InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Primark Hoofddorp: adres, openingstijden en parkeren

Primark Hoofddorp: adres, openingstijden en parkeren

Een van de eerste Primark winkels was te vinden in Hoofddorp. De winkel van Primark Hoofddorp is te vinden aan het Marktplein midden in het centrum van de Noord-Hollandse stad. Primark staat voor 'veel voor weinig', een tas vol met kleding of schoenen is aanzienlijk voordeliger dan bij andere winkels. Lijkt het je leuk om Primark Hoofddorp eens te bezoeken? Lees verder over het adres van Primark Hoofddorp, de openingstijden, waar je kunt parken en hoe Primark Hoofddorp kan worden bereikt met de auto of het openbaar vervoer. Ook kom je te weten hoe je kunt solliciteren op één van de vacatures bij Primark Hoofddorp.

Primark Hoofddorp

Hoofddorp was één van de eerste steden die een Primark mocht verwelkomen. Voor modeliefhebbers uit Hoofddorp en omstreken betekende dit de kans om zeer voordelige trendy mode te kunnen kopen. Primark Hoofddorp bestaat uit twee etages. Zoals Primark gewoon is, is de begane grond geheel ingericht voor vrouwen. Naast dameskleding vind je hier ook modeaccessoires voor vrouwen. Op de eerste verdieping vind je vervolgens de mannenmode, kindermode, schoenen en lingerie. Ook vind je hier de producten uit de interieurlijn die Primark heeft.

Adres- en contactgegevens

Het adres en de contactgegevens van Primark Hoofddorp zijn als volgt:
  • Adres: Marktplein 254
  • Postcode: 2132 CX Hoofddorp
  • Telefoonnummer: 023-5573111

Openingstijden Primark Hoofddorp

Primark Hoofddorp is zeven dagen per week geopend, ook op is de winkel elke week open. De koopavond is wekelijks op vrijdagavond wanneer de winkel langer geopend is. De openingstijden van Primark Hoofddorp zijn als volgt:
  • Maandag: 11.00 - 18.00 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Donderdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 21.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 - 18.00 uur
  • Zondag: 12.00 - 18.00 uur

Winkelketen Primark

Primark opent in Nederland in steeds meer steden een filiaal. De lage prijzen zijn de verklaring van de groei van Primark. Een broek voor 12,- of een shirtje voor 3,- zijn geen uitzondering. Het zijn prijzen die bijna niet meer van deze tijd zijn. Het assortiment van Primark op modegebied is ook nog eens zeer breed en de winkels zijn groot qua formaat en uitstraling. Hoewel Primark qua winkels een sterke groei doormaakt is de modeketen online een stuk terughoudender. Primark heeft namelijk geen eigen webwinkel. Of Primark in de toekomst ook online artikelen gaat verkopen is te volgen via Primark webshop: online kopen Primark mode.

Parkeren en bereikbaarheid per auto

Met de auto is Primark Hoofddorp het snelst te bereiken via de snelweg A4 of A5. Verlaat de snelwegen bij de afslag Hoofddorp en volg de aanwijzingen richting het centrum. Nabij Primark Hoofddorp zijn er twee parkeergarages, namelijk aan de Draverslaan 11, Melis Spaansweg 149 en de Burgemeester van Stamplein 46. De parkeergarage aan de Draverslaan 11 is het dichtste bij gelegen. Verder is het mogelijk om betaald aan straat te parkeren.

Ligging Primark Hoofddorp

Legenda
A. Primark Hoofddorp
B. Treinstation Hoofddorp
C. Parkeergarages

Bereikbaarheid openbaar vervoer en fiets

Wanneer je met het openbaar vervoer wilt reizen kan je bijvoorbeeld de trein nemen. Het treinstation van Hoofddorp is redelijk ver van het Marktplein vandaan. Wanneer je te voet wilt van het treinstation naar Primark Hoofddorp kost je dit ruim 20 minuten. Wie niet zo ver wil lopen kan gebruik maken van de bus. Er vertrekken meerdere buslijnen vanaf het treinstation die vlakbij de Primark een halte hebben. Binnen een straal van circa 500 meter lopen van Primark Hoofddorp liggen de busstations Van den Berghlaan, Draverslaan, Marktplein en Hoofddorp Centrum. Het busstation Marktplein is het dichtst bij de Primark gelegen. Uiteraard is Primark Hoofddorp ook per fiets te bereiken, er zijn in de nabijheid van de winkel voldoende mogelijkheden om je fiets te stallen.

Vacatures bij Primark Hoofddorp?

Primark staat bekend om de grote aantallen kassa's en goed gevulde schappen. Hiervoor zijn per filiaal al snel tientallen tot honderden medewerkers nodig. Vooral in de weekenden en de periodes voorafgaand aan feestdagen zijn er veel werknemers benodigd. Met enige regelmaat zoekt Primark Hoofddorp nieuwe werknemers. Wanneer je wilt werken bij Primark Hoofddorp kan je het beste het vacatureportaal op de website van Primark goed in de gaten houden.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.primark.nl

Reageer op het artikel "Primark Hoofddorp: adres, openingstijden en parkeren"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 03-09-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Special: Primark
Schrijf mee!