InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Arnhem: adres, openingstijden en vacatures

Primark Arnhem: adres, openingstijden en vacatures

Primark is in korte tijd uitgegroeid tot misschien wel de meest geliefde modeketen van Nederland. De winkels zijn altijd te vinden op toplocaties en beschikken over een groot winkeloppervlakte. Primark Arnhem is één van de grootste filialen van Primark in Nederland. Primark Arnhem is te vinden in het centrum van Arnhem in het pand waar voorheen De Bijenkorf zat. Alle informatie over Primark Arnhem zoals het adres, de openingstijden, waar je het beste kunt parkeren, of de winkel met het openbaar vervoer te bereiken is, op welke dag het koopavond is, wanneer de koopzondagen zijn en hoe je kunt werken bij Primark zijn samengevat.

Primark Arnhem

Wie bij Primark shopt is nooit veel geld kwijt. De prijzen bij Primark zijn gunstiger dan de prijzen van de meeste concurrentie. De artikelen die Primark verkoopt zijn zowel voor vrouwen, mannen en kinderen. Primark Arnhem is gehuisvest in het pand waar voorheen De Bijenkorf was gevestigd. Het pand is gelegen in het centrum van de stad. Door de komst van de winkel naar het centrum van Arnhem heeft het winkelgebied van Arnhem een positieve impuls gekregen. De winkel werkt als een magneet voor winkelend publiek dat na een bezoek aan Primark ook andere winkels bezoekt. Ook online is het tegenwoordig mogelijk om Primark artikelen te kopen, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Indeling winkel

Primark Arnhem heeft een oppervlakte van 5.600 vierkante meter en is verdeeld over twee verdiepingen. Meer dan de helft van de winkel is ingericht met mode en mode accessoires voor vrouwen. De indeling is als volgt:
  • Begane grond: damesmode
  • Eerste verdieping: baby- en kindermode, mannenmode, lingerie, schoenen, huishoudelijke producten

Adres Primark Arnhem

De adresgegevens en postcode van Primark Arnhem zijn:
  • Adres: Ketelstraat 45
  • Postcode: 6811 CZ te Arnhem

Ligging Primark Arnhem

Legenda
A. Primark Arnhem
B. Treinstation Arnhem Centraal
C. Parkeergarages

Auto en parkeren

Arnhem wordt ontsloten door verschillende snelwegen zoals de A15, A50, A325, A12 en A348. Primark Arnhem is straks dus prima met de auto te bereiken. Rondom het winkelgebied zijn verschillende parkeergarages te vinden. De adressen van nabij gelegen parkeergarages zijn:
  • Parkeergarage Rozet, Langstraat 10 Arnhem, per 10 minuten 0,40, maximale dagtarief 15,-
  • Parkeergarage Broerenstraat, Broerenstraat 51 Arnhem, per 19 minuten 1,-, maximale dagtarief 15,-
  • Parkeergarage Musis, Velperbinnensingel 2 Arnhem, per 10 minuten 0,40, maximale dagtarief 15,-

Openbaar vervoer

Primark Arnhem is uitstekend bereikbaar via de trein. Het treinstation Arnhem Centraal is op minder dan 10 minuten lopen van de winkel gelegen. De loopafstand bedraagt ongeveer 750 meter en gaat grotendeels door het winkelgebied van Arnhem. Op enkele minuten loopafstand van het filiaal zijn enkele bushaltes te vinden zoals Willemsplein, Kortestraat en Velperplein.

Openingstijden Primark Arnhem

Primark Arnhem is iedere zondag geopend, wat betekent dat je elke dag de winkel kunt bezoeken. De koopavond vindt wekelijks plaats op donderdag wanneer de winkel geopend is tot 21.00 uur. De openingstijden van Primark Arnhem zijn conform het overzicht op de website van Primark als volgt:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

Werken bij Primark?

Primark Arnhem heeft circa 400 parttime en fulltime werknemers in dienst. Ook in de toekomst zullen er nog regelmatig nieuwe vacatures moeten worden ingevuld. Er zullen vooral vaak nieuwe parttimers nodig zijn. Alle actuele vacatures zijn op de website van Primark geplaatst. Wanneer je geïnteresseerd bent in het bekleden van een functie bij Primark Arnhem wordt er daarom geadviseerd om de website van Primark goed in de gaten te houden.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheidAls winkelstad tel je niet meer mee als je geen Primark hebt binnen je stadsgrenzen. Ook Den Haag heeft een eigen Primar…
Primark Zwolle - winkelinformatiePrimark Zwolle, gelegen in de historische binnenstad, is de tweede winkel van Primark in de provincie Overijssel na het…
Primark: wel of geen kinderarbeid?Primark: wel of geen kinderarbeid?Bijna iedereen kent de Primark inmiddels. In Nederland komen er steeds weer nieuwe vestigingen erbij. De vestiging in Ar…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Arnhem: adres, openingstijden en vacatures"

Reacties

A. Noniem, 20-10-2014 15:52 #2
Is het nog steeds zo dat er per keer maar 50 mensen naar binnen gelaten worden in de Primark Arnhem? Reactie infoteur, 20-10-2014
Nee dat is niet meer

A. Floranus-Sambo, 08-10-2013 10:51 #1
Super! Een Primark in Arnhem dan wordt de hele Familie uit Ede-Wageningen enorm Blij.
Wij kopen normaal bij de Primark in Rotterdam. Heel erg blij zijn we, en als ik een Baan kan krijgen in de primark dan is mijn Droom iets Compleet!
Hoop snel te kunnen solliciteren.
Vriendelijke groet Familie Floranus-Sambo!

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 12-02-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!