InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Rosada Fashion Outlet: adres, openingstijden en parkeren

Rosada Fashion Outlet: adres, openingstijden en parkeren

In het Brabantse Roosendaal kunnen modeliefhebbers naar hartenlust shoppen bij één van de grootste outletcenters van Nederland, namelijk Rosada Fashion Outlet. Met de aanwezigheid van 80 merkwinkels zijn alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Omdat het een outlet is worden de mode artikelen verkocht met flinke kortingen. Rosada Fashion Outlet bezoeken is heel eenvoudig. Kom alles te weten over de adres- en contactgegevens, openingstijden, de route per auto en parkeren en de bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Ook is aangegeven hoe je kunt werken bij Rosada Fashion Outlet.

Inhoud

Rosada Fashion Outlet

Het shopping center Rosada Fashion Outlet behoort sinds de opening in 2006 tot de grootste en bekendste outlets in Nederland. Rosada Fashion Outlet heeft een gunstige ligging ten opzichte van steden als Rotterdam, Antwerpen en Breda. Mede hierdoor bezoeken ruim 1 miljoen personen ieder jaar Rosada Fashion Outlet. De kortingen die op de artikelen worden gegeven variëren tussen de 30 en 70%. Rosada Fashion Outlet bestaat uit 15.000 vierkante meter winkeloppervlakte. Overigens wordt de komende jaren Rosada Fashion Outlet uitgebreid met circa 45 extra winkels. Het winkeloppervlakte zal ook ongeveer met vijftig procent worden uitgebreid.

Modemerken

Tientallen merken baten een eigen winkel uit in het shopping center. Enkele voorbeelden van merken die aanwezig zijn bij Rosada Fashion Outlet zijn Esprit, Levi's, Nike, Gsus Industries, Converse en Calvin Klein. De verkochte mode is zowel voor mannen, vrouwen en kinderen geschikt. Ook wanneer je lingerie, tassen, sportkleding, schoenen en modeaccessoires zoekt kan je hier terecht. Behalve de merkwinkels zijn er ook diverse eet- en drinkgelegenheden aanwezig in het shopping center.

Adres en contactgegevens

Het adres en de contactgegevens van Rosada Fashion Outlet zijn als volgt:
  • Adres: Rosada 70
  • Postcode: 4703 TB Roosendaal
  • Telefoonnummer: +31(0)165-524888
  • E-mailadres: info@rosada.nl

Ligging Rosada Fashion Outlet

Bereikbaarheid met auto en parkeren

Rosada is gelegen aan de westzijde van Roosendaal nabij knooppunt De Stok. Dit knooppunt verbindt de snelwegen A58 en A17. Wanneer je via de snelweg aankomt kan je via de A17 (afslag 19, Roosendaal-West) de outlet bereiken. Indien je navigatiesysteem niet de straatnaam Rosada kent kan er ook worden genavigeerd op de Wouwbaan te Roosendaal. Parkeren is mogelijk bij het complex, er zijn namelijk 1600 parkeerplaatsen verdeeld over 4 parkeerterreinen. Parkeren bij P1, P2 en P3 kost 2,- per uitrijkaart. Een hele dag parkeren kost dus nooit meer dan 2,-. Parkeren op het wat verder weg gelegen P4 is gratis.

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Wanneer je Rosada Fashion Outlet met het openbaar vervoer wilt bezoeken kan je gebruik maken van treinstation Roosendaal. Vanuit dit treinstation rijden er bussen richting Rosada. Je kunt gebruik maken van de buslijnen 112 (maandag tot en met zondag), 104 (maandag tot en met vrijdag), 111 (zondag) en 103 (zondag). Uitstappen kan bij bushalte 'De Stok / Rosada'. Deze bushalte is direct bij het shopping center gelegen.

Openingstijden Rosada Fashion Outlet

Rosada Fashion Outlet is zeven dagen per week geopend, dus ook op zondag is de winkel open. De openingstijden zijn iedere dag hetzelfde. Rosada Fashion Outlet heeft de volgende openingstijden:
  • Maandag: 10.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 10.00 - 18.00 uur

Openingstijden tijdens feestdagen

Op Nieuwjaarsdag (1 januari) en Eerste Kerstdag (25 december) is Rosada Fashion Outlet gesloten. Met Sinterklaas (5 december), Kerstavond (24 december) en Oudejaarsdag (31 december) sluit het shopping center iets eerder. Op deze dagen vindt de sluiting namelijk om 17.00 uur plaats.

Werken bij Rosada

Om het grote aantal winkels draaiende te houden zijn er vele werknemers nodig. Om de vacatures in te kunnen vullen maakt Rosada Fashion Outlet gebruik van een vacatureportaal waarop alle openstaande vacatures zijn gebundeld. Op dit vacatureportaal zijn alle vacatures van de verschillende winkels van Rosada Fashion Outlet gebundeld. Vooral de komende jaren zullen er veel extra vacatures ontstaan vanwege de uitbreiding van Rosada Fashion Outlet.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Outlet shoppen; wat is het en waar doe je het?Outlet shoppen; wat is het en waar doe je het?De term komt vaak voorbij in glossies en magazines, maar wat is het nou precies? En vooral, waar kan het? Het blijkt een…
Metzingen, de grootste outlet city van EuropaHet principe van een outlet city is niet onbekend, in Lelystad is er Bataviastad en in Roosendaal de Rosada. Maar deze w…
Designer outlet en outlet shoppenDesigner outlet en outlet shoppenDesigner outlet is dure en exclusieve merk kleding kopen tegen veel goedkopere prijzen, in grote en stijlvolle shoppingc…
Indoor Skydive Roosendaal, vliegen op de kracht van de wind!Indoor Skydive Roosendaal, vliegen op de kracht van de wind!Dit indoor skydivecentrum is geopend eind 2006, het is het eerste en enige in de Benelux. Je kunt er ervaren hoe het is…
Renesse, wat is er leuk aan Renesse en wat is er te doen?Renesse is gelegen in Zeeland en vooral in de zomer in trek bij toeristen, het is gelegen op een prachtige locatie en bi…
Bronnen en referenties
  • www.rosada.nl

Reageer op het artikel "Rosada Fashion Outlet: adres, openingstijden en parkeren"

Reactie

Eric Furr, 19-12-2017 17:45 #1
Beste,
Zijn puppies toegelaten?
Mvg.

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 07-12-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Shopping centers
Reacties: 1
Schrijf mee!