InfoNu.nl > Zakelijk > Zakelijk > Credit Europe Bank & sparen voor ondernemers

Credit Europe Bank & sparen voor ondernemers

Credit Europe Bank & sparen voor ondernemers De Credit Europe Bank manifesteert zich al jaren als bank. De rente is er relatief hoog. Voor zowel de particuliere spaarder als de ondernemer. De ondernemers rekening van de Credit Europe Bank is ook nog als voordeel, dat hij zeer flexibel is. Zakelijk sparen bij Credit Europe kan ook op een deposito met een rente die in 2015 oploopt naar 2 procent per jaar. U kunt er eenvoudig internet bankieren.

Credit Europe Bank

De Credit Europe Bank is in de wereld vooral groot geworden door zijn handels financiering. Credit Europe kan een onderneming daarom op vele vlakken van ondernemen financieel bijstaan. Zowel bij de productie binnen het bedrijf, het transport, de export, de import, de grondstoffen. Zegt u het maar. De resultaten zijn uitstekend. Het is ook een veilige bank, want Credit Europe valt volledig onder het depositogarantiestelsel van de Nederlandsche Bank. Wat het allemaal eenvoudig maakt is dat u bij deze bank gewoon internet bankieren, direct banking genoemd.

Ondernemersrekening

Credit Europe, CE, begrijpt daardoor ook dat een ondernemer flexibel wil zijn met zijn geld, en een goed rendement wil maken. De zakelijke Ondernemers rekening van Credit Europe combineert het dagelijkse beschikbaar hebben van spaargeld met een aantrekkelijke jaarlijkse rente. Zonder hiervoor beperkende voorwaarden te stellen. U kunt ook alles online regelen.

Openen van een zakelijke rekening

Elke onderneming kan bij Credit Europe online de Ondernemers rekening openen. U vult online het aanvraagformulier in met bedrijfsnaam, nummer Kamer van Koophandel, tegenrekening en zo verder, en stuurt het ondertekend op naar CE. Er zijn geen behandelingskosten. Er vindt dan een korte verificatie ronde plaats, waarna een eerste storting vanuit de tegenrekening voldoende is, om de ondernemers rekening te activeren. De rente wordt berekend tot en met 31 december van een jaar en wordt eenmaal per jaar met als valuta datum 1 januari bijgeschreven.

Ondernemers deposito

Wie een deel van zijn geld wat langer wil wegzetten tegen een vaste rente, kan bij Credit Europe kiezen voor het ondernemers deposito. U kunt kiezen uit looptijden oplopend van drie maanden tot 5 jaar. De minimale inleg bedraagt 2.500 en de maximale inleg 2.500.000. Ook een deposito kunt u zelf online regelen vanuit uw ondernemers rekening. Contante stortingen op een deposito zijn niet mogelijk. Een voortijdige beëindiging van een ondernemers deposito is in beginsel niet mogelijk. Soms geeft Credit Europe hiervoor toch toestemming. De bank is dan wel bevoegd een boete in rekening te brengen van 0,25% van de hoofdsom, voor ieder kwartaal van voortijdige beëindiging of een deel daarvan.

Slot

Credit Europe is voor elke ondernemer. Zeker als u uw zijn spaargeld wilt spreiden, flexibel wilt zijn en een hoge rente wilt krijgen. Al met al een zeer aantrekkelijke keuze. Vaak is het namelijk zo, dat de gebruikelijke grootbank in ons land niet zo scheutig is met de rente op een zakelijke spaarrekening. Dat is bij Credit Europe en vooral MoneYou wel anders.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Credit Europe Bank & sparen voor ondernemers"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 06-07-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Zakelijk
Special: Hoogste spaarrente 2019
Schrijf mee!