InfoNu.nl > Zakelijk > Diversen > Primark Dordrecht: openingstijden en winkelinformatie

Primark Dordrecht: openingstijden en winkelinformatie

Primark Dordrecht is gehuisvest in het Winkelcentrum Drievriendenhof en hiervoor heeft het winkelcentrum zelfs een ingrijpende verbouwing ondergaan. Dankzij Primark Dordrecht profiteert de gehele binnenstad van groeiende bezoekersaantallen. Met de komst van het Primark filiaal verwacht Dordrecht weer een stap vooruit te zetten op het gebied van retail. Kom alles te weten over Primark Dordrecht; wat zijn de openingstijden, hoe bereik je de winkel en waar kan je parkeren, wat is het adres en wat zijn de mogelijkheden om er te kunnen werken.

Primark Dordrecht

De winkel van Primark Dordrecht maakt onderdeel uit van het winkelcentrum Drievriendenhof. De winkel is maar liefst 5.000 vierkante meter groot en het hele winkelcentrum heeft een metamorfose ondergaan waarbij bijvoorbeeld twee zijingangen zijn afgesloten. Het adres en telefoonnummer van Primark Dordrecht zijn als volgt:
  • Adres: Drievriendenhof 16
  • Postcode: 3311 NM Dordrecht
  • Telefoonnummer: 023-5573112

Openingstijden Primark Dordrecht

In Dordrecht is de koopavond wekelijks op donderdag wanneer de winkel open is tot 21.00 uur. Op zondag is Primark Dordrecht open van 12.00 tot 17.00 uur. Een overzicht van de openingstijden van Primark Dordrecht:
  • Maandag: 11.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

Bezoeken met auto en parkeren

Dordrecht is te bereiken via de autosnelwegen A15 en A16. Winkelcentrum Drievriendenhof beschikt over een eigen parkeergarage, te weten P1 Parking Drievriendenhof. Deze parkeergarage is gesitueerd aan de Korte Kolfstraat 25 en heeft 440 parkeerplaatsen. Het parkeertarief bedraagt elke 28 minuten 1,-. Je hoeft niet bang te zijn voor parkeerkosten die continue blijven doorlopen, het maximale dagtarief bedraagt namelijk 20,-. Een andere nabijgelegen parkeergarage is te vinden aan de Korte Breestraat 5 (parkeergarage Vismarkt). In totaal telt de binnenstad van Dordrecht zeven parkeergarages.

Gratis parkeren

Als je hoge parkeerkosten wilt uitsparen is het mogelijk om gratis te parkeren op parkeerterrein Energiehuis. De eerste 24 uur parkeren zijn namelijk geheel gratis op dit parkeerterrein. Het adres van parkeerterrein Energiehuis is Noordendijk 148. Je loopt in circa vijftien minuten naar Primark Dordrecht.

Locatie Primark Dordrecht

Bezoeken met openbaar vervoer

Primark Dordrecht bezoeken met het openbaar vervoer is mogelijk wanneer je bijvoorbeeld met de trein reist. Het treinstation van Dordrecht is op ongeveer tien tot vijftien minuten lopen gelegen van Primark Dordrecht. De loopafstand bedraagt iets minder dan één kilometer.

Werken bij Primark Dordrecht

Omdat er bij een grote winkel zoals Primark Dordrecht veel mensen werken zijn er ook regelmatig nieuwe openstaande vacatures. De vacatures zijn te vinden op de website van Primark en op vacaturewebsites. Ook werkt Primark nauw samen met het UWV voor plaatsing van nieuw personeel. Primark Dordrecht heeft vooral veel werknemers nodig voor de winkelfuncties, Primark kiest namelijk voor een ruime winkelbezetting. Omdat de winkel brede openingstijden heeft en omdat vooral de weekenden drukbezocht zijn, betekent dit ook dat er veel medewerkers nodig zijn. Een uitleg over de mogelijkheden van werken bij Primark is samengevat in Werken bij Primark: vacatures, solliciteren en carrière.

Winkelcentrum Drievriendenhof

Het winkelcentrum Drievriendenhof heeft helaas nog niet de hooggespannen verwachtingen waar kunnen maken. Er is sprake van aanzienlijke leegstand en het aantal bezoekers valt tegen. Met de komst van Primark zou dit wel eens tot het verleden kunnen gaan behoren. De hoop (en de verwachting) is dat met de komst van Primark het gehele winkelcentrum succesvol zal worden. De gemeente Dordrecht baseert deze verwachting op het feit dat waar Primark verschijnt de hoeveelheden dagjesmensen en winkelbezoekers stijgen. In andere steden werden tientallen procenten meer shoppers geteld na de komst van Primark. Overige bekende winkels in winkelcentrum Drievriendenhof zijn onder andere Aktiesport, Didi, Sacha, Vero Moda, Score, Steps en Douglas.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Zwolle - winkelinformatiePrimark Zwolle, gelegen in de historische binnenstad, is de tweede winkel van Primark in de provincie Overijssel na het…
Primark Amsterdam: alles wat je moet wetenDankzij een uitgekiende combinatie van de laatste mode en de laagste prijzen heeft Primark een plek aan de top van de mo…
Bronnen en referenties
  • Winkelcentrum Drievriendenhof, www.3vriendenhof.nl
  • P1 Parkeergarages, www.p1.nl
  • Primark, www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Dordrecht: openingstijden en winkelinformatie"

Reacties

Jee, 28-10-2016 11:55 #5
Is primark geopend op 1.november 2016, in België is het dan een feestdag, in Dordrecht Nederland

Pauline, 28-10-2015 23:59 #4
Hallo allemaal, Primark zal per 1 december 2015 zijn deuren openen! Reactie infoteur, 29-10-2015
Klopt dit staat ook in de inleiding van dit artikel

Jasline, 07-09-2015 17:36 #3
Ik ben heel blij met de primark in Dordrecht,
top idee moest naar Rotterdam. Nu kan ik lopend.
En je heb alles in de primark dus je hoef eigenlijk niet naar ander winkels te gaan shoppen top.

groetjes Jasline

Iris, 25-05-2015 16:27 #2
Weten jullie nu misschien wanneer ze de deuren voor het eerst openen?

Daniëlle, 03-03-2015 14:54 #1
Ik had een vraagje over de nieuwe Primark die in Dordrecht komt. Wanneer zal deze Primark voor het eerste de deuren open gaan doen? op welke datum? Reactie infoteur, 06-03-2015
Het is nog onbekend

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 16-04-2016
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Diversen
Special: Primark
Reacties: 5
Schrijf mee!