InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Fashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijden

Fashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijden

Fashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijden In Den Haag is tegenwoordig ook een mode outlet gevestigd, namelijk Fashion Factory Outlet. Hier worden mode artikelen zoals kleding, schoenen en mode accessoires verkocht met korting. Relevante informatie over Fashion Factory Outlet is voor je samengevat zoals openingstijden, adres, bereikbaarheid en verkochte merken.

Inhoud

Fashion Factory Outlet

Mode is constant onderhevig aan nieuwe invloeden en ontwerpen. Om continu gekleed te gaan volgens de laatste mode kan aardig in de papieren lopen. Het fenomeen mode outlets wint daarom de laatste jaren steeds meer terrein. In een mode outlet worden kleding en schoenen verkocht tegen flinke kortingen. In Den Haag kunnen modeliefhebbers terecht bij Fashion Factory Outlet wanneer ze mode willen voor een voordelige prijs. Fashion Factory Outlet verkoopt mode in de breedste zin van het woord. De outlet heeft een oppervlakte van circa 3000 vierkante meter en biedt kortingen tot 70% op merkkleding. Zowel vrouwen, mannen en kinderen kunnen er terecht. In de outlet worden tientallen bekende merken verkocht. Enkele aansprekende merken zijn Guess, Burberry, Ralph Lauren, Louis Vuitton en Tommy Hilfiger.

Adres en contactgegevens

Het adres en de contactgegevens van Fashion Factory Outlet zijn als volgt:
  • Adres: Anna van Buerenplein 40b
  • Postcode en gemeente: 2595 DA Den Haag

Openingstijden

De openingstijden van Fashion Factory Outlet zijn als volgt:
  • Maandag: 10.00 - 19.00 uur
  • Dinsdag: 10.00 - 19.00 uur
  • Woensdag: 10.00 - 19.00 uur
  • Donderdag: 10.00 - 19.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 - 19.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 10.00 17.00 uur

Bereikbaarheid Fashion Factory Outlet

De outlet ligt in het hart van Den Haag in het winkelcentrum New Babylon (eerste verdieping). Zowel met de auto als per openbaar vervoer is Fashion Factory Outlet bereikbaar. In onderstaande kaart is de ligging van Fashion Factory Outlet aangegeven.

Ligging Fashion Factory Outlet

Auto en parkeren

De outlet is slechts op enkele honderden meters afstand van autosnelweg A12 gelegen (afslag 2 Centrum-CS). Deze snelweg heeft een aansluiting met de snelweg A4. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage Q-Park CS-New Babylon. Deze parkeergarage heeeft ingangen aan de Prinses Irenestraat en de Prins Willem Alexanderweg. Het tarief bedraagt:
  • eerste 60 minuten of deel hiervan: 3,-
  • hierna elke 19 minuten: 1,-
  • maximale dagtarief: 26,-

Openbaar vervoer

Reizigers met het openbaar vervoer kunnen vanaf treinstation Den Haag Centraal de outlet in enkele minuten lopen bereiken. De outlet ligt namelijk direct naast het treinstation Den Haag Centraal Station. Bij Den Haag Centraal Station zijn ook bus-, tram- en metrohaltes gelegen.

Lidmaatschap Fashion Factory Outlet

Het is mogelijk om deel te nemen aan het Membership programma van Fashion Factory Outlet. Als lid kun je hiermee punten sparen voor gratis eten en drinken, één uur lang personal shoppen, een VIP treatment, enzovoorts.Verder heb je recht op verschillende privileges, aanbiedingen en korting en wordt je van het laatste nieuws op de hoogte gehouden. Het Membership programma bestaat uit drie varianten:
  • Basic: gratis
  • Silver: 20,-
  • Gold: 100,-

Silver en vooral Gold bieden uiteraard de hoogste kortingen en de meeste privileges. Overigens is Fashion Factory Outlet ook gewoon zonder lidmaatschap te bezoeken.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.fashionfactoryoutlet.nl

Reageer op het artikel "Fashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijden"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-11-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Modemerken
Schrijf mee!