InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > De Bazaar Beverwijk: openingstijden en adres Zwarte Markt

De Bazaar Beverwijk: openingstijden en adres Zwarte Markt

De Bazaar Beverwijk: openingstijden en adres Zwarte Markt De Bazaar in Beverwijk wordt ook wel de Zwarte Markt genoemd. Het is een zeer grote overdekte markt die elke week tienduizenden bezoekers trekt. In De Bazaar worden producten verkocht op het gebied van mode, elektronica, sieraden, beauty en vooral voeding. Wie houdt van exotisch voedsel is op De Bazaar helemaal op zij plek. Je leest onderstaand hoe De Bazaar is ingedeeld, wat het adres is, waar je kunt parkeren, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen en wat de openingstijden zijn.

Bazaar Beverwijk (Zwarte Markt)

De Bazaar in Beverwijk is een grote overdekte mark in Beverwijk en bestaat sinds 1980. De Beverwijkse Bazaar wordt in de volksmond meestal de Zwarte Markt in Beverwijk genoemd. Het betreft een verzameling van ruim 2.000 winkels en kramen, verdeeld over 70.000 vierkante meter, waar je een enorm pallet aan producten kunt kopen. Tot de producten behoren schoonheidsproducten, elektronica, dierenartikelen, voedsel, mode, cadeauartikelen, sieraden, interieurproducten en alles op het vlak van kinderen. Wekelijks bezoeken circa 40.000 mensen de Bazaar. In Europa is het is zelfs de grootste overdekte markt.

Indeling De Bazaar

De Bazaar is samengesteld uit verschillende soorten markten, elk marktdeel heeft een eigen aanbod:
  • De Zwarte Markt is het meest bekende deel van De Bazaar en tevens het meest oude deel. De Zwarte Markt bestaat uit meerdere hallen. In de hallen worden onder andere tweedehands spullen verkocht maar ook nieuwe artikelen zijn op grote schaal aanwezig.
  • Hal 30: gericht op voedsel, nagelstudio’s, interieurproducten en supermarkt Amazing Oriental
  • Grand Bazaar: verkoop van onder andere cosmetica, kleding, schoenen en telecomproducten
  • De Oosterse markt: verkoop van onder andere voedsel, sieraden, tapijten, enzovoorts
  • Mihrab: winkels met food en non-food in Arabische stijl
  • De Kofferbakmarkt: verkoop van tweedehands artikelen rechtstreeks vanuit de kofferbak of fietstas
  • Buitenmarkten: voornamelijk verkoop van kleding (niet overdekte markt)

Eten en drinken

De Bazaar staat bekend om de vele markten waar buitenlands voedsel en specerijen worden verkocht, maar het is ook mogelijk om te eten in één van de vele eettentjes of om plaats te nemen op de terrassen.

Entreekosten

De Bazaar Beverwijk is gratis te bezoeken.

Adres en contactgegevens Zwarte Markt

Het adres van De Bazaar te Beverwijk is:
  • Montageweg 35
  • 1948 PH Beverwijk
  • Telefoonnummer: 0251-262626
  • Emailadres: info@debazaar.nl

Wanneer je gebruik maakt van een navigatiesysteem in de auto dien je het adres Ringvaartweg 7, 1948 PE te Beverwijk aan te houden.

Bereikbaarheid auto en parkeren

De Bazaar is ten noordwesten van Amsterdam gelegen, nabij de gemeenten Beverwijk, Velsen, IJmuiden en Heemskerk. De Beverwijkse Bazaar is met de auto het beste te bereiken via de snelweg A9. Op de bewegwijzering boven de snelweg is De Bazaar gewoon aangegeven. Neem afslag 8 en volg de borden richting De Bazaar. Bij De Bazaar zijn meerdere parkeerterreinen. Het parkeertarief bedraag € 3,- per dag.

Bereikbaarheid openbaar vervoer

Wanneer je met het openbaar vervoer wilt reizen is dit ook prima mogelijk. Het treinstation Beverwijk is op circa 10 minuten loopafstand van De Bazaar gelegen. Er rijden ook bussen tussen het treinstation en De Bazaar wanneer je niet wilt lopen. Buslijn 76 rijdt 2x per uur naar de Beverwijkse Bazaar en terug. Uiteraard is De Bazaar ook uitstekend met de fiets te bereiken.

Openingstijden De Bazaar

De Bazaar is alleen in het weekend geopend. De openingstijden van De Bazaar zijn als volgt:
  • Maandag: gesloten
  • Dinsdag: gesloten
  • Woensdag: gesloten
  • Donderdag: gesloten
  • Vrijdag: gesloten
  • Zaterdag: 8.30 - 18.00 uur
  • Zondag: 8.30 - 18.00 uur

Feestdagen

De Bazaar is ook geopend op verschillende feestdagen, namelijk eerste en tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, eerste en tweede Pinksterdag en eerste en tweede Kerstdag.

