InfoNu.nl > Zakelijk > Onderneming > BiedMeer Webwinkels

BiedMeer Webwinkels

BiedMeer Webwinkels in een bedrijf dat online pakketten aanbiedt om een eigen webwinkel mee op te starten. Zo kunt u online uw producten verkopen. BiedMeer beschikt over een Gratis pakket en over twee uitgebreidere pakketen. Deze pakketten ondersteunen onder andere IDeal, PayPal en creditcard betalingen.

Over BiedMeer

BiedMeer Webwinkels is een webshop service waarmee je eenvoudig zelf producten kunt verkopen op internet. BiedMeer heeft webwinkelpakketten waarbij alle technische zaken zijn geregeld, u heeft dus geen kennis nodig van programmeertalen of iets dergelijks. Daarnaast zorgt BiedMeer voor webruimte, een duidelijke beheeromgeving, dataverkeer, koppelingen met betaalsystemen als IDeal en koppelingen met vergelijkingssites. Bovendien bevatten de pakketten met meer dan 25 producten een domeinnaam en e-mailadressen. Zo wordt er dus een compleet pakket aangeboden om een eigen webwinkel op te zetten. En er is geen technische kennis voor vereist.

De webwinkels

BiedMeer biedt een aantal webwinkelpakketten aan. Het ene pakket heeft wat meer mogelijkheden dan het andere pakket.

De pakketten van BiedMeer:

  • Pakket 25
  • Pakket 50
  • Pakket Onbeperkt

Pakket 25

Dit is het gratis pakket van BiedMeer. Met dit pakket kunnen 25 artikelen aangeboden worden via je webwinkel. Daarnaast kun je gebruik maken van een makkelijke beheeromgeving en kun je de lay-out van je webwinkel zelf aanpassen.

Voordelen:
  • Gratis, geen kosten verbonden aan dit pakket
  • Producten verkopen, er kunnen direct online producten worden verkocht
  • Duidelijke beheeromgeving
  • Mogelijkheid attributen toe te voegen bij artikelen (maat, kleur etc.)
  • Uitgebreide statistieken

Nadelen:
  • Geen IDeal
  • Geen PayPal
  • Geen nieuwsbrief module
  • Geen domeinnaam
  • beperkt aantal producten (25)
  • 0.5 GB dataverkeer

Pakket 50:

Dit pakket is niet meer gratis. Je betaalt een maandelijks bedrag en opstartkosten. Wel zijn er de voordelen dat er nu betaalmogelijkheden als IDeal beschikbaar zijn en dat er extra producten kunnen worden geplaatst. Dit is nog steeds beperkt.

Voordelen:
  • IDeal
  • PayPal
  • Creditcard betalingen
  • Domeinnaam
  • E-mailadres (1)
  • Nieuwsbrief module
  • 5GB dataverkeer

Nadelen:
  • Beperkt aantal producten (50)

Prijs:
  • 12.95 (excl. btw) maandelijks
  • 34.95 (excl. btw) eenmalig

Pakket onbeperkt:

Dit pakket biedt ene onbeperkt aantal producten. Dit pakket is dan ook weer net wat duurder dan Pakket 50. Nog steeds worden de betaalmiddelen IDeal, PayPal en creditcard aangeboden. Nu heb je wat meer dataverkeer (7.5 GB) en een extra e-mailadres.

Voordelen:
  • IDeal
  • PayPal
  • Creditcard betalingen
  • Domeinnaam
  • E-mailadres (2)
  • Nieuwsbrief module
  • 7.5GB dataverkeer

Nadelen:
  • Geen t.o.v. andere pakketten

Prijs:
  • 24.95 (excl. btw) maandelijks
  • 34.95 (excl. btw) eenmalig

Algemene nadelen BiedMeer

Zoals bij alle aanbieders van dit soort pakketten is het nadeel dat je vast zit aan wat de aanbieder doet. Het kan dus zijn dat het pakket niet voldoet aan al jouw eisen. Hier is niet zomaar iets aan te veranderen. Verder is het jammer dat Pakket 50 maar 50 artikelen heeft terwijl er toch al een aardig bedrag wordt betaald.

Algemene voordelen BiedMeer

Biedmeer heeft een goede helpcenter. Vragen worden snel en goed beantwoord. Daarnaast komen er regelmatig updates vanuit BiedMeer waardoor het systeem weer nieuwe mogelijkheden krijgt.

Reacties

Heeft u zelf ervaringen met Biedmeer die u wilt delen of heeft u vragen, dan kunt u hieronder reageren.
© 2011 - 2019 Schrijver254, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.biedmeer.nl

Reageer op het artikel "BiedMeer Webwinkels"

Infoteur: Schrijver254
Laatste update: 05-05-2011
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Onderneming
Schrijf mee!