InfoNu.nl > Zakelijk > Onderneming > Tanger Supermarkt Amsterdam: adres en openingstijden

Tanger Supermarkt Amsterdam: adres en openingstijden

Tanger Supermarkt Amsterdam: adres en openingstijden Tegenwoordig is de Tanger Supermarkt niet meer weg te denken in menig huishouden. De lage prijzen en het uitgebreide assortiment zijn de klanten niet ontgaan. In Amsterdam is een filiaal van de multiculturele Tanger supermarkten gevestigd. Onderstaand kunt u lezen wat het adres is en wat de openingstijden zijn van de Tanger Supermarkt in Amsterdam. Ook kunt u lezen wat de parkeermogelijkheden zijn en hoe u de Tanger Supermarkt per auto en openbaar vervoer kunt bereiken.

Internationale assortiment

Tanger Supermarkt staat bekend om zijn uitgebreide en internationale assortiment. Zelfs vanuit Duitsland en België komt men om boodschappen te doen. De zaak begon in de jaren 70 als een kippengroothandel in Den Haag. Vervolgens besloten de eigenaren om een supermarkt te openen. Wegens succes besloten de eigenaren meerdere vestigingen te openen, waaronder in Amsterdam. In de Tanger supermarkten kunnen klanten onder andere Marokkaanse, Surinaamse, Turkse, Aziatische en andere internationale producten vinden. De winkelpaden zijn ingedeeld op basis van etnische komaf. Hierdoor kunt u snel vinden wat u zoekt.

Halal producten

De multiculturele supermarktketen is vooral populair bij moslims, omdat ze alleen halalproducten verkopen. Dit maakt het gemakkelijker voor de gemiddelde moslim om boodschappen te doen. Immers halal eten bestaat uit meer dan het mijden van varkensvlees of alcohol. Moslims moeten rekening houden met het volgende bij het kiezen van niet vleesproducten:
  • Het eten mag geen bloed bevatten
  • Het eten mag geen alcohol bevatten
  • Het eten mag geen dierlijke gelatine of eiwitten bevatten. Er is namelijk een kans dat deze van niet halal geslachte of onreine dieren afkomstig zouden kunnen zijn.

E-nummers

In een reguliere supermarkt moet men dus goed opletten met E-nummers. Er zijn een aantal E-nummers die bij definitie verboden zijn voor moslims. Echter, dit betekent niet dat de andere E-nummers per definitie halal zijn. Voor moslims die bewust alleen halalproducten willen eten, is het hierdoor een stuk moeilijker om boodschappen te doen. De Tanger Supermarkt claimt een halalsupermarkt te zijn, waardoor moslims er verzekerd van zijn dat alle producten halal zijn.

Niet-voedselproducten

Net als vele andere supermarkten in Nederland richt Tanger zich niet alleen op voedselproducten. U kunt in Tanger Supermarkt producten vinden die u in iedere reguliere supermarkt zou kunnen vinden. Denk hierbij aan de Albert Heijn. Echter, wat de Tanger Supermarkten uniek maakt, is het feit dat ze ook producten verkopen die de multiculturele clientèle niet zou kunnen vinden in de reguliere Nederlandse supermarkten. Men kan hierbij denken aan o.a. Turkse theeglazen. Ook is het aanbod groter en op één plek. Dit is meestal niet het geval bij andere multiculturele supermarkten.

Adres en contactgegevens:

Het adres van de Tanger Supermarkt in Amsterdam is Plein 40-45 11, 1063 KR Amsterdam. Winkelcentrum Plein '40-'45 kunt u vinden in de stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer in Amsterdam. U kunt hier parkeren in het parkeergarage Plein '40-'45.

Openingstijden Tanger Supermarkt in Amsterdam:

De openingstijden van Tanger Supermarkt in Amsterdam-Slotermeer zijn als volgt:
  • Maandag 09:00-19:00
  • Dinsdag 09:00-19:00
  • Woensdag 09:00-19:00
  • Donderdag 09:00-19:00
  • Vrijdag 09:00-19:00
  • Zaterdag 09:00-19:00
  • Zondag 09:00-18:00

Bereikbaarheid

Openbaar vervoer

Er zijn diverse manieren om Supermarkt Tanger te bereiken met het openbaar vervoer. Ten eerste, is het mogelijk om met de trein Station Sloterdijk te bereiken. Er staan diverse taxi's beschikbaar die u naar uw bestemming kunnen brengen. Het is ook mogelijk om als alternatief Bus 19 (Halte Plein '40-'45) te pakken. Vanuit de binnenstad kunt u de Tanger Supermarkt bereiken met de volgende vervoersmiddelen, namelijk tram 7 (Halte Slotermeerlaan), tram 14 (Halte Slotermeerlaan), bus 80 (Halte Slotermeerlaan), bus 21 (Halte Plein '40-'45) en tenslotte bus 64 (Halte Slotermeerlaan).

Vanuit Haarlem naar Supermarkt Tanger

U moet via de Amsterdamsevaar de A200 (N200) volgen naar Amsterdam, totdat u bij de Haarlemmerweg (N200, S104) richting Amsterdam bent. Vervolgens moet u na 1.1 km rechtsaf de Seineweg (S104) op. Na 80 meter neemt u de 2e afslag op de rotonde (de Burgemeester de Vlugtlaan (S104)). Tenslotte gaat u na 0,6 km rechtsaf de Willem Kraanstraat op richting de parkeergarage Plein '40-'45.

Vanuit Utrecht naar Supermarkt tanger

Neem continue de A2 richting Amsterdam, totdat u bij het knooppunt 'Amstel' bent. Hier moet u de A10 richting Ringweg Zuid volgen. Vervolgens volgt u op het knooppunt 'Nieuwe meer' de A10 richting A10 Ringweg West/ Zaandstad. Na 4 km moet u de afslag Geuzenveld (S104) nemen. Na 0.5 km gaat u linksaf de Jan van Galenstraat op. Vervolgens neemt u na 1,7 km de eerste afslag op de rotonde (de Slotermeerlaan), totdat u na 0,7 km rechtsaf de Burgemeester de Vlugtlaan neemt. Tenslotte gaat u na 200 meter rechtsaf de Willem Kraanstraat op richting de parkeergarage Plein '40-'45.
© 2015 - 2017 Fenrir, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Tanger: strategische doorvoerhaven bij Straat van GibraltarTanger op het Noord-Afrikaanse continent ligt vlak bij de Straat van Gibraltar. Hier passeren dagelijks veel mensen en g…
Slim investeren in TangerSlim investeren in TangerSteeds meer jonge stelletjes kopen vanuit Europa een appartement in het land van herkomst Marokko. Dit doen zij niet mee…
Ceuta in Noord-Afrika: Spaanse enclave in MarokkoWist u dat Ceuta een Spaanse enclave is? Het is dus officieel van Spanje. Het ligt vlak bij de Straat van Gibraltar, maa…
recensie'Sur la planche': wat je verdient als je garnalen peltEen garnalenpelster in Tanger, Marokko werkt hard, maar haar loon is laag. Ze verdient net genoeg om rond te komen. Als…
Huis kopen in MarokkoHuis kopen in MarokkoVeel Marokkanen die in Nederland en Duitsland wonen kopen een huis in Marokko. De huizen daar zijn doorgaans goedkoper d…
Bronnen en referenties
  • http://www.tangermarkt.nl/amsterdam-slotermeer/

Reageer op het artikel "Tanger Supermarkt Amsterdam: adres en openingstijden"

Infoteur: Fenrir
Laatste update: 29-05-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Onderneming
Schrijf mee!