Amazing Oriental en Bounz

Op maandag is de gehele markt gesloten. Op dinsdag tot en met donderdag van 10.00 uur tot 19.00 uur en op vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur is de supermarkt Amazing Oriental (Aziatisch) geopend. Tenslotte zijn diverse nagelstudio's in hal 30 en een deel van de Oosterse Markt op vrijdagen geopend vanaf 10.00 uur. Het trampolinecentrum Bounz is op woensdag en vrijdag geopend van 13.00 tot 18.00 uur.

Mindervaliden

Voor mindervaliden en rolstoelgebruikers is een bezoek aan De Bazaar geen probleem. Er zijn parkeerplaatsen voor mindervaliden nabij de ingang, er zijn invalidentoiletten en het is mogelijk om gratis een rolstoel te lenen. Houd wel rekening met een borg van € 50,-. Ook hulphonden en blindengeleidehonden zijn toegestaan bij De Bazaar. Alle overige honden zijn alleen toegestaan op het terrein van De Bazaar wanneer ze in een hondenbuggy of hondenkar zitten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
De bazaar, een gezellige markt!Op de bazaar is er van alles te zien, kopen, beleven, ruiken en eten. Het is er altijd gezellig en u kunt er zelf ook aa…
Goedkoop tweedehands spullen kopenGoedkoop tweedehands spullen kopen? Dit is niet zo lastig als het lijkt. Het internet biedt hiervoor veel mogelijkheden.…
Harper's Bazaar: langst bestaande modetijdschrift ter wereldHarper's Bazaar: langst bestaande modetijdschrift ter wereldHarper's Bazaar komt naar Nederland in augustus 2014. Het tijdschrift bestaat al 146 jaar. In 1867 begon het als eerste…
Zwarte knoflookZwarte knoflookNaast de gewone knoflook is er ook zwarte knoflook op de markt. Het bijzondere van deze zwarte knoflook: het is geurloos…
Media Markt Breda - Adres en OpeningstijdenMedia Markt Breda - Adres en OpeningstijdenMedia Markt Breda is één van de 32 vestigingen die Media Markt heeft in Nederland. Media Markt is een Duits consumentene…
Bronnen en referenties
  • www.debazaar.nl

Reageer op het artikel "De Bazaar Beverwijk: openingstijden en adres Zwarte Markt"

Reacties

Wim, 07-04-2018 17:53 #12
Graag zou ik weten welke parkeerplaats ik moet kiezen om te parkeren met een gehandicapten parkeerkaart, en betaal ik hetzelfde tarief?
mvgr wim

Hans van den Dool, 24-05-2017 23:55 #11
L.S.

Zijn er voor houders van invaliden-parkeerkaarten aangewezen / speciale parkeerplaatsen? Zo ja, behoor je dan ook parkeergeld te betalen?

Uw antwoord afwachtende.
M.v.g. Hans van den Dool.

Ursula Henriette, 11-06-2016 15:43 #10
Goede dag!

Om op de markt te kunnen verkopen wat is de procedure?
Werkt u aan de hand van een wachtlijst?

Met vriendelijke groet,

Ursula Henriette

Gerben, 14-05-2015 19:08 #9
Is de bazaar morgen 15-5-2015 geheel geopend? Bvd

Edwin Helfferich, 04-05-2015 12:12 #8
Is de bazaar open op 4 mei?

Mik, 17-10-2014 17:45 #7
Zijn die hallen waar je geen entree betaalt (schuin tegenover Amazing Oriëntal) waar je groenten, fruit en vlees kan kopen ook doordeweeks geopend?
Mvg

Elly, 13-09-2014 19:04 #6
Hallo wil morgen 14- 9 - 2014 naar de Bazaar mag ik dan me me hondje van 2 kilo in haar honden wandel wagen mee nemen
M.v.g. Elly Bentvelzen Reactie infoteur, 14-09-2014
Volgens de website van De Bazaar Beverwijk mogen honden die in een hondentas, hondenbuggy of hondenkar zitten mee naar binnen.

M. Schilders, 21-08-2014 08:24 #5
Vraagje: Is de zwarte markt ook op vrijdag 22 augustus open? En zo ja graag de openingstijden.
Bedankt Reactie infoteur, 21-08-2014
Slechts delen zijn geopend. Zie debazaar.nl/openingstijden voor een overzicht

Jaela, 09-06-2014 23:28 #4
Is er op vrijdag ook veel kleding en schoenen te koop?

Mvg Reactie infoteur, 19-06-2014
Welk onderdeel van de Bazaar bedoel je dan?

Mieke, 28-05-2014 01:25 #3
Is de zwarte markt Hemelvaartsdag open? Wie kan het mij vertellen? Reactie infoteur, 28-05-2014
Ja, zie ook debazaar.nl
Er worden zelfs speciale evenementen georganiseerd.

Roos, 05-05-2014 10:51 #2
Is de bazaar vandaag open? Reactie infoteur, 06-05-2014
Ja

Heer ,visser, 28-04-2014 21:16 #1
Hoe kan je naar de bazaar met het openbaar vervoer, vanuit Amsterdam noord. Reactie infoteur, 29-04-2014
Je kunt het beste www.9292.nl raadplegen voor een gedegen advies met betrekking tot het reizen met het openbaar vervoer

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 13-07-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Shopping centers
Reacties: 12
Schrijf mee!