InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Nijmegen: adres, openingstijden en vacatures

Primark Nijmegen: adres, openingstijden en vacatures

De Ierse modeketen Primark is bezig aan een opmars binnen het Nederlandse modelandschap. De winkelketen geniet vooral bekendheid vanwege de lage prijzen en het trendy assortiment. Primark opent steeds meer winkels in Nederland, onder andere in Nijmegen is een Primark vestiging gesitueerd. Door de gunstige ligging is Primark Nijmegen perfect te bezoeken. Je leest onderstaand wat het adres is, waar je kunt parkeren, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen en wat de openingstijden zijn van Primark Nijmegen. Werkzoekenden kunnen ook bij Primark terecht, Primark Nijmegen heeft namelijk regelmatig openstaande vacatures.

Primark Nijmegen

Van één naar ruim 300 winkels, de groei die Primark doormaakt is indrukwekkend te noemen. Vooral de laatste jaren groeit Primark zeer snel. Nederland is niet achtergebleven bij deze ontwikkelingen en onder andere de stad Nijmegen mocht een Primark filiaal verwelkomen. Primark Nijmegen is gevestigd in het stadscentrum (voetgangersgebied) van Nijmegen.

Adres en contactgegevens

Primark Nijmegen is gesitueerd op het onderstaande adres:
  • Adres: Plein 1944 136
  • Postcode: 6511 JH
  • Telefoonnummer: 024-3224946

Indeling winkel

De winkel is groots opgezet en het winkeloppervlak bedraagt ruim 4000 vierkante meter. De winkel bestaat uit drie verdiepingen:
  • Etage -1 (kelder): Herenmode, kindermode, interieurproducten
  • Etage 0 (Begane grond): damesmode en sieraden
  • Etage 1 (eerste verdieping): damesmode, schoenen en mode accessoires zoals tassen, lingerie

Primark winkelketen

Primark verkoopt mode voor kinderen, mannen en vrouwen. Ook verkoopt Primark mode accessoires en huishoudelijke decoratie. Op het gebied van mode kan het zo gek niet bedenken of Primark verkoopt het. Voorbeelden van artikelen die Primark verkoopt zijn truien, sokken, lingerie, schoenen, riemen, sjaals, hoeden, enzovoorts. Er zijn steeds meer winkels van Primark en er staan nog diverse winkels in de planning. Het is beperkt mogelijk om online Primark producten te kopen, meer informatie over de online mogelijkheden vind je in Primark webshop: online kopen Primark mode.

Winkel bezoeken met auto en parkeren

Met de auto is Nijmegen relatief goed bereikbaar. De snelwegen A73, A50, A15 en A325 zijn in de buurt. Vanaf de afslagen is het nog wel een stukje rijden naar het centrum van Nijmegen. Als je naar Primark wilt kan je vanaf de snelweg de bewegwijzering naar het centrum volgen. Plein 1944 ligt namelijk in het centrum van Nijmegen. Parkeren is mogelijk bij grote nabij gelegen parkeergarages zoals Mariënburg, Molenpoort en Eiermarkt.

Winkel bezoeken met openbaar vervoer

Wie met het openbaar vervoer naar de Primark wil kan gebruik maken van de trein. Wanneer je uitstapt op het treinstation Nijmegen Centraal loop je in ongeveer 10 minuten naar de Primark. De loopafstand bedraagt ongeveer 800 meter. Vlakbij de Primark is bushalte Plein 1944 gelegen. Deze bushalte maakt onderdeel uit van verschillende buslijnen met onder andere connecties met het treinstation Nijmegen Centraal. Buslijn 300 is het meest direct. Ook met de fiets is de Primark goed te bereiken. Nijmegen is een fietsvriendelijke stad met onder andere een ondergrondse fietsenstalling onder Plein 1944.

Ligging Primark Nijmegen

Legenda
A. Primark Nijmegen
B. Treinstation Nijmegen Centraal
C. Parkeergarages

Openingstijden Primark Nijmegen

Primark Nijmegen is standaard zes dagen per week geopend volgens onderstaande openingstijden. Op zondag is de winkel gesloten met uitzondering van de koopzondagen:
  • Maandag: 9.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zondag: gesloten (behalve koopzondag)

Koopavond en koopzondag

De koopavond vindt dus plaats op donderdagen, wanneer de winkel is geopend is van 9.00 tot 21.00 uur. Elke eerste zondag en iedere laatste zondag van de maand is het koopzondag. De winkel is dan open van 12.00 - 17.00 uur.

Vacatures

Primark Nijmegen is een grote werkgever met circa 300 personeelsleden. Het grootste deel van de werknemers heeft een parttime dienstverband en volgt naast het werken nog een opleiding. Om te werken bij Primark kan je de vacatures op de website van Primark in de gaten houden, er zijn namelijk regelmatig nieuwe vacatures. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en het soort banen bij Primark? Op Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrières .kom je meer te weten over werken bij Primark.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheidAls winkelstad tel je niet meer mee als je geen Primark hebt binnen je stadsgrenzen. Ook Den Haag heeft een eigen Primar…
Primark Zwolle - winkelinformatiePrimark Zwolle, gelegen in de historische binnenstad, is de tweede winkel van Primark in de provincie Overijssel na het…
Goedkoop en stijlvol winkelen doe je bij PrimarkStijl, kwaliteit en betaalbare prijzen vormen de basis van de succesvolle modeketen Primark. Primark is een van de snels…
Bronnen en referenties
  • www.plein44.com

Reageer op het artikel "Primark Nijmegen: adres, openingstijden en vacatures"

Reacties

Damian, 01-12-2014 16:38 #2
Nog handiger is om een parkeerplaats te reserveren zodat je nog meer kan uitgeven bij de PRIMARK. Laats via mobypark een parkeerplek gereserveerd, liep met 3 volle tassen de winkel uit. Man blij, kinderen blij en ik blij :)

Jan En Ans, 29-05-2014 09:47 #1
Wij konden onze ogen niet geloven toen wij er aan kwamen met een klein tasje van het kruidvat in onze handen, maar toen wij de winkel verlieten gingen wij met twee tatsen per persoon de winkel uit en ze waren niet te tillen.Maar nu komt het volgende onze portomone was nog lang niet leeg we hebben nog ergens lekker gegeten en een prachtige dag gehad. Hiep hiep hoerre PRIMARK ga zo door. Reactie infoteur, 29-05-2014
De prijzen zijn soms inderdaad ongelooflijk laag. Voor de portemonnee zeer prettig

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 17-01-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!