InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Zaandam: adres, openingstijden en vacatures

Primark Zaandam: adres, openingstijden en vacatures

De publiekstrekker op modegebied in Zaandam is ongetwijfeld Primark Zaandam. Primark Zaandam was één van de eerste Primark winkels in Nederland en dit heeft het winkelgebied van Zaandam geen windeieren gelegd. Vele shoppers bezoeken Zaandam speciaal voor de Primark en bezoeken en passant nog vele andere winkels. Wil je zelf ook eens graag Primark Zaandam bezoeken? Je leest onderstaand wat het adres is, waar je kunt parkeren, hoe je met het openbaar vervoer kunt reizen en wat de openingstijden zijn. Ook is beschreven hoe je een baan kunt vinden bij Primark Zaandam.

Primark Zaandam

Primark Zaandam bestaat uit twee verdiepingen. De benedenverdieping is voornamelijk voor vrouwen ingericht. Op deze verdieping vind je namelijk de vrouwenmode, lingerie en mode accessoires. Op de bovenverdieping vind je mode voor mannen en kinderen. Ook vind je op deze verdieping de schoenen. Bij Primark Zaandam is de ervaring, in tegenstelling tot andere Primark winkels, dat er meer dan voldoende paskamers zijn.

Adres en contactgegevens

Primark Zaandam is gelegen in het stadscentrum van Zaandam, wat ten noorden van Amsterdam is gelegen. Door de ligging in het centrum van Zaandam zijn alle ingrediënten aanwezig voor een leuke dag shoppen. In Zaandam bevinden zich namelijk nog tal van andere grote modeketens. Het adres en de contactgegevens van de Primark in Zaandam zijn als volgt:
  • Adres: Ankersmidplein 7
  • Postcode: 1506 CK Zaandam
  • Telefoonnummer: 075-6170733

Primark winkels

Primark verkoopt modegerelateerde artikelen voor vrouwen, mannen en kinderen. Voorbeelden van artikelen uit het assortiment van Primark zijn truien, broeken, schoenen, sieraden, lingerie maar bijvoorbeeld ook decoratieve producten ter verfraaiing van je huis. Primark opent steeds meer winkels in Nederland. Elke Primark winkel is weer een publiekstrekker van jewelste. Koop je liever online je kleding en schoenen? In het geval van Primark is dit momenteel nog niet mogelijk. Of dit zo blijft kan je nalezen in Primark webshop: online kopen Primark mode.

Met auto reizen en parkeren

De Primark in Zaandam is op meerdere manieren bereikbaar. De meeste mensen komen met de auto naar het centrum van Zaandam. Zaandam is het snelst te bereiken via de snelweg A8 (afslag 1) of snelweg A7 (afslag 2). Vlakbij de Primark zijn enkele parkeergarages gelegen, namelijk de Q-Park parkeergarage aan de Hermitage 144 en de Q-Park parkeergarage aan de Zilverpadsteeg. De parkeerkosten voor de Q-Park parkeergarages bedragen 2,00 voor de eerste 52 minuten. Na deze periode bedragen de kosten 1,00 per 26 minuten. Het maximale dagtarief is gesteld op 19,00. Ook kan er op verschillende plaatsen betaald aan de weg worden geparkeerd. Wie gratis wil parkeren zal buiten het stadscentrum moeten parkeren. Het nadeel is dat je vervolgens de afstand tot het winkelgebied van Zaandam nog zult moeten overbruggen.

Ligging Primark Zaandam

Legenda
A. Primark Zaandam
B. Treinstation Zaandam
C. Parkeergarages / parkeerterrreinen

Met openbaar vervoer of fiets reizen

Ook met het openbaar vervoer is de Primark goed te bereiken. Zo ligt het treinstation van Zaandam op slecht enkele honderden meters loopafstand van de Primark winkel. Hierdoor is de trein wellicht het beste vervoersmiddel om de Primark te bereiken. Wie met de bus reist kan het beste uitstappen op één van de dichtbijgelegen busstations, namelijk het busstation Station of het busstation Vinkenstraat. Busstation Station is het dichtst bij de Primark gelegen. Uiteraard is de winkel ook per fiets te bereiken, in de nabije omgeving van de winkel zijn er voldoende mogelijkheden om je fiets te stallen.

Openingstijden Primark Zaandam

Het maakt niet uit op welke dag je Primark Zaandam wilt bezoeken. De winkel is namelijk zeven dagen per week open. Primark Zaandam heeft namelijk elke week koopzondag. Wie een keer 's avonds Primark Zaandam wil bezoeken kan op donderdagavond terecht wanneer het koopavond is en de winkel open is tot 21.00 uur. De openingstijden van Primark Zaandam zijn als volgt:
  • Maandag: 11.00 - 19.00 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 19.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 19.00 uur
  • Donderdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 19.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 10.00 - 17.00 uur

Werken bij Primark Zaandam

Wanneer je graag in een modewinkel wilt werken kan je een baan bij de Primark overwegen. In de winkels van Primark werken steevast ruim honderd medewerkers en het filiaal van Primark Zaandam vormt hierop geen uitzondering. Om het werknemersbestand op volle kracht te houden heeft Primark Zaandam nog vaak nieuwe werknemers nodig. Wanneer er een vacature ontstaat wordt deze geplaatst op de website van Primark.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Zaandam: adres, openingstijden en vacatures"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 29-03-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Schrijf mee!