InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Tommy Hilfiger: outlet adressen, kortingscodes en sale?

Tommy Hilfiger: outlet adressen, kortingscodes en sale?

Tommy Hilfiger: outlet adressen, kortingscodes en sale? Het modemerk Tommy Hilfiger is wereldwijd bekend. Het assortiment is modieus en heeft een chique uitstraling. Wanneer je helemaal de laatste mode wilt volgen kost dit veel geld. Toch kan er flink worden bespaard op Tommy Hilfiger producten. Koop bijvoorbeeld artikelen bij één van de outlet stores of tijdens de uitverkoop of sale. Ook kan je gebruik maken van kortingscodes of koop online. Hoe dit alles werkt lees je in dit artikel.

Het merk Tommy Hilfiger

Het Amerikaanse modemerk Tommy Hilfiger is in 1985 opgericht door de modeontwerper Tommy Hilfiger. Tegenwoordig worden de producten verkocht in ruim 90 landen via ruim 1000 winkels. Er zijn winkels in Noord-Amerika, Europa, Azië, Centraal-Amerika, Zuid-Amerika en Oceanië. Tommy Hilfiger is gestart met modeproducten voor mannen, maar al snel volgden ook modelijnen voor vrouwen en kinderen. Momenteel is het assortiment enorm uitgebreid, de producten die worden verkocht zijn als volgt onder te verdelen:
  • Kleding zoals jassen, truien, shirts, broeken, rokken, enzovoorts
  • Lingerie
  • Badmode
  • Ondergoed
  • Schoenen
  • Accessoires zoals tassen, riemen, portemonnees, horloges, zonnebrillen en sieraden

Tommy Hilfiger outlet winkels

Tommy Hilfiger verkoopt oude collecties en samples via verschillende outlet stores in Nederland en België. Het assortiment wordt in deze outlet stores met tientallen procenten korting verkocht. De kortingen kunnen oplopen tot wel 70%. Onderstaand is aangegeven wat de adressen en contactgegevens zijn van de verschillende outlets.

Outlet store Tommy Hilfiger Batavia Stad Lelystad

Er is een outlet winkel van Tommy Hilfiger in het outletcentrum van Batavia Stad Lelystad:
  • Adres: Bataviaplein 222
  • Postcode en stad: 8242 PS Lelystad
  • Telefoonnummer: 0320-261050

Outlet store Tommy Hilfiger Designer Outlet Roermond

Tommy Hilfiger heeft een outlet winkel in Roermond. De adres- en contactgegevens van deze winkel zijn:
  • Adres: Stadsweide 386
  • Postcode en stad: 6041 TD Roermond
  • Telefoonnummer: 0475-310078

Maasmechelen Village (België)

De Tommy Hilfiger outlet winkel binnen Maasmechelen Village is gesitueerd op nummer 14. Het telefoonnummer is +32(0)89844571.

Rosada Fashion Outlet Roosendaal

Er is geen Tommy Hilfiger outlet in het outlet centrum in Roosendaal.

Uitverkoop Tommy Hilfiger?

Tommy Hilfiger wordt verkocht door verschillende grote modeketens. Elke modeketen heeft eigen uitverkoopperiodes. De meest bekende zijn de zomersale en wintersale. Tevens organiseren verschillende modeketens midseason sales, enzovoorts. Wanneer de uitverkoop precies start is per modeketen anders. Bij sommige modeketens start de wintersale bijvoorbeeld al eind november en anderen starten pas op 27 december. Daarom is niet exact aan te geven wanneer de sale start van Tommy Hilfiger. Een overzicht van startdatums van de uitverkoopperiodes van grote winkelketens is hier te vinden. Grofweg vindt de wintersale plaats in de maanden december en januari. De zomersale vindt ongeveer plaats gedurende de maanden juni en juli.

Online voordelig kopen

Wanneer je met korting producten van Tommy Hilfiger wilt kopen hoef je niet persé naar een outlet centrum toe of op de uitverkoop te wachten. Online zijn het gehele jaar door interessante koopjes te doen. Bekende modeketens als Zalando en De Bijenkorf hebben op de eigen website zelfs een eigen outlet sectie waar onder andere Tommy Hilfiger producten te koop zijn. De producten worden uiteraard thuisbezorgd.

Zoek kortingscodes

Een online aankoop kan meestal nog voordeliger wanneer je gebruik maakt van een kortingscode. Vaak zijn er ook kortingscodes of voordeelvoucher verkrijgbaar voor de normale winkels. Deze codes zijn via het internet te vinden. In dit artikel lees je hoe de kortingscodes werken en waar je de beste codes kunt vinden.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Kleding: het merk Tommy HilfigerKleding: het merk Tommy HilfigerHet kledingmerk Tommy Hilfiger kan op veel plaatsen worden gekocht, bijvoorbeeld bij de outlet als aanbieding. Tommy Hil…
Tommy Hilfiger: Pear Blossom en Hilfiger ManDe nieuwe eau de parfum van Hilfiger Woman Pear Blossom ziet eruit als een cadeautje en heeft een mooie strik om de dop;…
Tommy Hilfiger: biografie van man en merkTommy Hilfiger is een icoon in de modewereld. Meer nog dan een topontwerper, is Hilfiger een "selfmade-man" en groot zak…
Sample Sale agendaSample Sale agendaTijdens sample sales worden kleding, schoenen en andere mode accessoires met hoge kortingen verkocht. Een sample sale wo…
Broodjeaapverhalen over beroemdhedenBroodjeaapverhalen over beroemdhedenOver beroemde mensen wordt er veel gepraat, zelfs al deze niet meer in leven zijn. Soms worden er zelfs complete verhale…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Tommy Hilfiger: outlet adressen, kortingscodes en sale?"

Reactie

Diana, 26-03-2014 09:54 #1
Outlet roermond van"Tommy Hilfiger"
Wanneer het begint de opruiming? Roermond heeft veel meer keus dan bataviastad Reactie infoteur, 27-03-2014
De exacte startdatum van de sale wordt niet bekend gemaakt, maar zal ergens in de maanden juni/juli van start gaan.

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 25-10-2013
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Modemerken
Reacties: 1
Schrijf mee!