InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Venlo: adres, openingstijden en parkeren

Primark Venlo: adres, openingstijden en parkeren

Primark Venlo is het eerste Limburgse filiaal van de modeketen Primark. Voor Limburgse fans van Primark betekende dit dat reizen naar Primark filialen in Duitsland, Luik of Eindhoven tot het verleden behoren. Lijkt het je ook leuk om Primark Venlo te bezoeken? Je leest onderstaand wat het adres is van Primark Venlo, hoe de winkel bereikbaar is met auto en openbaar vervoer, waar je kunt parkeren, wat de openingstijden zijn, wanneer de koopavond en koopzondagen zijn en wanneer de sale plaatsvindt. Ook is informatie over werken bij Primark Venlo en het zoeken naar geschikte vacatures samengevat.

Primark Venlo

De locatie van Primark Venlo is gelegen in het stadscentrum van Venlo waardoor je je bezoek aan de Ierse prijsvechter kunt combineren met het shoppen bij andere modewinkels in Venlo. De winkel van Primark Venlo is qua oppervlakte een redelijk grote winkel, de oppervlakte van de winkel bedraagt circa 5500 vierkante meter. Het winkelpand van Primark Venlo is verdeeld over twee verdiepingen waarvan meer dan de helft is ingericht voor dames:
  • Begane grond: damesmode en mode accessoires
  • Eerste verdieping: herenmode, kindermode, woonartikelen en interieurproducten, damesschoenen, lingerie, klantenservice

Adres Primark Venlo

Primark Venlo is te vinden onder de nieuwe middenzaal van Theater De Maaspoort zit. Primark Venlo maakt deel uit van de Maasboulevard Shoppingzone. De adresgegevens van Primark Venlo zijn:
  • Adres: Oude Markt 36
  • Postcode: 5911 HH te Venlo

Openingstijden Primark Venlo

Primark Venlo behoort toe aan de Maasboulevard Shoppingzone dat in het centrum van Venlo is gelegen. De openingstijden van Primark Venlo zijn:
  • Maandag: 11.00 - 18.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.30 uur
  • Zondag: 12.00 - 17.00 uur

Koopavond en koopzondag

Elke donderdag is Primark Venlo langer open. Op donderdag is het namelijk koopavond in Venlo en is de winkel open tot 21.00 uur. Primark Venlo is ook iedere zondag geopend van 12.00 tot 17.00 uur. De koopavond en koopzondag is van toepassing voor het gehele Maasboulevard Shoppingzone. Er is dus tijdens de wekelijkse koopavond en zondagsopening ook meer dan genoeg te beleven in de omgeving van Primark Venlo.

Primark winkelketen

Het assortiment van Primark is ontzettend breed. Voorbeelden van artikelen die Primark verkoopt zijn topjes, rokjes, lingerie, broeken, schoenen, hoeden, riemen, enzovoorts. Voor zowel vrouwen, mannen en kinderen is een complete garderobe bijeen te kopen voor zeer gunstige prijzen. Juist die lage prijzen verklaren de enorme populariteit van het modieuze Primark assortiment. Primark heeft steeds meer filialen in Nederland en de omliggende landen. Ook in de toekomst zullen er nog diverse nieuwe Primark winkels de deuren openen. Primark blijft voorlopig alleen haar producten verkopen in de winkels. Online houdt Primark de boot nog even af, zie ook Primark webshop: online kopen Primark mode.

Bezoeken per auto en parkeren

De stad Venlo is te bereiken via de snelwegen A67 en A73. In de nabijheid van waar de winkel zal worden gehuisvest zijn voldoende mogelijkheden om te parkeren. Aan de Prinsessesingel 5 is een Q-Park parkeergarage met 550 parkeerplaatsen te vinden. Deze parkeergelegenheid is qua afstand tot de winkel het gunstigst gelegen (slechts enkele honderden meters lopen). In de nabije omgeving zijn er nog andere parkeergarages- en pleinen gevestigd aan de Prinsessesingel 28, De Nassaustraat 59 en de Monseigneur Nolensplein.

Ligging Primark Venlo

Legenda
A. Primark Venlo
B. Treinstation Venlo
C. Parkeergarages

Bezoeken per openbaar vervoer

Treinstation Venlo is gunstig gelegen voor mensen die liever met het openbaar vervoer reizen naar Primark Venlo. Wanneer je arriveert per trein is het slechts tien minuten lopen naar Primark Venlo. De looproute gaat ook nog eens dwars door het winkelgebied van Venlo heen. Je hoeft je dus niet te vervelen tijdens je wandeling. Busreizigers kunnen ook uitstappen bij de bushalte bij het treinstation Venlo. Overige bushaltes in de buurt van Primark Venlo zijn de bushaltes Koninginnesingel, Goltziusstraat en Mgr. Nolensplein.

Vacatures Primark Venlo

Primark Venlo is niet zomaar een kleine werkgever. Er werken bij Primark Venlo namelijk ruim 270 vol- en deeltijds werknemers, waarvan een groot deel werkzaam is in de weekenden. Een baan bij Primark is enorm gewild, daarom kostte het voor Primark Venlo geen probleem om de honderden vacatures in te vullen. Echter zullen er ook in de toekomst nog vaak nieuwe werknemers nodig zijn. Wanneer een baan bij Primark Venlo je ideaal lijkt moet je de website van Primark goed in de gaten houden. Op de website van Primark worden namelijk alle vacatures bijgehouden, waaronder de vacatures van Primark Venlo.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheidAls winkelstad tel je niet meer mee als je geen Primark hebt binnen je stadsgrenzen. Ook Den Haag heeft een eigen Primar…
Primark Zwolle - winkelinformatiePrimark Zwolle, gelegen in de historische binnenstad, is de tweede winkel van Primark in de provincie Overijssel na het…
Primark assortiment (damesmode, herenmode en kindermode)De winkelketen Primark is de snelst groeiende modeketen van Nederland. Elke opening van een nieuwe winkel gaat gepaard m…
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Venlo: adres, openingstijden en parkeren"

Reacties

J., 06-03-2015 14:07 #2
Geweldig, Arsenaal parkeergarage Venlo kan een voorbeeld aan jullie nemen, wat betreft rolstoelers. Geweldig ruime lift, prachtig pashok en een extra kassa. In de parkeergarage moest onze zoon noodgedwongen in de lift gaan staan (wat gelukkig even kon) en toen de rolstoel er nog inwurmen. Compliment, mooie winkel trouwens.

Dj, 08-05-2014 13:55 #1
Ik vind een Primarkt in Venlo echt onverantwoord. Met lage prijzen en breed assortiment kan toch geen één lokaal initiatief meer starten in Venlo. In de binnenstad is al een een H&M gevestigd, en daarbij nog een gros aan ' hard franchise' ketens. De binnenstad wordt door zo'n ontwikkelingen homogeen en onaantrekkelijk. In een doemscenario vergelijkbaar met Almere en Zaandam. De afgelopen jaren heeft de gemeente miljoenen geïnvesteerd in het kwalitatief herontwikkeling van de binnenstad, en nu krijgen we dit. Eeuwig zonde.

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 06-01-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 2
Schrijf mee!