InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkeren

Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkeren

Modieus en voordelig, dat zijn de kenmerken van Primark. In Duitsland nabij de Nederlandse grens zijn ook enkele Primark vestigingen te vinden, bijvoorbeeld in Bremen. Vanuit het noordoosten van Nederland is Primark Bremen niet ver weg. Je leest onderstaand wat het adres is, waar je kunt parkeren, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen, wanneer er koopavond en koopzondag is en wat de openingstijden zijn.

Inhoud

Primark Bremen

Primark heeft niet alleen in Nederland winkels, ook in Duitsland zijn er in diverse groten steden Primark winkels te vinden. Voor mensen in het noordoosten van Nederland is de Primark in Bremen een bekend filiaal, aangezien deze winkel niet heel ver over de grens ligt. Het filiaal van Primark ligt in het grote Waterfront winkelcentrum. Dit winkelcentrum heeft meer dan 80 winkels, bijna 20 restaurants en een bioscoop. Bekende andere winkels in het Waterfront winkelcentrum zijn H&M, C&A, Mediamarkt, Vero Moda, G-Star Raw en Mango. Een bezoek aan dit winkelcentrum is dus ideaal voor een dagje uit! Overigens is de winkel van Primark één van de grootste winkels qua oppervlakte. Primark in Bremen was het eerste Primark filiaal in Duitsland. Na Primark Bremen volgden er nog diverse Primark filialen in Duitsland, bijvoorbeeld in Berlijn, Gelsenkirchen, Essen en Dortmund. Meer informatie (bijvoorbeeld openingstijden, adressen, bereikbaarheid) over alle Duitse Primark filialen lees je in dit artikel. Wil je liever de deur niet uit? Primark verkoopt nog geen producten online, maar er zijn wel online ontwikkelingen zoals je kunt lezen in Primark webshop: online kopen Primark mode.

Adres en contactgegevens Primark Bremen

Het adres van de Primark winkel in Bremen is:
  • Adres: AG-Weser-Straße 3
  • Postcode: 28237 Bremen
  • Telefoonnummer: +49 (0) 421 69109882

Primark mode

Shopaholics zijn al lang om, Primark is de plek waar je moet zijn als je modieuze en voordelige schoenen, broeken, jurkjes, t-shirts, jassen en mode accessoires wilt kopen. Voorbeelden van mode accessoires zijn riemen, hoeden, lingerie, cosmetica, enzovoorts. Zowel mannen, vrouwen en kinderen kunnen voor enkele tientallen euro's de kledingkast aanvullen. Primark verkoopt ook decoratieve huishoudelijke producten.

Bereikbaarheid auto en parkeren

De Duitse stad Bremen ligt in het noordwesten van Duitsland. Diverse grote en middelgrote Nederlandse steden liggen op een afstand die prima overbrugbaar is met de auto. Bij het winkelcentrum is meer dan voldoende parkeergelegenheid met ruim 4.000 gratis parkeerplaatsen (openingstijden dagelijks van 9.00 tot 2.30 uur). Ook met de tram is Primark Bremen prima te bereiken. Tramhalte Use Akschen is het meest nabij gelegen. De winkel en het bijbehorende winkelcentrum zijn zelfs per boot bereikbaar, het winkelcentrum ligt namelijk aan de rivier de Weser.

Openingstijden Primark Bremen

De winkel van Primark Bremen is zes dagen per week geopend. Iedere dag is de winkel open tot maar liefst 20.00 uur. Primark volgt hiermee de gangbare openingstijden van het Waterfront winkelcentrum. Op zondag is de winkel gesloten. Ook heeft Primark geen speciale koopavond. De openingstijden van het filiaal in Bremen zijn:
  • Maandag: 10.00 - 20.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 20.00 uur
  • Zondag: gesloten

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.primark.de

Reageer op het artikel "Primark Bremen (Duitsland): adres, openingstijden & parkeren"

Reacties

Cynthia, 01-04-2015 15:25 #2
Goede vrijdag is primark gesloten
Paas maandag ook
En op " tag der arbeit" op 1 mei is hij ook gesloten

Marga, 27-03-2015 07:09 #1
Is de primark op goede vrijdag ook open? Reactie infoteur, 31-03-2015
Ik adviseer je om contact met ze op te nemen via +4942169109882

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-01-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!