InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Een pak kopen bij Suit Supply

Een pak kopen bij Suit Supply

Suit Supply is een van de populairste en meest opvallende ketens voor pakken en (nette) herenmode. Met meer dan twintig winkels op de beste plekken van Nederland en een zeer uitgebreide online store biedt Suit Supply trendy herenmode voor vrijwel elke portemonnee. Suit Supply is mede bekend geworden door de zeer prominente locaties waar de winkels gevestigd zijn en de opvallende reclame-uitingen. Als eerste kledingzaak kwam Suit Supply met vestigingen aan de snelweg, o.a. langs de A4 bij Hoofddorp en de A2 bij Utrecht. Suit Supply biedt zeer betaalbare basispakken maar ook maatpakken. Ook als je geen maatpak kiest, kan Suit Supply diverse aanpassingen aan een confectiepak maken. Terwijl je wacht, vermaakt een kleermaker, die in elke vestiging aanwezig is, je pak.

Wat koop je bij Suit Supply

De basis van Suit Supply is het pak. Je koopt er pakken in alle prijsklassen , verschillende pasvormen en materialen. Daarnaast vind je bij Suit Supply alles om je pak af te maken: shirts, stropdassen, schoenen en jassen. Suit Supply heeft zowel hele hippe pakken en shirts volgens de laatste mode, maar ook klassieke pakken die decennia lang populair blijven.

Naast confectiemode biedt Suit Supply ook maatwerk. Al vanaf 289 koop je een pak dat volledig naar jouw lichaam gevormd is. Perfecte pasvorm dus, en je kunt kiezen uit tientallen stoffen en kleuren. In enkele grote vestigingen van Suit Supply kun je terecht voor nog luxere maatpakken en heb je de keuze uit honderden stoffen. Prijzen van deze pakken beginnen bij 399. Op de website van Suit Supply zie je in welke vestigingen je voor deze maatpakken terecht kunt.

Suit Supply vestigingen

Het aantal vestigingen van Suit Supply blijft zich uitbreiden. Eind 2010 waren het er 23, verspreid over heel Nederland. Daarnaast zijn er vestigingen in België, Londen en Litouwen. Hieronder de Nederlandse vestigingen van Suit Supply.
  • A4 Hoofddorp
  • Amersfoort - Mooierstraat
  • Amsterdam - Willemsparkweg
  • Arnhem - Willemsplein
  • Breda - Wilhelminastraat
  • Den Bosch - Verwersstraat
  • Den Haag - Plaats
  • Groningen - Brugstraat
  • Haarlem - Zijlstraat
  • Hengelo - Wemenstraat
  • Laren Burgemeester van Nispenstraat
  • Lelystad / Batavia stad - Bataviaplein
  • Maastricht - Bredestraat
  • Roermond - Stadsweide
  • Roosendaal / Rosada Factory Outlet - Rosada
  • Rotterdam - Rodezand
  • Schiphol Aankomsthal 3
  • Tilburg Ellen Pankhurststraat
  • Utrecht - Oudkerkhof
  • Utrecht A2 afrit Wetering-Noord
  • Wilp - Rijksstraatweg
  • Zaltbommel Van Voordenpark
  • Zwolle - Luttekestraat

Suit Supply online store

Suit Supply beschikt over een zeer uitgebreide online store waar je een groot deel van de collectie direct online kunt bestellen: dat betekent tientallen shirts, pakken, dassen, schoenen, jassen en meer. De bezorgkosten bedragen 4,50 en je kunt betalen met iDEAL en creditcards. De gemiddelde bezorgtijd bedraagt vier dagen. Een mooie service van Suit Supply is het vermaken van een online gekocht pak. Als je het gevoel hebt dat je pak net niet helemaal mooi zit, kun je met je online aangeschaft pak naar een Suit Supply vestiging bij jou in de buurt. Al vanaf 5 vermaakt de kleermaker die in elke vestiging aanwezig is, jouw pak.
Gerelateerde artikelen
Vertaling kledingstukken Engels-Frans-NederlandsHieronder vindt u de namen van alle kledingstukken en juwelen en hun vertaling in het Engels en het Frans.
Bronnen en referenties
  • www.suitsupply.nl

Reageer op het artikel "Een pak kopen bij Suit Supply"

Infoteur: Michielonline
Laatste update: 27-12-2011
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!