InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Ikea Eindhoven (Son): adres, openingstijden en route

Ikea Eindhoven (Son): adres, openingstijden en route

Ikea Eindhoven (Son): adres, openingstijden en route Eén van de grootste Ikea filialen in Nederland is de Ikea in Eindhoven (ook wel Ikea Son genoemd). De Ikea vestiging in Eindhoven is de publiekstrekker van het winkelcentrum Ekkersrijt dat vol met woonwinkels zit. Lees in dit artikel alles over Ikea Eindhoven zoals het adres, de openingstijden, waar je kunt parkeren en hoe Ikea Eindhoven bereikbaar is. Tevens is aangegeven hoe je een aanhangwagen kunt huren en is informatie over werken bij Ikea samengevat.

Ikea Eindhoven

Ikea staat bekend om de vele voordelige huishoudelijke producten zoals kasten, bedden, banken, tafels, decoratieve producten, enzovoorts. Ikea is opgericht in 1943 in Zweden. Onder andere in Nederland heeft Ikea diverse filialen waaronder een winkel in Eindhoven. Feitelijk ligt deze winkel in de gemeente Son, waardoor deze Ikea-vestiging ook vaak Ikea Son wordt genoemd.

Adres

Het adres van Ikea Eindhoven is als volgt:
  • Ekkersrijt 4089
  • 5692 DB Son

Bereikbaarheid Ikea Eindhoven

Ikea Eindhoven is het snelst te bereiken via de autosnelweg A50 (afslag 6, Industrieterrein Ekkersrijt). Ook de snelwegen A2 en A58 zijn snel bereikbaar via de knooppunten Ekkersweijer en Batadorp. Parkeren kan in de grote parkeergarage die toebehoort aan Ikea. Parkeren in de parkeergarage is gratis. Wanneer je met het openbaar vervoer reist kan je het beste de bus nemen. Nabij Ikea is bushalte Meubelplein Ekkersrijt gelegen.

Openingstijden Ikea Eindhoven

De openingstijden van de winkel van Ikea Eindhoven zijn in 2019 als volgt:
  • Maandag: 10.00 - 21.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 21.00 uur
  • Zondag: 10.00 - 18.00 uur

Werken bij Ikea Eindhoven

Lijkt het je wat om te werken bij Ikea Eindhoven? Kijk dan regelmatig op de website van Ikea. Op deze website zijn de vacatures bij Ikea weergegeven. Ikea heeft functies voor alle opleidingsniveaus.

Slimme tips

Maak gebruik van onderstaande slimme tips waarmee je het maximale kunt halen uit je bezoek aan Ikea.

Huren aanhangwagen

Sommige artikelen van Ikea zijn zo groot dat ze niet in een personenauto passen. Gelukkig biedt Ikea de mogelijkheid om een aanhangwagen te huren.

Shoppen in de buurt van Ikea

Uiteraard is een bezoek aan Ikea al voldoende om enkele uren onder de pannen te zijn. Maar het industrieterrein Ekkersrijt beschikt ook over het Meubelplein Ekkersrijt. Dit winkelcentrum is een complex met tientallen winkels die gericht zijn op meubels en interieurproducten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Woonwarenhuis IKEAWoonwarenhuis IKEAIKEA is een van de grootste woonwarenhuisketens in de wereld. Kom hier meer te weten over het ontstaan van de keten, de…
Ikea-effect; het inschatten van waardeMarktplaats en andere verkoop sites staan bomvol met een groot assortiment aan producten. Verkopers mogen bij deze websi…
Ikea bestaat 35 jaar in Nederlandnieuws uitgelichtIkea bestaat 35 jaar in NederlandIn 1978 kwam de eerste vestiging van Ikea in Nederland. Een nieuw fenomeen dat inmiddels niet meer uit onze samenleving…
Het merk IKEA: waarom het zo'n succes isHet merk IKEA: waarom het zo'n succes isIKEA is het bekendste woonwarenhuis ter wereld. Met honderden vestigingen in 28 landen werd in 2015 een omzet van 31,9 m…
IKEA stapelbed van Youp van 't Hek: tekst, uitleg en infoIKEA stapelbed van Youp van 't Hek: tekst, uitleg en info"Pappa?" Ik zeg, "Ja, lieverd?" "Ik wil een stapelbed." Met deze gevleugelde woorden beginnen de beruchte belevenissen m…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Mastrminda, Pixabay
  • www.ikea.com

Reageer op het artikel "Ikea Eindhoven (Son): adres, openingstijden en route"

Reacties

Karin Waelbers, 11-01-2018 21:45 #3
Is ikea Eindhoven iedere zondag open?

Kim, 15-10-2015 13:00 #2
Is er een mogelijkheid om een rolstoel te gebruiken bij ikea eindhoven? Mijn oma kan niet zo lang lopen nml. Mvg

Jan Bakermans, 24-09-2015 08:38 #1
Hoe kan ik vanuit België naar Eindhoven bellen? Via 0900 gaat dat niet helaas. Wij hebben voor zaterdag een afspraak om 15.30 via online gemaakt maar met het tijdstip is iets fout gegaan en
Dat gaat onmogelijk voor ons. Wij wilden deze afspraak ruilen voor een tijdstip in de ochtend, is dat mogelijk? BVD en met vriendelijke groeten,

Fam Bakermans
Hamont België
0032:11 636865 Reactie infoteur, 24-09-2015
Dat is inderdaad vervelend. Ik werk zelf niet bij IKEA dus ik kan u niet helemaal helpen. Ik heb wel op internet gevonden dat bellen naar 0031 50 3168772 wel werkt

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 15-10-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Winkelketens
Reacties: 3
Schrijf mee!