InfoNu.nl > Zakelijk > Diversen > Albert: Al jouw boodschappen van Albert Heijn thuisbezorgd

Albert: Al jouw boodschappen van Albert Heijn thuisbezorgd

Wanneer je lui bent, ziek of slecht ter been vormt de bezorgservice van Albert, Albert.nl, een oplossing. Je bestelt je boodschappen van Albert Heijn gewoon via de webwinkel en alles wordt gewoon keurig bij je thuis bezorgd. Nieuw is dat je bij Albert voortaan ook drank van Gall & Gall en drogisterijartikelen van Etos kunt bestellen. De Albert bezorgservice wordt zo wel heel erg allround. Lees hier meer over Albert: Hoe werkt het, is het veel duurder of toch niet, en hoe zit het met de Airmiles?

Wat is Albert oftewel Albert.nl?

Albert is eigenlijk in oorsprong de online webwinkel van Albert Heijn. Met deze dienst kun je online jouw boodschappen doen in plaats van dat je zelf naar de winkel toe moet. Albert is nu niet alleen beperkt tot Albert Heijn, want sinds kort kun je er ook jouw bestellingen plaatsen voor Gall & Gall en Etos. Je kunt bij Albert dus terecht voor een groot deel van het assortiment van Albert Heijn en kunt er ook drogisterij spulletjes en wijnen bestellen. Alles wat je via de site bestelt, wordt keurig bij je thuis afgeleverd op een tevoren bekende tijd. Zo wordt boodschappen doen wel heel erg gemakkelijk.

Wat zijn de voordelen van boodschappen doen via Albert.nl?

De website van Albert is erg gebruiksvriendelijk en je kunt er echt op rekenen dat de boodschappen tijdig en in goede staat bij je worden afgeleverd. Ook krijg je jouw boodschappen altijd binnen 24 uur thuis aan de deur afgeleverd en kun je zelf bepalen wanneer het jou op die dag het beste schikt dat de bestelling wordt afgeleverd.

De website heeft een eigen geheugen voor jouw keuzes in het verleden en daardoor kun je gemakkelijk je favoriete boodschappen opnieuw bestellen. Je kunt er zelfs boodschappenlijstjes invoeren, die je dan later weer kunt oproepen.

Boodschappen kosten bij Albert precies evenveel als bij Albert Heijn; boodschappen doen via Albert.nl is in tegenstelling tot wat mensen soms denken dus niet duurder. De enige vereiste is dat je voor minimaal 60 EUR tegelijkertijd per keer bestelt en dat je een bijdrage in de verzendkosten voor je rekening neemt.

Voor bijvoorbeeld mensen met een druk werkend leven, die weinig tijd hebben om boodschappen te doen is Albert ideaal, want op je werk kun je de bestelling doorgeven. Ook voor zieken, lichamelijk beperkte mensen of ouderen is Albert.nl heel erg geschikt. Je hoeft alleen maar thuis te zijn en al het sjouwwerk (denk aan zware kratten) wordt je volledig uit handen genomen.

Zijn er ook nadelen te noemen van bestellen bij Albert?

Je kunt in principe niet terecht voor een kleine hoeveelheid boodschappen anders zou het te duur worden. Je moet dus minimaal voor 60 EUR bestellen en je betaalt ook zelf een (kleine) bijdrage voor de verzendkosten. Aangezien dat voor de meeste webwinkels geldt en er ook door Albert kosten moeten worden gemaakt om de boodschappen bij jou af te leveren is dat op zich geen irreële eis. Niet alle Albert Heijn boodschappen zijn ook via Albert te krijgen maar het assortiment is zeker ruim te noemen.

Hoe werkt bestellen via Albert nou precies?

Nadat je je bij Albert.nl op de website hebt geregistreerd, kun je vrij gemakkelijk aan de slag. Je kiest een tijdblok (van twee uur) uit, wanneer je jouw boodschappen wilt laten bezorgen en gaat winkelen. Afhankelijk van het bezorgmoment dat je kiest, verschillen de bezorgkosten. Sommige momenten zijn dus voordeliger dan andere.

Net zoals bij andere webwinkels voeg je eenvoudig artikelen toe aan je digitale winkelwagentje. Op het laatst zie je het totaal van de door jou bestelde boodschappen inclusief verzendkosten keurig afgebeeld. Je ontvangt een email, waarin de hele bestelling staat weergegeven ter bevestiging.

Hoe krijg je artikelen via Albert thuisbezorgd?

