InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheid

Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheid

Als winkelstad tel je niet meer mee als je geen Primark hebt binnen je stadsgrenzen. Ook Den Haag heeft een eigen Primark. Wanneer je van shoppen houdt ben je bij Primark Den Haag aan het juiste adres. Je kan je hele garderobe bijeen kopen voor weinig geld. Primark Den Haag is gevestigd op de hoek van de Spui en de Kalvermarkt. Kom alles te weten over Primark Den Haag zoals het adres, waar je kunt parkeren, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen, wat de openingstijden zijn en wanneer de koopavonden en koopzondagen plaatsvinden.

Primark Den Haag

De winkel van Primark in Den Haag is gevestigd op de hoek van de straten Spui en Kalvermarkt. De winkel is gevestigd in de nieuwbouwlocatie Amadeus wat bestaat uit winkels en appartementen. Primark Den Haag huurt het grootste deel van het pand en heeft een winkeloppervlakte van circa 8.500 vierkante meter. De winkel wordt verdeeld over drie verdiepingen (begane grond, eerste verdieping en tweede verdieping). De adresgegevens van Primark Den Haag zijn:
Adres: Spui 50
Postcode: 2511 BS Den Haag

Primark

Met circa 300 filialen behoort Primark tot de grootste modeketens van Europa. Primark is een modeketen die een andere strategie heeft dan de meeste andere modeketens. Zo maakt Primark zelf nooit reclame voor hun producten en winkels, Primark vertrouwt op de kracht van mond-tot-mond reclame. Wat ook opvalt zijn de prijzen die lager zijn dan de prijzen van de concurrentie. Tenslotte is Primark afwijkend qua online verkoop. Primark focust zich namelijk vooralsnog volledig op de verkoop via de normale winkels.

Openingstijden

Primark Den Haag is zeven dagen per week open, op zondag is de winkel namelijk gewoon geopend. De openingstijden van Primark Den Haag zijn conform de website van Primark als onderstaand:
  • Maandag: 9.00 - 20.00 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 20.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 20.00 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur (koopavond)
  • Vrijdag: 9.00 - 20.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 20.00 uur
  • Zondag: 11.00 18.00 uur

Bereikbaarheid met de auto en parkeren

Met de auto is Primark Den Haag te bereiken via de snelwegen A4 en A12 (afslag 2). Vanaf de snelweg kan de bewegwijzering richting het centrum worden aangehouden. Er zijn verschillende parkeergarages vlakbij de Primark. Zeer dichtbij gelegen parkeergarages zijn Parking Stadhuis, Parkeergarage Markthof, Parkeergarage Grote Mart, Parking Spui Centre, Parking Muzenplein en Parkeerterrein De Bijenkorf. Het is ook mogelijk om te parkeren aan de straat. In Den Haag geldt hier betaald parkeren op maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 24.00 uur en op zondag van 13.00 tot 24.00 uur. Sommige straten kennen langere betaaltijden op zaterdag en zondag, namelijk tot 2.00 uur in de nacht. Het voetgangersgebied van Den Haag is vrij van auto's. Het is daarom verstandig om van tevoren te bepalen waar je wilt parkeren, zodat je jezelf niet verloren rijdt in het drukke verkeer van Den Haag.

Ligging Primark Den Haag

Legenda
A. Primark Den Haag
B. Treinstation Den Haag Centraal
C. Parkeergarages

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Primark Den haag is ideaal te bereiken met het openbaar vervoer. Treinstation Den Haag Centraal is op loopafstand gelegen. De looptijd bedraagt circa tien minuten. Ook Station Den Haag HS heeft een redelijk gunstige ligging. Wanneer je met het openbaar vervoer tot bijna aan de deur van de Primark wilt reizen kan gebruik worden gemaakt van de bus of de tram. in de directe nabijheid van de Primark liggen de tramstations Den haag Centrum, Spui en Kalvermarkt Stadhuis. Bij tramstation Den Haag Centrum is tevens een busstation met dezelfde naam. Zowel de tram- en buslijnen hebben aansluitingen op de treinstations.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Den Haag: adres, openingstijden en bereikbaarheid"

Reactie

Van Heusden, 29-04-2016 17:04 #1
Heb twee keer een skinny broek aangehad. Bij het uitkleden schoof de runner er zomaar van af. Kan er niet meer opgeschoven worden. Heb bij kleermaker gevraagd, moet 'n nieuwe rits is, dus net zo duur als een nieuwe. Heb helaas de bon niet meer maar wel de giro afschrift. Kan ik morgen even langs komen op de Grote Marktstraat?

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 03-09-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Reacties: 1
Schrijf mee!