InfoNu.nl > Zakelijk > Detailhandel > De kringloop in Helmond: openingstijden en dienstverlening

De kringloop in Helmond: openingstijden en dienstverlening

De kringloop in Helmond: openingstijden en dienstverlening Helmond heeft één grote kringloopwinkel waar allerlei tweedehands artikelen worden aangeboden. Te denken valt aan antiek, schilderijen, kleding, elektronica en speelgoed. De kringloopwinkel is gelegen op het industrieterrein van Helmond en is met de auto eenvoudig te bereiken. Naast het kopen van goederen in de kringloopwinkel, kunt u ook goederen komen brengen. In overleg met de kringloopwinkel is het zelfs mogelijk om de goederen bij u thuis op te laten halen.

Hoe kom ik in kringloopwinkel Helmond

Vanaf de A67 bent u binnen enkele minuten bij de kringloopwinkel in Helmond. Vanaf de snelweg kunt u het beste de afslag Someren nemen. Hierna volgt u de Rijksweg, welke is gelegen naast het kanaal. Bij het eerstvolgende stoplicht gaat u linksaf en volgt u de Rochadeweg. Bij het begin van de bebouwde kom van Helmond slaat u linksaf naar de straat Varenschut. Vervolgens neemt u de tweede afslag op de rotonde. Aan de rechterzijde is de kringloopwinkel gevestigd.

Wanneer u uit de richting Beek en Donk, Veghel of Gemert komt, volgt u de Wolfsputterbaan, Rijpelbaan en Rivierensingel. Op de rotonde van de Rivierensingel neemt u de eerste afslag richting de straat Vossenbeemd. Op de Vossenbeemd neemt u op de eerstvolgende rotonde de eerste afslag. Aan de rechterzijde is de kringloopwinkel gevestigd.

Kringloopwinkel Helmond

De kringloopwinkel is vanaf 2008 gevestigd op het huidige adres. Het team bestaat momenteel uit ongeveer 50 medewerkers. Een aantal medewerkers werken in vast dienstverband. De kringloopwinkel beschikt ook over diverse vrijwilligers. Vanuit de sociale werkvoorziening ‘Senzer’, welke in Helmond is gevestigd, werken ook een aantal medewerkers. Deze medewerkers worden bij de kringloopwinkel in Helmond op ‘kans trajecten’ geplaatst. Hiernaast werken er ook een aantal stagiaires en medewerkers die een taakstraf moeten volbrengen.

De kringloopwinkel heeft een groot assortiment dat overzichtelijk is ingedeeld. Zo is er een ruimte waar elektrische apparaten, speelgoed, kleding en boeken worden verkocht. Ook wanneer u servies, tuingereedschap of meubilair zoekt, bent u bij de kringloopwinkel in Helmond op het juiste adres.

Adresgegevens

Adres: Noorddijk 2, 5705 CX Helmond
Tel: 0492-546893

Openingstijden 2017

Maandag: 8.30-16.30 uur
Dinsdag: 8.30-16.30 uur
Woensdag: 8.30-16.30
Donderdag 8.30-16.30
Vrijdag 8.30-16.30
Zaterdag: 8.30-16.30
Zondag: Gesloten

Wekelijkse acties

Wat de kringloopwinkel in Helmond bijzonder maakt, zijn de wekelijkse acties. De producten worden geprijsd met een sticker in de kleuren, geel, rood, groen en oranje. Om de een à twee weken zijn de producten met een bepaalde kleur sticker in de aanbieding. U krijgt dan 50% korting. De kleur waarop de korting geldt, kunt u zien aan de bordjes die in de kringloopwinkel hangen. Wanneer bijvoorbeeld de kleur groen in de aanbieding is en u ziet een mooie kast voor 40 euro met een groene sticker, betaalt u voor deze kast 20 euro.

Spullen brengen naar de kringloop

Wanneer u spullen een tweede leven wilt geven, kunt u uw goederen naar de kringloopwinkel in Helmond brengen. Belangrijk is dat de goederen schoon, verkoopbaar/bruikbaar zijn en dat de goederen geen grote beschadigen hebben. Verder moeten de goederen compleet en vervoerbaar zijn. De goederen kunnen ook bij u thuis worden opgehaald. Wanneer u vragen heeft over het inleveren of ophalen van goederen, kunt u bellen naar de kringloopwinkel.

Dienstverleningen kringloop Helmond

De kringloopwinkel verkoopt niet alleen producten, maar kan u ook op andere manieren van dienst zijn.

Boedeldienst

De medewerkers van de kringloopwinkel kunnen uw woning of kantoor komen ontruimen. De inventaris wordt verkocht of op een milieuvriendelijke manier afgevoerd.

Grofvuil ophalen

Wanneer u zelf het grofvuil niet kunt wegbrengen, kan de kringloopwinkel in Helmond dit voor u doen. De kosten kunnen ter plekke door de chauffeur worden bepaald.

Oud papier

Oud papier kunt u inleveren bij de kringloopwinkel. Wanneer u in Helmond woont, kan het oud papier bij u worden opgehaald. Dit gebeurt elke twee weken op vaste tijdstippen. Op de website ziet u wanneer het oud papier bij u wordt opgehaald.
© 2017 Thijs1993, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Kringlopen in Zwolle: adressen en openingstijdenKringlopen in Zwolle: adressen en openingstijdenZwolle is voor een middelgrote stad verbazingwekkend rijk aan kringlopen en tweedehands winkels. Er zijn verschillende s…
Kringlopen in Ede: openingstijden en adressenKringlopen in Ede: openingstijden en adressenIn Ede zijn er verschillende kringlopen. Anno 2014 zijn er in de Gelderse plaats zes verschillende kringlopen. De Restor…
Kringlopen in Amsterdam: openingstijden en adressenKringlopen in Amsterdam: openingstijden en adressenAmsterdam is rijk aan kringlopen. In totaal zitten er door de stad heen een achttal kringlopen. Daarnaast zijn er versch…
Kringlopen in Utrecht: openingstijden en adressenKringlopen in Utrecht: openingstijden en adressenUtrecht heeft een aantal zeer goed lopende kringlopen. Dat komt mede door de relatief jonge bevolking. Er wonen veel stu…
Kringlopen in Eindhoven: adressen en openingstijdenKringlopen in Eindhoven: adressen en openingstijdenVoor wie van kringlopen en het snuffelen tussen tweedehands spullen houdt is Eindhoven absoluut een aanrader. In de lich…
Bronnen en referenties
  • http://www.kringloopwinkelhelmond.nl/

Reageer op het artikel "De kringloop in Helmond: openingstijden en dienstverlening"

Infoteur: Thijs1993
Gepubliceerd: 06-03-2017
Rubriek: Zakelijk
Subrubriek: Detailhandel
Schrijf mee!