Zware artikelen worden als eerste ingepakt, zodat boodschappen niet in de verdrukking komen. Diepvriesproducten worden keurig apart gehouden.

Houd er rekening mee dat er statiegeld wordt gerekend voor de krat, waarin de boodschappen bij jou thuis worden afgeleverd. Wanneer je die bij je volgende bestelling weer inlevert krijg je dit geld weer terug van de bezorger.

Afrekenen doe je in principe bij de bezorger. Het gemakkelijkste is pinnen, hiervoor brengt de bezorger de faciliteiten mee.

Hoe zit het met de Airmiles en bonusaanbiedingen?

Bonusaanbiedingen gelden ook op de website. Op de site kun je jouw bonuskaartnummer invoeren; hetzelfde geldt voor jouw Airmilesnummer. Give-aways van spaaracties zitten ook gewoon bij de boodschappen. De traditionele Albert Heijn zegeltjes kun je helaas niet sparen via de website.
Gerelateerde artikelen
Internationele detailhandelsorganisatie AholdKoninklijke Ahold N.V. is een internationale detailhandelsorganisatie die verschillende ondernemingen runt. De nadruk li…
Albert Heijn bezorgserviceAlbert Heijn bezorgserviceKeuze uit ruim 25.000 artikelen van de Albert Heijn, Etos en Gall&Gall, en gewoon bij u thuisbezorgd. De Albert Heijn be…
Airmiles: sparen, inwisselen en spaartipsAirmiles: sparen, inwisselen en spaartipsAirmiles is wellicht het bekendste en populairste spaarsysteem van Nederland. Miljoenen mensen hebben dat blauwe kaartje…
Albert Heijn vacatures: werken bij AHAlbert Heijn vacatures: werken bij AHAlbert Heijn, ook wel bekend onder de afkorting AH, is de grootste supermarktketen van Nederland met bijna duizend winke…
Air Miles, spaar voor leuke uitjes en extraatjesAir Miles, spaar voor leuke uitjes en extraatjesJe hebt vast wel eens van Air Miles gehoord. Door aankopen bij bepaalde winkels te doen kun je Air Miles sparen. Als je…
Bronnen en referenties
  • Voor vragen kun je terecht bij Albert.nl of 0800-BelAlbert

Reageer op het artikel "Albert: Al jouw boodschappen van Albert Heijn thuisbezorgd"

Reacties

E. Kommers, 26-02-2015 00:14 #6
AH bezorgt bijna door heel Nederland. Zeeland hoort daar zeker niet bij?
Ben vorig jaar een poos niet mobiel geweest wegens een knieblessure, zag heel vaak de reclame voorbij komen dat de boodschappen aan huis konden worden bezorgd. Ik was erg blij dat ik dan niemand lastig zou hoeven vallen. Helaas bleek de reclame erg misleidend te zijn. Dat bezorgen wordt waarschijnlijk alleen in de Randstad of andere grote steden gedaan. Graag wat duidelijker zijn en geen mensen blij maken met een dode mus a.u.b. Reactie infoteur, 05-11-2016
Inmiddels gaat dat hopelijk beter! Ik woon in een heel klein dorpje en maak regelmatig gebruik van deze service. Ik ben er super blij mee…

J., 24-07-2014 15:49 #5
Inmiddels moet je voor minimaal E70 aan boodschappen bestellen

Cimi, 25-06-2014 15:59 #4
Ik hoop dat de bezorgservice van AH ook in weert komt. Aangezien ik met mijn ziek zijn slecht ter been ben en de service goed kan gebruiken.

Jacqueline Berendschot, 20-11-2012 01:57 #3
Het is fantastich zulk een service. Net 5 maanden in het ziekenhuis gelegen, nog herstellende dus dit is voor mij DE oplossing. Ga zo door.
Groetjes Jacqueline Roermond

Delvaux Els, 11-02-2011 13:21 #2
Worden leveringen ook in belgië doorgevoerd en wat is de meerprijs ervan?

Pwm Sooijs, 09-06-2010 13:46 #1
Goedendag, daar ik slecht ter been ben vind ik het wel een uitkomst als de boodschappen worden thuisbezorgd. Ik ben wel benieuwd naar de kosten van het bezorgen, kunt u mij dat vertellen wat die kosten zijn. Nu is het ook mog is zo dat ik zeer vlakbij de albert heijn woon, nl. aan de overkant. Maar het gaat niet meer.

Infoteur: Sterretje999
Laatste update: 09-01-2012
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Diversen
Reacties: 6
Schrijf mee!