worden gerekend door de IKEA webshop 7,99 euro. Als uw bestelling tussen de 10 en de 30 kilogram weegt wordt er een verzendkostentarief van 14,95 euro gerekend. Bestellingen van de IKEA webshop worden tot een maximum gewicht van 30 euro bezorgd door de erkende bezorgservice van PostNL. Als uw bestelling wordt geclassificeerd als grote levering wordt uw bestelling van de IKEA webshop afgeleverd via de IKEA bezorgservice met de vrachtwagen. Houd hierbij rekening met minimaal 45,- bezorgkosten. De bestelling wordt binnen 9 en 11 dagen thuisbezorgd. Als u niet tevreden bent met het door u bestelde product heeft u recht op een retourperiode van 14 dagen. Het product dient onbeschadigd te zijn, in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele getekende vrachtbrief of een kopie daarvan. Als u uw product wil ruilen heeft u recht op een ruilperiode van maar liefst 90 dagen. Er zijn uitzonderingen op de retour en ruilvoorwaarden kijk hiervoor bij de klantenservice van de IKEA webshop.

Lees verder

© 2013 - 2017 Mitchxl, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "IKEA webshop: informatie en beoordeling"

Infoteur: Mitchxl
Gepubliceerd: 09-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Webwinkel beoordeling
Schrijf mee!