InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Decathlon: openingstijden, adres en contactgegevens, webshop

Decathlon: openingstijden, adres en contactgegevens, webshop

Decathlon: openingstijden, adres en contactgegevens, webshop Decathlon is een winkelketen die gespecialiseerd is in de verkoop van sportproducten. Lees onderstaand alles over de verschillende filialen van Decathlon in Nederland. Per filiaal zijn het adres, de openingstijden en de contactgegevens gegeven.

Inhoud

Decathlon

De winkelketen Decathlon is van origine een Franse winkelketen. Het eerste filiaal is geopend in 1976. Momenteel heeft Decathlon meer dan 500 winkels en 40.000 werknemers wereldwijd. In Nederland heeft Decathlon slechts drie filialen, maar er zijn er in de toekomst meerdere gepland. De winkels van Decathlon kenmerken zich doordat het vaak zeer groot opgezette winkels zijn (megastores).

Assortiment Decathlon

Decathlon is een sportwinkel in de breedste zin van het woord. Er worden sportartikelen verkocht voor een grote diversiteit aan sporten. Voorbeelden van sporten zijn:
  • Fietsen
  • Hardlopen
  • Vechtsporten
  • Voetbal
  • Bergsport
  • Golf
  • Hengelsport
  • Duiken
  • Fitness
  • Enzovoorts

De producten die worden verkocht zijn van bekende merken zoals bijvoorbeeld Adidas, Nike, Fila en Puma. Tot de producten behoren bijvoorbeeld:
  • Sportkleding en sportschoenen (voor dames, heren en kinderen)
  • Campingartikelen
  • Ballen
  • Verlichting
  • Elektronica
  • Horloges
  • Fietsen
  • Trampolines
  • Sporttassen
  • Enzovoorts

Openingstijden, adres- en contactgegevens Decathlon

In Nederland zijn er drie Decathlon filialen. Per filiaal zijn de openingstijden, de adresgegevens en contactgegevens opgesomd. Wanneer er geen openingstijden zijn weergegeven voor de zondag, betekent dit dat de winkel alleen geopend is op koopzondagen. Op de website van Decathlon wordt een overzicht bijgehouden van de koopzondagen.

Decathlon Amsterdam ArenA

  • Adres: ArenA Boulevard 101
  • Openingstijden: maandag tot en met vrijdag 9.30-21, zaterdag 9.30-19, zondag 11-18
  • Telefoonnummer: 020-5659120

Decathlon Best (Eindhoven)

  • Adres: NCB-weg 14
  • Openingstijden: maandag tot en met vrijdag 9-21, zaterdag 9-18
  • Telefoonnummer: 0499-365080

Decathlon Kerkrade

  • Adres: Wiebachstraat 75
  • Openingstijden: maandag tot en met woensdag 9-19.30, donderdag en vrijdag 9-21, zaterdag 9-19.30
  • Telefoonnummer: 045-5656444

Decathlon Arnhem

Decathlon opent een nieuwe winkel in Arnhem. De winkel is gehuisvest in de Rijnhal. Medio 2014 zal Decathlon Arnhem de deuren openen.

Webshop Decathlon

Het assortiment van Decathlon is ook online te verkrijgen in de webwinkel van Decathlon. De webwinkel is te benaderen via de website van Decathlon.

Giftcard

Decathlon heeft een eigen giftcard die cadeau kan worden gedaan. Met de giftcard kan de ontvanger de waarde verzilveren in één van de winkels of webwinkel van Decathlon. De giftcard is verkrijgbaar voor elk gewenst bedrag tussen de 10,- en 150,-. De giftcard is na activatie twee jaar geldig.

Werken bij Decathlon?

In Nederland werken reeds ruim 200 mensen bij Decathlon, maar er staan altijd nog vacatures open. Wanneer het je wat lijkt om bij Decathlon te werken kan je het best het overzicht van vacatures op de website van Decathlon raadplegen. De vacatures variëren van leidinggevende functies tot magazijnwerkzaamheden of verkoopfuncties.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Decathlon Kerkrade: Openingstijden, adres en telefoonnummerDecathlon Kerkrade: Openingstijden, adres en telefoonnummerDecathlon Kerkrade is een groothandel waar u terecht kunt voor veel verschillende artikelen die gerelateerd zijn aan ver…
Decathlon: de grootste sportwinkel in LeeuwardenDecathlon, de grootste sportwinkel van Nederland opende in november 2014 haar poorten in het Friese Leeuwarden. De winke…
Mediamarkt: openingstijden, adres- en contactgegevensMediamarkt is een van de grootste elektronicaketens in Europa met ruim 500 winkels. Ook in Nederland is Mediamarkt actie…
Saturn: openingstijden, adres- en contactgegevensSaturn: openingstijden, adres- en contactgegevensSaturn is een grote, toonaangevende elektronicaketen in Nederland en de rest van Europa. Onderstaand lees je alles over…
Watch! winkels: adressen, openingstijden en contactgegevensWatch! The Time store is een bekende winkelketen aangaande sieraden en horloges. Watch! heeft meerdere winkels in Nederl…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Decathlon: openingstijden, adres en contactgegevens, webshop"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-11-2014
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Winkelketens
Schrijf mee!