InfoNu.nl > Zakelijk > Zakelijk > Zara Den Haag: openingstijden, adres en telefoonnummer

Zara Den Haag: openingstijden, adres en telefoonnummer

Binnen Den Haag heeft de Spaanse kledingzaak Zara één vestiging. Dit is een winkel, die kleding verkoopt voor dames, heren en kinderen tegen een schappelijke prijs! Bij Zara kunt u terecht voor alledaagse kleding maar ook voor nette (werk)kleding. Tevens vindt u bij Zara verschillende accessoires zoals: tassen, zonnebrillen, sjaals, oorbellen, kettingen en andere accessoires.

Zara Den Haag

Zara is een kledingwinkel welke één vestiging heeft in Den Haag. Zara Den Haag is geopend sinds november 2013 en heeft een oppervlakte van ongeveer 3200 vierkante meter. De grootste vestiging van Zara is te vinden in Amsterdam. Deze vestiging heeft een oppervlakte van maar liefst 7000 vierkante meter.

Adres Zara Den Haag

Zara Den Haag is gevestigd in de Wagenstraat 9 (2512AP - Den Haag). In deze vestiging van Zara kunt u terecht voor kleding voor: dames, heren en kinderen. Daarnaast kunt u hier ook schoenen en accessoires kopen zoals bijvoorbeeld sjaals, kettingen, tassen en oorbellen. Wanneer u het artikel dat u zoekt niet kunt vinden in de vestiging van Den Haag, dan kunt u nog altijd overwegen om het artikel te zoeken in de webwinkel van Zara, welke een ruimer assortiment heeft.

In de Wagenstraat liggen naast de vestiging van Zara ook andere kledingwinkels zoals: Espirit, Vero Moda, Fabriq, H&M. Daarnaast kunt u in deze straat schoenwinkels vinden zoals Shoeline en Van Haren.

Telefoonnummer en openingstijden Zara Den Haag

Heeft u een vraag, een klacht of op een opmerking, dan kun u Zara Den Haag bereiken via het volgende telefoonnummer:

+31 703024820.

De vestiging van Zara Den Haag is op de volgende tijdstippen geopend:
  • Maandag: 13:00 - 18:00
  • Dinsdag: 10:00 - 18:00
  • Woensdag: 10:00 - 18:00
  • Donderdag: 10:00 - 18:00
  • Vrijdag: 10:00 - 21:00
  • Zaterdag: 12:00 - 17:00
  • Zondag: 12:00 - 17:00

Bereikbaarheid Zara Den Haag met het openbaar vervoer

Zara Den Haag ligt op 1,1 kilometer afstand van het centraal station van Den Haag, dit is ongeveer een kwartier lopen. Tevens kunt u met de tram reizen naar Zara Den Haag. Vanaf de tramhalte "Spui Den Haag" is het 4 minuten lopen. Ten slotte is het ook mogelijk om bij de bushalte "Nieuwe Haven" uit te stappen vanaf hier bent u 6 minuten onderweg naar de vestiging van Zara in Den Haag. Op de onderstaande kaart is de vestiging van Zara gemarkeerd met de letter "A"

Bereikbaarheid Zara Den Haag met de auto

De dichtstbijzijnde parkeergarages bij Zara Den Haag zijn Q-Park (Lutherse Burgwal), Q-park (Veerkaden), Q-Park (City Parking) en Q-park ( de Bijenkorf). Vanaf deze parkeergarages bent u ongeveer 4 minuten onderweg naar Zara Den Haag. Ten slotte is het ook mogelijk om uw auto te parkeren in Q-park (Grote Markt). Vanuit hier kunt u via de Spuistraat lopen langs andere winkels en bent uw 7 minuten onderweg naar Zara Den Haag.

Zara Den Haag

Verder winkelen in Den haag

Op de Spuistraat die op 1 minuut lopen ligt vanaf Zara Den Haag kunt u ook andere hippe kledingzaken vinden zoals: Claire's, Did, Coolcat, Pull & Bear, We en Jack & Jones. Ook liggen in deze straat meerdere schoenwinkels zoals: Sacha, Pro, Footlocker en Dolcis. Ten slotte kunt u in de Spuistraat ook terecht voor duurdere accessoires bij bijvoorbeeld de boutique van Swarovski.

Over de kledingketen Zara

Op dit moment zijn er 1160 Zara winkel in meer dan 68 verschillende landen. De meeste ketens zijn binnen Europa gevestigd. Binnen Nederland bezit Zara 23 winkels. Andere vestigingen van Zara kunt u o.a. vinden in:
  • Maastricht
  • Den Bosch
  • Eindhoven
  • Utrecht
  • Haarlem
  • Almere
  • Amstelveen
  • Arnhem
  • Groningen
  • Nijmegen
  • Hoofddorp
  • Tilburg
  • Zwolle
  • Amersfoort
  • Apeldoorn

Lees verder

© 2015 - 2017 Bankdrukker, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Zara Amsterdam: adres, openingstijden en parkerenZara Amsterdam: adres, openingstijden en parkerenDe modeketen Zara is één van de meest geliefde winkelketens in Nederland en verkoopt mode voor vrouwen, mannen en kinder…
Zara winkels: adressen, openingstijden en online shopZara winkels: adressen, openingstijden en online shopModeketen Zara wint steeds meer aan populariteit in Nederland en België. De uitstraling van de kleding en mode is enigsz…
Bershka Den Haag: adres, openingstijden, parkerenBershka Den Haag: adres, openingstijden, parkerenIn maart 2014 heeft de grootste Bershka vestiging van Nederland in Den Haag zijn deuren geopend. Meer over dit bedrijf,…
Sale bij Zara: datum begin uitverkoopSale bij Zara: datum begin uitverkoopEen van de populairste modeketens in Nederland is de Zara. Menig modebewuste mannen en vrouwen rekenen de Zara tot hun m…
Zara webshop: online bij de Zara winkelenHoe werkt de online webshop van de Zara? Nadat de H&M succesvol een webshop had geopend kon de Zara eigenlijk niet achte…
Bronnen en referenties
  • www.zara.com

Reageer op het artikel "Zara Den Haag: openingstijden, adres en telefoonnummer"

Infoteur: Bankdrukker
Gepubliceerd: 28-02-2015
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Zakelijk
Schrijf mee!