InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > Retail Park, winkelcentrum Roermond

Retail Park, winkelcentrum Roermond

Retail Park, winkelcentrum Roermond Het Retail Park in Roermond is een winkelcentrum gelegen aan de snelweg A73 en is voorzien van grote winkels en horecagelegenheden. Er zijn gratis parkeermogelijkheden en het is op twee dagen na alle dagen van het jaar geopend.

Grootschalig winkelcentrum

De nieuwste trekpleister van Roermond is het Retail Park. Het grootschalige winkelcentrum is geopend in maart 2008 en is direct gelegen aan de snelweg A73, afslag Roermond (afrit 19). Het enorme gebouw valt gelijk op en is daarom niet te missen.

De 35.000 m² worden niet alleen benut om winkels te huizen, ook zijn er meerdere horecagelegenheden te vinden. Het Retail Park is niet bedoeld voor heel veel kleine winkeltjes, maar juist voor een aantal grote winkels met een flink assortiment. Daarnaast is ook 'TV Limburg' op het Retail Park gestationeerd.

Het winkelcentrum trekt veel bezoekers, vooral in het weekend is het er erg druk. Op zondag kiezen veel mensen voor het Retail Park, omdat vaak op andere plaatsen winkels gesloten zijn en het een leuk uitje is voor het hele gezin.

Ondanks de vele bezoekers blijken sommige winkels niet in de smaak te vallen. ‘Leeftrends’ heeft onlangs haar deuren moeten sluiten en eerder gebeurde hetzelfde met de muziekinstrumentenwinkel ‘Muzikaza’.

Parkeermogelijkheden

Over de parkeermogelijkheden hoeft u zich geen zorgen te maken. Er zijn ruim 1.200 parkeerplaatsen, gedeeltelijk overdekt. Een bijkomend voordeel is dat er gratis geparkeerd mag worden.

Openingstijden

Het Retail Park is alle dagen van het jaar geopend, ook op zondag, behalve op eerste kerstdag en nieuwjaarsdag. De openingstijden kunt u vinden op www.retailparkroermond.com.

Shop Bus

Om bezoekers van alle gemakken te voorzien rijdt er op zaterdag en zondag een gratis Shop Bus rond die alle grote winkelcentra in Roermond aandoet.

Dagje uit in Roermond

Roermond zet zichzelf op de kaart met het Retail Park. Samen met het Designer Outlet, het Roercenter en de binnenstad waarvan veel winkels ook op zondag open zijn, zorgt het Retail Park dat Roermond een leuke stad is voor een dagje uit.

Overzicht winkels en horecagelegenheden

Onderstaand een overzicht van de winkels en horecagelegenheden die te vinden zijn op het Retail Park.

Winkelketens
Blokker
Intersport Megastore
Toys XL
Xenos
Electronicazaken
Electroworld Tummers
Media Markt
Meubelzaken
Beter Bed
Henders & Hazel
JYSK
Knibbeler
Rofra Home
Supermarkt
Albert Heijn XL
Horecagelegenheden
Bart
Bufkes
Burger King
Park Lunchroom
Piet Friet
WoktoGo
© 2010 - 2017 Unagi, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Roercenter (winkelcentrum)Roercenter (winkelcentrum)Het Roercenter is een overdekt winkelcentrum gelegen in Roermond. Het centre telt 24 winkels en een inpandige parkeergar…
Dagje in RoermondIn de historische stad Roermond valt er altijd wel iets te zien of te beleven. Zo kan je er shoppen in de vele winkels,…
Uggs: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?Ugg laarzen, ook wel Uggs genaamd zijn zeer populair. Dat is niet zo vreemd, want de laarzen zitten heerlijk comfortabel…
CentrO, winkelcentrum OberhausenCentrO, winkelcentrum OberhausenCentrO is een grootschalig overdekt winkelcentrum in Oberhausen, Duitsland, met veel verschillende soorten winkels en ho…
Het begrip 'omzet' in de commerciële retailAls je praat over het begrip ‘omzet’, zullen er weinig mensen zijn die niet weten wat hier mee bedoeld wordt. Toch blijk…

Reageer op het artikel "Retail Park, winkelcentrum Roermond"

Infoteur: Unagi
Laatste update: 27-07-2011
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!