InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Makro Best: adres, openingstijden, pasje, folder en tanken

Makro Best: adres, openingstijden, pasje, folder en tanken

Makro is een groothandel speciaal voor ondernemers. In de winkels worden producten verkocht zoals kleding, elektronica, voedsel, verzorgingsproducten, enzovoorts. Het Makro filiaal in Best is één van de grootste Makro filialen in Nederland. Lees in dit artikel alles over het adres, de openingstijden, het aanvragen van een toegangspas, telefoonnummer en contactgegevens, folders, tanken, het restaurant en vacatures bij Makro Best.

Inhoud

Makro Best

Makro is een zelfbedieningsgroothandel voor ondernemers en verkoopt meer dan 50.000 artikelen verdeeld over de sectoren food en nonfood. Voorbeelden van artikelen zijn kleding, elektronica, verzorgingsproducten, voeding, luxeproducten, enzovoorts. Makro bestaat sinds 1968 toen een eerste filiaal de winkel opende in Amsterdam. Sindsdien zijn er bijna 20 filialen geopend in Nederland, waaronder een filiaal in Best (nabij Eindhoven).

Adres en bereikbaarheid

Het adres van Makro Best is Brem 4 te Best. De winkel is het eenvoudigst te bereiken via de snelweg A58 (afslag 7 Best). Nabij deze afslag bevindt zich knooppunt Batadorp, waar aansluitingen met de snelwegen A50 en A2 zijn. Parkeren is mogelijk op de grote (gratis) parkeerplaats die bij het Makro filiaal ligt. Via het openbaar vervoer is dit Makro filiaal goed bereikbaar via treinstation Best, waarna via buslijn 145 voor de deur van Makro kan worden uitgestapt. De winkel is telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 0499-366800.

Openingstijden Makro Best

Makro Best is van maandag tot en met vrijdag geopend van 9 tot 22 uur, op zaterdag van 9 tot 18 uur en op zondag van 11 tot 18 uur. Wanneer je een HorecaCard hebt kan je op maandag tot en met zaterdag al om 7 uur 's morgens binnen. Makro is alle dagen van het jaar geopend, behalve op Eerste Kerstdag, Eerste Pinksterdag en Eerste Paasdag.

Toegangspas Makro aanvragen

Makro winkels zijn niet zomaar door iedereen te bezoeken. Om binnen te mogen heb je een toegangspasje nodig. Alleen ondernemers kunnen een Makropas aanvragen:
  • Verenigingen
  • Stichtingen (mits geregistreerd bij KvK)
  • Bedrijven
  • Vrije beroepsbeoefenaren

Naast de normale toegangspas zijn er de Makro GoldCard (voor grote inkopers) en de Makro HorecaCard (voor horeca ondernemers). Een toegangspas kan worden aangevraagd in een Makro filiaal, schriftelijk of online via de website van Makro. Per aanvraag kan je maximaal twee toegangspassen ontvangen.

Tanken bij Makro

Diverse Makro winkels, waaronder het filiaal in Best, hebben een tankstation. De prijzen bij Makro zijn aanzienlijk lager dan de landelijke adviesprijs, waardoor je flink kunt besparen op je brandstofkosten. Het tankstation in Best verkoopt LPG, diesel en benzine. Het tankstation is 24 uur per dag geopend. Doordat het tankstation onbemand is, is LPG alleen verkrijgbaar tijdens de openingstijden van de winkel.

Restaurant

In het restaurant van Makro Best is het mogelijk om te ontbijten, lunchen, dineren of om gewoon wat te drinken. De gerechten die worden verkocht zijn redelijk eenvoudig en gunstig geprijsd. Het restaurant is geopend tijdens de gehele openingstijden van de winkel.

Folder Makro

Makro geeft elke twee weken meerder folders (food, nonfood, wijn, gastronomie) uit met nieuwe aanbiedingen. Actuele folders zijn te downloaden via de website van Makro.

Werken bij Makro?

Makro is regelmatig op zoek naar nieuwe werknemers. Als je graag bij Makro wilt werken, kan je op de website van Makro een actueel overzicht vinden van de aanwezige vacatures.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Groothandel de MakroIn de Makro vind u zo'n 17.000 etenswaren, deze zijn voornamelijk in grote getalen of verpakkingen te verkrijgen. Buiten…
Makro, de zelfbedieningsgroothandelMakro, de zelfbedieningsgroothandelDe Makro is een groothandel, bedoeld voor ondernemers. Alles voor je bedrijf is hier te vinden. Zowel Food als Non-Food…
Goedkoop tanken bij MakroGoedkoop tanken bij MakroIn het eerste kwartaal van het jaar 2012 stijgen de prijzen voor brandstof naar recordhoogten. De Nederlandse automobili…
Goedkoop tanken: laagste prijs benzine, diesel en lpgGoedkoop tanken: laagste prijs benzine, diesel en lpgAutorijden is een dure aangelegenheid met steeds stijgende brandstofprijzen. Er zijn mogelijkheden om goedkoper te tanke…
Waar moet u opletten als u een digitale camera koopt?Digitale camera’s worden verkocht met: ‘Meer functies, meer megapixels’. Echter, ze hebben vaak minder kwaliteit. Vaak w…
Bronnen en referenties
  • www.makro.nl

Reageer op het artikel "Makro Best: adres, openingstijden, pasje, folder en tanken"

Reactie

Wim van Seggelen, 01-05-2014 23:25 #1
L.S.,
Er heeft een bestuurswisseling binnen onze vereniging plaats gevonden. De vraag is hoe kunnen we de eerste bestuurder uitschrijven en de nieuwe bestuurder inschrijven voor een toegangspasje?

Graag jullie reactie.
M.vr.gr.
Wim van Seggelen
Secretaris EHBO Vereniging Budel Reactie infoteur, 06-05-2014
Je kunt hiervoor contact opnemen met Makro Customer Service Center. Bel 0900-20 25 300 (€ 0,25 per min.). Een andere optie is contact opnemen via het contactformulier:
http://www.makro.nl/public/home/Services/makro-customer-service-center/contactformulier

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 10-11-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Winkelketens
Reacties: 1
Schrijf mee!