InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Makro, de zelfbedieningsgroothandel

Makro, de zelfbedieningsgroothandel

Makro, de zelfbedieningsgroothandel De Makro is een groothandel, bedoeld voor ondernemers. Alles voor je bedrijf is hier te vinden. Zowel Food als Non-Food producten, Kleding en Elektronica. De Makro is alleen toegankelijk met een Makro pas. De Makro pas kan worden aangevraagd op naam van een bedrijf, stichting of vereniging. Voor particulieren is dit dus niet mogelijk. De Makro heeft vele vestigingen in Nederland en België. Deze zijn 7 dagen per week geopend.

Makro pashouder

De Makro is een groothandel, die alleen toegankelijk is voor Makro pashouders. Je kunt een Makro pas aanvragen op naam van een bedrijf, stichting of vereniging, of als zelfstandige. Het is in ieder geval van belang dat je in het bezit bent van een registratienummer van de Kamer van Koophandel. Per aanvraag, krijg je 2 Makro passen tot je beschikking. Met een Makro pas heb je toegang tot alle Makro vestigingen in Nederland. Op een pas kun je met 2 personen de Makro betreden. De Makro pas mag niet zomaar door iedereen gebruikt worden. Wanneer iemand anders met jou Makro pas naar binnen wil laten gaan, dien je diegene hiervoor te machtigen door middel van een brief voorzien van je handtekening.

Je kunt de Makro zien als een soort van grote supermarkt, waar je van alles kunt vinden. Zo zijn er vele etenswaren te vinden, maar ook huishoudelijke artikelen en elektronica. Ieder 2 weken komen er folders uit, met daarin sterke aanbiedingen.

Folders

Omdat het aanbod van de Makro zo groot is, geven zij maar liefst 8 verschillende folders uit, verdeeld in verschillende categorieën.

Non-food

Denk hierbij aan producten als kleding, elektronische apparaten en verzorgingsproducten.

Food

Zoals de naam al zegt, deze folder geeft de beste aanbiedingen op het gebied van eet- en drinkwaar. Vaak zijn producten extra voordelig in grote verpakkingen te vinden.

Gastro

De Gastro folder biedt alles op het gebied van Horeca. Hierbij moet je denken aan vlees, dat bereid kan worden in restaurants. Maar ook wijnen, glazen en andere Horeca apparatuur zijn te vinden in deze folder.

Wijn

In deze folder vind je de beste wijn aanbiedingen.

Office

De Office folder biedt alles voor op kantoor. Denk hierbij aan apparatuur zoals laptops en printers, maar ook kleinere zaken zoals papier voor de printer of fax.

Fris & schoon

In de fris & schoon folder staan aanbiedingen op het gebied van schoonmaken. Zo vind je hier apparaten als stofzuigers en hogedrukreinigers. Maar ook kleine huishoudelijke schoonmaakartikelen zoals doekjes en schoonmaakmiddel staan in deze folder.

Reizen

Ook kunnen Makro pashouders korting krijgen op reizen die die vermeld staan in de Reizen folder. Je vindt hier aanbiedingen voor zonvakanties, stedentrips, rondreizen, cruises en pretparken.

Makro plus

Deze folder biedt veelal 'grote artikelen', die niet in de kofferbak passen. Deze artikelen kunnen je thuis laten bezorgen. De artikelen waar je hierbij aan moet denken, zijn fitnessapparaten, tuinhuisjes en zwembaden.

Vestigingen

Nederland:

  • Amsterdam
  • Barendrecht
  • Best
  • Beverwijk
  • Breda
  • Delft
  • Dordrecht
  • Duiven
  • Groningen
  • Hengelo
  • 's Hertogenbosch
  • Leeuwarden
  • Nieuwegein
  • Nijmegen
  • Nuth
  • Vianen
  • Wateringen

België:

  • Alleur
  • Deurne
  • Eke
  • Lodelinsart
  • Machelen
  • Sint-Pieters-Leeuw

Al deze vestigingen zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 9:00 uur tot 22:00 uur, en iedere zaterdag van 9:00 uur tot 18:00 uur. De vestigingen Amsterdam en Delft zijn op zaterdag zelfs tot 20:00 uur geopend. Ook zijn alle vestigingen iedere zondag geopend van 10:00 uur tot 17:00 uur. Voor alle vestigingen geldt dat er voldoende parkeergelegenheid is, en parkeren is altijd gratis.
Gerelateerde artikelen
Groothandel de MakroIn de Makro vind u zo'n 17.000 etenswaren, deze zijn voornamelijk in grote getalen of verpakkingen te verkrijgen. Buiten…
Wat is een food court?Een Food Court is binnen Nederland nog een vrij onbekend concept. Voor de reizigers onder ons echter niet. Food courts n…
Kerstpakketten en goede doelenKerstpakketten en goede doelenDe decembermaand is een maand waarin veel werknemers hun kerstpakket ontvangen. Steeds meer mensen voelen zich onprettig…
Wat is het raw food dieet?Heb je al wel eens gehoord van het raw food dieet? Het wint langzaam aan populariteit, niet alleen als een dieet om af t…
Eten bereiden in de slowcookerNa jaren van snel en gehaast koken raakt het maken van slow food steeds meer in. Slow food is eten wat lang moet koken,…

Reageer op het artikel "Makro, de zelfbedieningsgroothandel"

Infoteur: Denn
Laatste update: 18-02-2017
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!